Vind ik niet. Gewoon een strakke auto met een lekkere motor die erg goed rijdt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:18 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
ziet dat er niet te oud uit..?
Ik denk dat dat met de autos in dat lijstje nog steeds kan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus je gaat je ''status en stoerdoenerij'' laten varen?
Bmw en mercedez hebben altijd een ziekelijk goede interieur!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Vind ik niet. Gewoon een strakke auto met een lekkere motor die erg goed rijdt.
En zon interieur kom je bij aziaten of fransozen niet tegen
maar rijden lang niet zo fijn als een BMW.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:28 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Bmw en mercedez hebben altijd een ziekelijk goede interieur!
Volkswagen soms ook! Met name hun Golf modellen V en VI
Ik zou verder niets wetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:26 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ik denk dat dat met de autos in dat lijstje nog steeds kan.
Heb je nog betere aanvullingen?
Beter dan een kale 116i. Ouder? Wellicht. Maar wat geeft dat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:18 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
ziet dat er niet te oud uit..?
Er is niks bijzonders aan het interieur van de Golf V.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:28 schreef BroodjeKebab het volgende:
Volkswagen soms ook! Met name hun Golf modellen V en VI
kale 116i? Wat is er kaal aan..?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Beter dan een kale 116i. Ouder? Wellicht. Maar wat geeft dat?
Veel zijn kaal qua uitrusting, dat bedoelde ik. Dan zien ze er ook vaak niet echt dik uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:40 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
kale 116i? Wat is er kaal aan..?
qua uitstraling is ie wel erg mooi. Jammer.. andere voorstellen..? Een bmw uit 2006 is niet te krijgen zeker onder 9.000?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Veel zijn kaal qua uitrusting, dat bedoelde ik. Dan zien ze er ook vaak niet echt dik uit.
maak een keus tussen:quote:
als dat zo is, je bent jong, je wilt een eerste auto. dan is het belangrijk om goed te investeren.quote:
benzine en schakel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef sturmpie het volgende:
[..]
maak een keus tussen:
diesel/benzine
4wd/quattro/voor/achterwiel - aandrijving
transmissie: schakel/automaat.
dan kan je gerichter zoeken.
subaru 4wd
audi quattro
miljoen voorwiel
mercedes/bmw achterwiel
wil je autorijden of economisch rijden ?
heb je een ruime auto nodig ? of is coupé ok ?
liever een hatchback dan sedan ?
voorwiel is wel iets veiligerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:09 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
benzine en schakel.
De rest maakt mij niet zoveel uit van de keuzes,zoals voorwiel en achterwiel.. zolang het maar veilig en goed is.. zoals ik al zei heb ik er niet veel verstand van.
Ja daar heb je gelijk in. Max budget 9.000 ivm stufi plafond van 13.000. Dus wil ruimte hebben in het aanschafjaar van 4.000 voor andere dingen dan auto.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef sturmpie het volgende:
investeer de helft van je budget.
als je een auto hebt gevonden met lage km, dan heb je zowiezo geld om in die auto te investeren zodat je direkt goed en probleemloos kan rijden.
motorisch laten checken, nieuwe filters, olie en vloeistoffen. banden uitlijnen etc.
dan is je auto tip/top. netjes warm rijden. nooit problemen.
een vliegende start maak je met deze:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:09 schreef BroodjeKebab het volgende:
uhm ik ben in mijn eentje dus ruimte is niet echt van plan. En heb sowieso hekel aan station autos en extreem grote. Moet gewoon fatsoenlijk ruimte hebben voor mij en evt passagier(s) en om mijn rugtas en evt baggagetas/sporttas kwijt te kunnen.
ja jonge, ik weet, automaat is handig als je veel op de weg bent, maar het echte autorijden, voor je plezier, doe je met een 6-bak.quote:
je bent 19 en student, Golfje is ok. gek doen kan later.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:15 schreef BroodjeKebab het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Max budget 9.000 ivm stufi plafond van 13.000. Dus wil ruimte hebben in het aanschafjaar van 4.000 voor andere dingen dan auto.
Ik heb het liefst onder de 7.500. Maar als het echt een leuke auto is, vind ik het niet erg om iets meer te betalen.. immers ook nog afleverkosten ofzo.
jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:37 schreef terrorsjaak het volgende:
Beste optie, leuke auto
http://link.marktplaats.nl/793853961
Voor dat geld een golf gti rijdenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:37 schreef terrorsjaak het volgende:
Beste optie, leuke auto
http://link.marktplaats.nl/793853961
je bent echt een simpel figuurquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:23 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja jonge, ik weet, automaat is handig als je veel op de weg bent, maar het echte autorijden, voor je plezier, doe je met een 6-bak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |