SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
04-04 Live in de Loods met Gerard Joling
06-04 Biomarkt (ja toch...?)
17-05 Worstelen met Emil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kind van 3 hoog op gewassen grindtegels gesodemieterd.. kijk, dan heb je oog voor details daar hou ik nou vanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hele gelul van "rugzakje` is natuurlijk onzin.
Sommigen zeggen: "Ik heb mijn rugzak weggegooid..."
Dus die hebben ineens helemaal geen verleden meer.
Mensen die het hebben over "rugzakjes" of nu ook "Dossierkasten".
Die hebben hun verleden niet kunnen afsluiten en dat zijn juist degene die steeds over het verleden beginnen.
Zeg dan gewoon dat je het liever niet over je verleden hebt en dat je er van hebt geleerd, maar je je richt naar de toekomst.... PUNT
Maar begin er dan ook niet steeds weer over.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef Punkman het volgende:
Ron zei toch dat hij 19 jaar geleden lang haar had ?
Heb even gezocht, en gevonden volgens mij...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als kind van 3 hoog op gewassen grindtegels gesodemieterd.. kijk, dan heb je oog voor details daar hou ik nou van
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als kind van 3 hoog op gewassen grindtegels gesodemieterd.. kijk, dan heb je oog voor details daar hou ik nou van
Ik hoop dat ie Dre d'r kruidentondel sloopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron loopt ergens door de bosjes: Eerst deze puinhoop maar eens opruimen
Ron is 's nachts ook wakker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Ik zie alweer een grap voor Ruud.
Hun alle rotzooi opruimen en Ruud 's nachts alles weer terug plaatsen.
Ruud zou nu geen grappen kunnen uithalen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:44 schreef Punkman het volgende:
Ik zie alweer een grap voor Ruud.
Hun alle rotzooi opruimen en Ruud 's nachts alles weer terug plaatsen.
Yeahhhquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:45 schreef ginopino het volgende:
http://telefoon-gids.com/r-weezepoel-adenauerhof-goes-4463-gr
Als kind van 3 ben ik ooit aangereden door een mercedes en zag die uitlaat toen ik onder die auto lag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |