Dat merk je toch wel snel genoeg?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Mannen: Zijn jullie nooit bang dat je te maken hebt met een catfish? Schijnt daar vol mee te zitten, heb ik gehoord.
dan gewoon zn neus brekeb en naar huis, wat is het probleem?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef Serene het volgende:
[..]
Want het is fijn om erachter te komen dat het een oude man is ipv het meisje waar je dacht mee af te spreken?
nee maar dan draai je meteen weer omquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:45 schreef Serene het volgende:
[..]
Want het is fijn om erachter te komen dat het een oude man is ipv het meisje waar je dacht mee af te spreken?
Ja. Daarom ff gebeld als de gesprekken serieuzere vormen aan begonnen te nemen. Al vonden veel vrouwen dat wel een beetje vreemdquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Mannen: Zijn jullie nooit bang dat je te maken hebt met een catfish? Schijnt daar vol mee te zitten, heb ik gehoord.
Hm, wellicht. Een nummer krijgen en op whapp verder praten geeft me vaak wel zekerheid, maar wellicht is dat ook niet echt gegrond. Waarom zou iemand zoveel moeite erin stoppen?quote:Op zaterdag 5 april 2014 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar dan draai je meteen weer om
En een catfish gaat toch niet met je afspreken
kijk de tv serie maar eensquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:21 schreef Serene het volgende:
[..]
Hm, wellicht. Een nummer krijgen en op whapp verder praten geeft me vaak wel zekerheid, maar wellicht is dat ook niet echt gegrond. Waarom zou iemand zoveel moeite erin stoppen?
Merk het wel, waag de gok wel. Ben je daar als vrouw dan niet bang voor?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kijk de tv serie maar eens
Bellen kan een catfish ook prima trouwens hoor
Ja maar, het hele punt van tinder is toch afspreken? Waarom zou je niet afspreken? of mis ik wat.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
Nee
Als je gewoon afspreekt dan weet je het zo
Christus is dit nou zo lastig?quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:34 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja maar, het hele punt van tinder is toch afspreken? Waarom zou je niet afspreken? of mis ik wat.
Was niet mijn vraag eigenlijk. Maar zodoende, bang zijn slaat dus nergens opquote:Op zaterdag 5 april 2014 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Christus is dit nou zo lastig?
Jij vraagt of mensen niet bang zijn voor een catfish
Die spreken natuurlijk niet af want dan vallen ze door de mand
Dus ik zeg: gewoon relatief snel afspreken
Nepaccountquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:24 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Wat is een carfish dan? Een pedo? Of gewoon een lelijkerd?
Complimenten vissen, wat ze in het echte leven ontbreken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En dan?Wat bereiken ze ermee
Ik ga het zien vanavond
![]()
![]()
Aha. Nja als je na 1 week nog niet afgesproken hebt kan je sowieso beter stoppen. Of zijn de catfishes ook in RL?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:36 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Complimenten vissen, wat ze in het echte leven ontbreken?
Daar heb je veel aan, complimenten krijgen over een foto die niet van jezelf isquote:Op zaterdag 5 april 2014 17:36 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Complimenten vissen, wat ze in het echte leven ontbreken?
Heb best veel online gedate en echt nog nooit een catfish meegemaakt of voor verassingen gestaan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:30 schreef JennaSometimes het volgende:
Ik heb toch wel genoeg 'matches' gehad die er alleen voor hun eigen ego of een soort test hoe ze in de markt liggen op zaten. Dan kun je voorstellen om af te spreken, maar gaat dat gewoon niet gebeuren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 15:34 schreef Serene het volgende:
[..]
Ja maar, het hele punt van tinder is toch afspreken? Waarom zou je niet afspreken? of mis ik wat.
Ik spreek alleen af als het contact lekker loopt, maar misschien moet ik dat bijstellen en gewoon met ieder afspreken die wel leuk lijkt en dan in het echt maar proberen de ''klik'' te krijgen ipv die op internet te doen waardoor sommige dingen geforceerd over komen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb toch wel genoeg 'matches' gehad die er alleen voor hun eigen ego of een soort test hoe ze in de markt liggen op zaten. Dan kun je voorstellen om af te spreken, maar gaat dat gewoon niet gebeuren.
ja dat denk ik danquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |