Je hoeft niet ALLES wat je tegenkomt op het internet hier te posten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:50 schreef Zaktabak het volgende:
http://www.rollingstoned.nl/blije-vaginas-met-cannabisolie/
Stoned seks hebben![]()
Ik vind helemaal mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hoeft niet ALLES wat je tegenkomt op het internet hier te posten.
Jij lijkt net een kereltje van 16 die net een paar dagen wiet rookt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:50 schreef Zaktabak het volgende:
http://www.rollingstoned.nl/blije-vaginas-met-cannabisolie/
Stoned seks hebben![]()
MISSCHIEN MOET JIJ JE SNAVEL EENS AMPUTEREN VUILE WOERDquote:
Misschien moet ik dat ook maar niet proberen dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij lijkt net een kereltje van 16 die net een paar dagen wiet rookt.
Het is 1 uur, die gaat echt niet meer willen neuken. Die wil een zacht kussen tegen haar hoofd straks, geen harde lul.quote:
Al gedaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
MISSCHIEN MOET JIJ JE SNAVEL EENS AMPUTEREN VUILE WOERD
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon niet op internet tof doen als je ook weer eens een keertje wat gerookt hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat ook maar niet proberen dan.
Ik dacht effe "wat bemoeit deze kutuser met mijn leven dan?!" maar toen las ik pas de usernamequote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is 1 uur, die gaat echt niet meer willen neuken. Die wil een zacht kussen tegen haar hoofd straks, geen harde lul.
Waar was jij de hele tijd man?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is 1 uur, die gaat echt niet meer willen neuken. Die wil een zacht kussen tegen haar hoofd straks, geen harde lul.
Wiet houdt je jong en vrijer hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie was je zat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:55 schreef hoink581 het volgende:
Had ik al verteld dat vorige week ik voor het eerst in mijn leven zat was?
Daar heeft zij er waarschijnlijk al meerdere van ontvangen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet tegen mij i.i.g.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:55 schreef hoink581 het volgende:
Had ik al verteld dat vorige week ik voor het eerst in mijn leven zat was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |