Ik ben niet echt een type die zich non stop afvraagt "wat als".quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Het kan de twijfel wegnemen. Als je het niet doet, vraag je je vast af 'Wat als ik wél was gegaan?' Etc.
Ik heb het redelijk gemist allemaal... maar waarom twijfel je over een tweede date?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een type die zich non stop afvraagt "wat als".
Maaaarrrrrr ik heb ja gezegd want hij gaat voor mij koken straks, daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk![]()
Naar het toetje kunnen we wel raden. Doet ie slim.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een type die zich non stop afvraagt "wat als".
Maaaarrrrrr ik heb ja gezegd want hij gaat voor mij koken straks, daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk![]()
Hij is echt zó anders dan ik, echt een wereld van verschil qua karakter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk gemist allemaal... maar waarom twijfel je over een tweede date?
Maar is het een vervelend karakter of gewoon iets wat je niet gewend bent? Als het het laatste is zou ik hem een serieuze kans geven (tweede date dan heh, niet gelijk meer), als je je er nu al aan ergert gewoon eerlijk en zeggen tegen hemquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij is echt zó anders dan ik, echt een wereld van verschil qua karakter.
Zit net op Tinder en zie voor de 3de keer mijn oude baas voorbij komen dus ik denk oké, deze keer like ik hem want hij komt niet voor niets 3x langs. BAM match. Awkward
Veel plezier en maak je niet drukquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Nee nee zeker niet maar het is gewoon niet wat ik gewend ben. Ik heb ADHD en een rustig en kalm iemand krijgt het vaak op zijn zenuwen van mij (imo ook logisch) maar hij dus niet.
Komt denk ik omdat hij met pubers werkt![]()
Hij is echt heel kalm en nuchter![]()
Maar die 2de date begint bijna, zit nu in de trein naar hem toe, ben benieuwd
quote:Lekker aan het genieten van je weekend?
Ja hoor. En jij?
quote:Heeyy
Hey
Nooit meer wat gehoord natuurlijk.quote:Hoi, hoe is het?
Goed. En met jou?
quote:Op zondag 30 maart 2014 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen willen ook wel echt dat jij het gesprek maakt geloof ik. Afgelopen week wat retesaaie standaardberichtjes gekregen, dus ik besluit er - voor de verandering - minstens zo saai op in te gaan. Gewoon eens zien hoe het dan verloopt.
[..]
[..]
[..]
Nooit meer wat gehoord natuurlijk.
Laatst zat ik met een meisje te chatten die constant gesloten antwoorden gaf.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vrouwen willen ook wel echt dat jij het gesprek maakt geloof ik. Afgelopen week wat retesaaie standaardberichtjes gekregen, dus ik besluit er - voor de verandering - minstens zo saai op in te gaan. Gewoon eens zien hoe het dan verloopt.
[..]
[..]
[..]
Nooit meer wat gehoord natuurlijk.
Goed, daar ben ik weer. Ik begon mevrouw in kwestie bijna leuk te vinden. We hebben een aantal goede gesprekken gevoerd, ook over dat haar verleden ook niet denderend is geweest dus ik vertrouwde haar meer en wilde het - ondanks dat ik haar waarschijnlijk niet leuk vond - toch een kans te geven., tot het moment dat ze begon over dat ze '' niet zeker wist ermee te kunnen leven dat ik in detailhandel werk zonder een degelijke studie want de toekomst is dan moeilijk te realiseren ''.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:38 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Goede smoes toch.
Ook is haar verhaal wel apart hoor. Ze had bijna 2 jaar een relatie, bijna een maand uit, op FB staat nog steeds dat ze een ''relatie'' heeft, en ze doen nog gewoon dingen samen.
Wat zei Hans Teeuwen er ookweer over?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Goed, daar ben ik weer. Ik begon mevrouw in kwestie bijna leuk te vinden. We hebben een aantal goede gesprekken gevoerd, ook over dat haar verleden ook niet denderend is geweest dus ik vertrouwde haar meer en wilde het - ondanks dat ik haar waarschijnlijk niet leuk vond - toch een kans te geven., tot het moment dat ze begon over dat ze '' niet zeker wist ermee te kunnen leven dat ik in detailhandel werk zonder een degelijke studie want de toekomst is dan moeilijk te realiseren ''.
We hadden niet eens gedate. Dus ik was hier best kwaad om geworden, waarna ze haar ''excuses'' had aangeboden en het niet zo bedoelde.
Gister middag zei ze uit haarzelf dat ze bij me wilde zijn. aangezien we beide thuis waren gister stelde ik voor om naar het terras te gaan; '' geen tijd, moet leren''.
vervolgens ging ze kortaf doen, en daarna vertelde ze geen intresse te hebben in mij, en dat ze alles zei voor '' de grap ('' en dat ze zelfs een vriend had. Terwijl ze juist zei dat het al 2 maanden uit was.
Daarna heeft ze me geblokkeerd op whatsapp.
uhh, geen idee. .. schapen neuken?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zei Hans Teeuwen er ookweer over?
Iets met kuthoeren. Ken je klassiekers.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
uhh, geen idee. .. schapen neuken?
Misschien. Ik vind het iig raar dat je gaat zitten tinderen en mensen zo behandeld als je een relatie hebt. Aandachtshoertje is het.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:48 schreef rhubarbje het volgende:
Kom op, hier is ie met open ogen ingelopen hoor
dat zeg ik ook niet maar ik word wel moe van mensen die op Fok eerst gaan van 'ja ze doet raar, hier wil ik niks mee' om dan vrolijk door te doen en daarna gaan van 'wat me nu toch weer overkomen is!'quote:Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Silenus het volgende:
Oh, nu krijgen de mannen de schuld!![]()
Zij is hier de psycho-bitch. Dat Vlaggenroof naief en onervaren wil niet zeggen dat zij zich zo mag gedragen.
Oja, want zo om werkt het.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
Ja maar die kunnen alleen bestaan als dit soort mannen ze aan dacht geveb
Tsja, ook al doet ze raar, als jij haar leuk vind is het het proberen toch waard?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet maar ik word wel moe van mensen die op Fok eerst gaan van 'ja ze doet raar, hier wil ik niks mee' om dan vrolijk door te doen en daarna gaan van 'wat me nu toch weer overkomen is!'
En zij is hier niet dus ik kan tegen haar niet zeggen dat ze niet zo debiel moet doen
Enige wat je rest is die vriend vertellen wat ze uitspookt. Bro's before ho's, jeweetquote:Op maandag 31 maart 2014 15:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Goed, daar ben ik weer. Ik begon mevrouw in kwestie bijna leuk te vinden. We hebben een aantal goede gesprekken gevoerd, ook over dat haar verleden ook niet denderend is geweest dus ik vertrouwde haar meer en wilde het - ondanks dat ik haar waarschijnlijk niet leuk vond - toch een kans te geven., tot het moment dat ze begon over dat ze '' niet zeker wist ermee te kunnen leven dat ik in detailhandel werk zonder een degelijke studie want de toekomst is dan moeilijk te realiseren ''.
We hadden niet eens gedate. Dus ik was hier best kwaad om geworden, waarna ze haar ''excuses'' had aangeboden en het niet zo bedoelde.
Gister middag zei ze uit haarzelf dat ze bij me wilde zijn. aangezien we beide thuis waren gister stelde ik voor om naar het terras te gaan; '' geen tijd, moet leren''.
vervolgens ging ze kortaf doen, en daarna vertelde ze geen intresse te hebben in mij, en dat ze alles zei voor '' de grap ('' en dat ze zelfs een vriend had. Terwijl ze juist zei dat het al 2 maanden uit was.
Daarna heeft ze me geblokkeerd op whatsapp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |