Je hebt PMquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik moet nog bijkomen van de schrik.
Hij wordt nog geschreven.quote:
Thxxquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php
stuur ook naar mij danquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:04 schreef hoink581 het volgende:
Mobiel posten is kut. Je schrijft alleen maar bagger.
pics van je vriendinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:04 schreef hoink581 het volgende:
Anyway. Mijn vriendin zit 3 maanden in London op stage en vorige week heb ik haar dus een week gezelschap gehouden. Een vrouwelijke kennis zat daar ook en die wilde wat gaan drinken met ons. Voor die tijd heb ik al kennis gemaakt met de heerlijke ciders daar.
Dat wilde ik nu ook wel. Gezellige avond en zolang je nog niet uit bent gepraat ben je ook niet uit gezopen. Nu schenken ze daar geen lullige babyflesjes zoals in NL, maar pints, dus halve liter plus. Jammer genoeg had ik tijdens het eten al wat Ale gedronken, dus ik zat al eerder aan het limiet als normaal.
Ik vond het zeer vervelend dat iedereen zich sneller voortbewoog als mij, maar m'n Engels is nog nooit zo vloeiend geweest.
True story broquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:04 schreef hoink581 het volgende:
Mobiel posten is kut. Je schrijft alleen maar bagger.
Wat zei je? Waar heb je het over?quote:
Ik snap hem nu pasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:06 schreef Zaktabak het volgende:
Wat als FOK! een reallife kroeg was?
Stamkroeg "Het Zolderkamertje"... Inclusief een internetcafé. Wel 3 hoog natuurlijk. Bovenste verdieping van gemiddelde huurwoning in Woensel-west.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |