Wellicht is dat een signaal van god. Jullie horen bij elkaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
Jezus! Daar was man A weer
Dat is nu 4x
Echt raar
Wel okéquote:Op maandag 31 maart 2014 18:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe was het?
Ik wil juist vaak een drukker iemand dan mijzelf. Vind dat wel fijn. Ok, niet Bert Visser druk, maar iemand die veel kalmer is dan ikzelf is ook niet alles. Dikke kans dat hij dat ook vind. Heel druk zijn wordt vervelend als het zich uit in oeverloos smalltalk gelul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak mij ook wel schuldig aan het niet reageren trouwens, helemaal nu om eerlijk te zijn. Overigens beginnen mannen bij mij altijd het gesprek, er is er zelfs 1 die al 2 weken lang contact probeert te maken met mijen heb er nog een aantal die het een paar dagen later nog een keer proberen. Ik heb ook gewoon teveel matches, als ik tegen iedereen moet praten kan ik net zo goed mijn baan gaan opzeggen want dat is een dagtaak
![]()
Tinder is heel onstabiel en ook best onvoorspelbaar. Log eens uit, verander wat instellingen, verwijderen en opnieuw installeren. Gewoon wat klooienquote:Op maandag 31 maart 2014 23:25 schreef TeeJay. het volgende:
Ik probeerde laatst Tinder te installeren, maar hij blijft alleen maar zoeken. Duurt het zoeken nou zo lang, of is er iets fout?
Ik had GPS niet aanstaan was het probleem uiteindelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 23:35 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tinder is heel onstabiel en ook best onvoorspelbaar. Log eens uit, verander wat instellingen, verwijderen en opnieuw installeren. Gewoon wat klooien
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wel okéHerkenbaar. Ik kan ook niet met iedereen een gesprek beginnen. Doe ik alleen met de leukste matches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak mij ook wel schuldig aan het niet reageren trouwens, helemaal nu om eerlijk te zijn. Overigens beginnen mannen bij mij altijd het gesprek, er is er zelfs 1 die al 2 weken lang contact probeert te maken met mijen heb er nog een aantal die het een paar dagen later nog een keer proberen. Ik heb ook gewoon teveel matches, als ik tegen iedereen moet praten kan ik net zo goed mijn baan gaan opzeggen want dat is een dagtaak
Ziet eruit als een volgende date
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
Dan heeft hij/zij jou eerst geliked en dan krijg je de persoon sowieso te zien, ongeacht de afstand. Zijn de eerste foto's die je ziet als je de app weer opstart.quote:Op maandag 31 maart 2014 19:02 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Hebben jullie dat ook, ik heb de limiet op 40 km staan. En als ik dan een match heb, blijkt de match ineens 184 km ver te wonen
Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dan heeft hij/zij jou eerst geliked en dan krijg je de persoon sowieso te zien, ongeacht de afstand. Zijn de eerste foto's die je ziet als je de app weer opstart.
Wie zegt dat dat het principe is?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?
Heb jij ooit na twintig keer swipen er ineens een match tussen zitten dan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 14:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan blijft er toch niets over van het principe dat je niet weet wie je geliked heeft?
hoeveel dan?quote:
In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een datequote:
Slet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een date
Wat trouwens wel kut is met zo'n lange lijst is dat als iemand tegen je praat dat hij niet gelijk naar boven schiet, als het een oude match is moet je best nog zoeken
Had wel meer verwachtquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:57 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
In een maand tijd zat ik iets over de 200, zit nu rond de 230 maar Tinder niet meer. Donderdag heb ik namelijk weer lekker een date
Wat trouwens wel kut is met zo'n lange lijst is dat als iemand tegen je praat dat hij niet gelijk naar boven schiet, als het een oude match is moet je best nog zoeken
Kom ik aan met m'n 52 matchesquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:05 schreef Basxt het volgende:
[..]
Had wel meer verwacht
is dat zo? Volgends mij komt de persoon die je een berichtje stuurt gewoon boven aan toch?
540quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Kom ik aan met m'n 52 matches
Stuur ff een request naar Tinder dat ze broadcast messaging moeten implementeren in de app. Ik zie er de voordelen wel van in.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:11 schreef Silenus het volgende:
1580 nu, ik ga door tot de 2000 en dan geef ik een feestje waarop ik ze allemaal uitnodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |