Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
like jij iedereen? Alleen dan kan je dat zeggen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als ik zo naar m'n matches kijk, kan ik een stuk beter inschatten wat voor type vrouwen mij wel aantrekkelijk vinden. Vooral in vergelijking met het pre-Tinder tijdperk. Eens kijken of het in de kroeg van pas komt
Nee, ik gemiddeld tussen de 1 en 2 op de 10. Maar toch, met een significant aantal matches kun je er wel wat uit af leiden vind ik... En voor wat betreft degene die ik niet geliked heb, boeit het me niet of ze mij wel of niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hún immers niet aantrekklijk, dus zou er in de kroeg niet op afstappen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
like jij iedereen? Alleen dan kan je dat zeggen.
Volgens mij ben jij echt een hunk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, ik gemiddeld tussen de 1 en 2 op de 10. Maar toch, met een significant aantal matches kun je er wel wat uit af leiden vind ik... En voor wat betreft degene die ik niet geliked heb, boeit het me niet of ze mij wel of niet aantrekkelijk vinden. Ik vind hún immers niet aantrekklijk, dus zou er in de kroeg niet op afstappen.
Ja, dat ging grotendeels als geplandquote:
Klopt. Een soort van Nederlandse Ryan Gosling, zeg maar...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een hunk.
Ik denk het wel. Het kan de twijfel wegnemen. Als je het niet doet, vraag je je vast af 'Wat als ik wél was gegaan?' Etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:55 schreef UnicornFarts het volgende:
Zouden jullie op 2de date gaan als je twijfelt?
Wat voor foto's heb je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja, dat ging grotendeels als gepland
[..]
Klopt. Een soort van Nederlandse Ryan Gosling, zeg maar...
Zes normale, maar wel zorgvuldig uitgekozen foto's. Ik sta op alle foto's volledig aangekleed, dus geen sportschoolfoto's ofzoquote:
Wetenschapquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zes normale, maar wel zorgvuldig uitgekozen foto's. Ik sta op alle foto's volledig aangekleed, dus geen sportschoolfoto's ofzoSlechts één groepsfoto. Slechts één foto met zonnebril op. Éen foto op een exotische locatie én een foto in m'n skileraarpak: als een vrouw al een keertje het gesprek begint (wat 9 van de 10 keer niet het geval is) gaat het daar over
![]()
Dus bij het bekijken van m'n profiel heeft iemand een goed beeld van hoe ik er uit zie, wat m'n interesses zijn (want heb met 90% van de matches één of meer gemeenschappelijke likes) en voor een deel wat ik doe.
En voor het geval je dacht dat ik serieus was: ik ben totaal geen hunk. Gewoon een goed verzorgde Hollandse jongen. Niets meer, niets minder. En het is ook niet zo dat ik honderden matches heb ofzo.
eerlijk gezegd klinkt het precies als alle andere profielen. Dat 1 groepsfoto, 1 in skipak, 1 op exotische locatie etcquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Zes normale, maar wel zorgvuldig uitgekozen foto's. Ik sta op alle foto's volledig aangekleed, dus geen sportschoolfoto's ofzoSlechts één groepsfoto. Slechts één foto met zonnebril op. Éen foto op een exotische locatie én een foto in m'n skileraarpak: als een vrouw al een keertje het gesprek begint (wat 9 van de 10 keer niet het geval is) gaat het daar over
![]()
Dus bij het bekijken van m'n profiel heeft iemand een goed beeld van hoe ik er uit zie, wat m'n interesses zijn (want heb met 90% van de matches één of meer gemeenschappelijke likes) en voor een deel wat ik doe.
En voor het geval je dacht dat ik serieus was: ik ben totaal geen hunk. Gewoon een goed verzorgde Hollandse jongen. Niets meer, niets minder. En het is ook niet zo dat ik honderden matches heb ofzo.
Het klinkt overigens net of ik Tinder heel serieus neem, maar dat valt best mee
Je moet wel echt een sukkel zonder ruggengraat zijn als je dan zelf nog steeds wil afspreken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:58 schreef Poolbal het volgende:
"Hmm ik twijfel een beetje over een tweede date. Verzin jij wat we gaan doen. Verras me"
Toch nog een stuk afwisselender dan het gemiddelde profiel van een vrouw. Ik heb eens met een vriendin meegekeken, en ik heb nog nooit een man gezien met alleen maar groepsfoto's. Vrouwen daarentegenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd klinkt het precies als alle andere profielen. Dat 1 groepsfoto, 1 in skipak, 1 op exotische locatie etc
Ik als vrouw kom ze anders regelmatig tegen. Soms afgewisseld met een onduidelijke foto met zonnebril/duikbril.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Toch nog een stuk afwisselender dan het gemiddelde profiel van een vrouw. Ik heb eens met een vriendin meegekeken, en ik heb nog nooit een man gezien met alleen maar groepsfoto's. Vrouwen daarentegen
maak er dan eenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:08 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik als vrouw kom ze anders regelmatig tegen. Soms afgewisseld met een onduidelijke foto met zonnebril/duikbril.
Ik heb simpelweg eigenlijk geen foto's waar ik helemaal op sta zonder anderen
Ik ben geloof ik de uitzondering, geen groepsfoto, geen ski-foto en geen exotische foto. Ik heb als eerste foto een teasertje met een deur die een klein beetje open staat waar ik achter sta en verder vooral foto's waarop ik lol heb om iets/mezelf en foto's in allerlei vreemde steden waar ik ooit geweest benquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd klinkt het precies als alle andere profielen. Dat 1 groepsfoto, 1 in skipak, 1 op exotische locatie etc
Mooie is dat de dingen waar vrouwen mannen op afkeuren nog massaler bij hun zelf voorkomt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Toch nog een stuk afwisselender dan het gemiddelde profiel van een vrouw. Ik heb eens met een vriendin meegekeken, en ik heb nog nooit een man gezien met alleen maar groepsfoto's. Vrouwen daarentegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |