Door iedereen die je tegenkomt ook te liken. Alleen dan weet je wie jou allemaal geliked hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:16 schreef JennaSometimes het volgende:
Dus... hoe krijg je te weten dat er iemand je geliked heeft? Ben nieuw hier.
O, ik kom voor 80% alleen maar douchebag-types tegen, die moet ik ook dan liken?quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Door iedereen die je tegenkomt ook te liken. Alleen dan weet je wie jou allemaal geliked hebben.
Hij heeft een fobo.quote:
Als je wil weten of ze jou ook hebben geliked, ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:21 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
O, ik kom voor 80% alleen maar douchebag-types tegen, die moet ik ook dan liken?
Van die 20% hoef je alleen mij te liken als je me tegenkomt, succes gegarandeerd!quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:21 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
O, ik kom voor 80% alleen maar douchebag-types tegen, die moet ik ook dan liken?
Ben Belgquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Van die 20% hoef je alleen mij te liken als je me tegenkomt, succes gegarandeerd!
Overlopertquote:Op vrijdag 4 april 2014 09:33 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Ik was daarvoor nog wel een Nederlander, als dat je een beter gevoel geeft.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij heeft een fobo.
Pak alvast maar een nieuw slipje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je vrouw bent en geen matches hebt/krijgt...ja dan is er iets goed. Mis.quote:Op vrijdag 4 april 2014 09:16 schreef JennaSometimes het volgende:
Dus... hoe krijg je te weten dat er iemand je geliked heeft? Ben nieuw hier.
Idd. Ik keur bijna alles goed behalve de extreem lelijke, veel te dikke of meiden met een pittig kapsel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als je vrouw bent en geen matches hebt/krijgt...ja dan is er iets goed. Mis.
ik zie het nut ook niet van wat jij doet?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:11 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Idd. Ik keur bijna alles goed behalve de extreem lelijke, veel te dikke of meiden met een pittig kapsel.
Ik vraag me trouwens wel af of de dames ook zo makkelijk iemand goedkeuren. Jullie zullen wel flink wat kieskeuriger zijn, of niet?
ik krijg af en toe een Belgquote:
Waar woon je dan?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik krijg af en toe een Belg
Ik denk dat ik te dicht bij de grens woon
kijken hoe ik in de markt lig, voornamelijk :p.quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie het nut ook niet van wat jij doet?
Waarom zou je bijna alles goedkeuren? Alleen om te kijken of ze jou ook geliked hebben?quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:11 schreef TeeJay. het volgende:
[..]
Idd. Ik keur bijna alles goed behalve de extreem lelijke, veel te dikke of meiden met een pittig kapsel.
Ik vraag me trouwens wel af of de dames ook zo makkelijk iemand goedkeuren. Jullie zullen wel flink wat kieskeuriger zijn, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |