Neuh, dat zou ik niet doen neequote:Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee niet waar![]()
Komop, net alsof jij hier overheen zou gaan:
[ afbeelding ]
"Maar ze heeft zo'n lief zacht karakter"
Uhuh right
Moet wel zeggen dat het in dit geval voornamelijk komt door slechte verzorging. Ze kan net zo goed redelijk gemiddeld zijn als ze niet zo dik was, en zich een beetje mooi opmaakt of zo. En meestal gaat veel te dik zijn hand in hand met een kutkarakter, omdat deze mensen vaak anderen de schuld geven van hun eigen falen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee niet waar![]()
[ afbeelding ]
Uhuh right
Niet die ik probeer te scoren. Hoe vrouwen echt zijn leer je pas als je vriendschappelijk met aantal omgaatquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat ligt misschien aan het soort vrouwen dat je probeert te scoren
De vrouwen die ik vriendschappelijk ken spreken nou niet echt openlijk over intiemere onderwerpenquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet die ik probeer te scoren. Hoe vrouwen echt zijn leer je pas als je vriendschappelijk met aantal omgaatOf van wat je meekrijgt als je bv in een studieruimte of OV vrouwen hoort praten over mannen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee niet waar![]()
[ afbeelding ]
Uhuh right
Ik ga al mijn hele leven meer met vrouwen om dan met mannen (vriendschappelijk) en geloof me:quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet die ik probeer te scoren. Hoe vrouwen echt zijn leer je pas als je vriendschappelijk met aantal omgaatOf van wat je meekrijgt als je bv in een studieruimte of OV vrouwen hoort praten over mannen.
Tuurlijk maar het ging toch niet om gemiddeld? Het ging erom dat mensen op innerlijk en rijke mensen vielenquote:Op vrijdag 4 april 2014 20:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]o god, my eyes. lol, je moet natuurlijk ook niet de extremen pakken
Genoeg mensen die er gewoon gemiddeld uitzien en de rest aanvullen met hun karakter
Dat werkt ook gewoon prima. Een superknap iemand die arrogant is of bitch 1e klas is of nog erger: dom daar krijg ik hem ook niet van omhoog, hoe knap ze ook zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just saying.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tuurlijk maar het ging toch niet om gemiddeld? Het ging erom dat mensen op innerlijk en rijke mensen vielen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just saying.@ spoiler.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
@laatste zin; joh je meent het! Duh, daar ging het toch niet om. Het ging om hoe vrouwen selecteren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ga al mijn hele leven meer met vrouwen om dan met mannen (vriendschappelijk) en geloof me:
Het enige dat je dan leert is hoe vrouwen zijn als vrienden. Niet hoe ze zijn in een relatie, hoe ze bij dates reageren en hoe je ze verleidt. Dat leer je door met ze te daten, door relaties te hebben en te verliezen, na te gaan wat je zelf hebt verknald en wat zij heeft verknald etc.
vriendschap met een vrouw is echt totaal anders dan een liefdesrelatie met een vrouw .
En ik probeer te zeggen dat je dan niet leert door vrienschappelijk met ze om te gaan maar door zelf het geselecteerde onderwerp te zijnquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
@laatste zin; joh je meent het! Duh, daar ging het toch niet om. Het ging om hoe vrouwen selecteren.
precies, gewoon hengel uitgooien en hopen dat er wat hapt. Maakt niet uit wat. Wij zijn mannen. Wij moeten neuken,quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat bij mij ook wel werkt is om direct in de openingszin met een knipoog haar mee uit te vragen. Daarbij laat ik altijd een beetje in het midden laten of ik serieus bent of een grapje maak. Afhankelijk van hoe ze reageert heb je zo een date te pakken
Nou is dat niet meteen de intentie, maar tochquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wij zijn mannen. Wij moeten neuken,
niet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nou is dat niet meteen de intentie, maar toch
heb deze zojuist toegepast, ze zei: Leuk! Wat gaan we doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat bij mij ook wel werkt is om direct in de openingszin met een knipoog haar mee uit te vragen. Daarbij laat ik altijd een beetje in het midden laten of ik serieus bent of een grapje maak. Afhankelijk van hoe ze reageert heb je zo een date te pakken
En nu kom je hier verkapt vragen wat je moet gaan doenquote:Op zaterdag 5 april 2014 10:06 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet beginnen, vaak worden het van die saaie praatjes die dood bloeden.
[..]
heb deze zojuist toegepast, ze zei: Leuk! Wat gaan we doen![]()
tagline?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef Buffell het volgende:
De Tinderdate waarmee ik nu een keer of 3 heb afgesproken hapte meteen toe op m'n tagline. Zo'n ding kan ook wonderen verrichten, je hebt meteen een gesprek dan.
Ja je kan zo'n zinnetje of iets invullen bij je settings en dat komt dan ook op je profieltje te staan.quote:
Want het is fijn om erachter te komen dat het een oude man is ipv het meisje waar je dacht mee af te spreken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:40 schreef rhubarbje het volgende:
Als je toch gewoon snel afspreekt werkt da toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |