Dan kunnen klotebedrijfjes met hun kloteapps allerlei data uit jouw FB trekken en die doorverkopen aan derden. Reclame en data zijn de manieren om met gratis apps toch geld te verdienen. Ik installeer tegenwoordig alleen nog apps die ik ECHT wil. Geen half uur tijdverdrijfspelletjes die ongeveer toegang willen tot ALLES.quote:Op maandag 7 april 2014 01:26 schreef Woods het volgende:
[..]
Bullshit, echte onzin dat je bij elke app tegenwoordig met Facebook moet inloggen. Wat nou als je geen Facebook hebt?
Waarom moet het altijd aardig, het lijkt de basisschool welquote:Op zondag 6 april 2014 22:34 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje zeg waarom moet het meteen bot?
Het lijkt de middelbare school wel
ze is onweerstaanbaarquote:Op zondag 6 april 2014 22:09 schreef Serene het volgende:
[..]
Ik vind het soms wel grappig om hun reactie te zien als je ze bot afwijst op een plotwending manier, maar dat ben ik vast alleenTien dagen, pff, enige match of jij bent onweerstaanbaar.
ja ik zeg dan iets van: dit gesprek ga ik niet met je voerenquote:Op maandag 7 april 2014 02:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Waarom moet het altijd aardig, het lijkt de basisschool welmanmanman wat een gejank weer om niets.
Ps; ik heb wel een keer gereageerd.
Psps; dat soort types hebben een enorm bord voor hun hoofd, heb jij geen ervaring met mannen ofzo? Je zei vorige keer zelf dat je mannen afkapt als ze beginnen over seks omdat jij dat niet fijn vind. Doe je dat dan ook zo " ik wil het liever niet over seks hebben kusje kusje wink wink"![]()
Die vent koos er zelf voor, het fijne van Tinder is dat je niets verplicht bent.
Precies, en dat is een prima systeem. Die paar paranoïde autisten zonder Facebook heb je toch niet nodig.quote:Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef Poolbal het volgende:
Daar pakken ze je voornaam en leeftijd vandaan. En ze checken of je minimaal 50 vrienden hebt, om de kans te verkleinen dat fakes zich aanmelden.
quote:Op zondag 6 april 2014 22:01 schreef UnicornFarts het volgende:
21 maart 21.23:
Eey schoonheid gefeliciteerd met mij als match!
Ik heb er toch een flink aantal gehad die zo zelfs openen..quote:
Je wilt gewoon mijn broekje in jij viespeuk.quote:
Smooth vinniequote:
Dacht ik ook. Heb het nu al maanden en eigenlijk nooit echt iets ondernomen tot er laatst ineens een dame zelf opende. Date ging super en snel komt nr2 er alweer aanquote:Op maandag 7 april 2014 02:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
What the fuck mayn; dat dit topic nog zo hard loopt.Ik dacht dat het allemaal al wel overgewaaid was.
4 op rij!quote:Op maandag 7 april 2014 10:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Heb het nu al maanden en eigenlijk nooit echt iets ondernomen tot er laatst ineens een dame zelf opende. Date ging super en snel komt nr2 er alweer aan
Like a boss.quote:
quote:Op maandag 7 april 2014 09:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb er toch een flink aantal gehad die zo zelfs openen..
[..]
Je wilt gewoon mijn broekje in jij viespeuk.![]()
quote:
Dit is toch juist ideaal. Spreek gewoon lekker af onder het mom van 'gezellig bijpraten' en zie waar het toe leidt.quote:Op maandag 7 april 2014 21:21 schreef TeeJay. het volgende:
Iemand ervaring met bekenden matchen op tinder? Vind het zelf een beetje awkward om nu met haar via tinder te praten eerlijk gezegd
Doe je bioscoopbroek aanquote:Op maandag 7 april 2014 22:13 schreef Repeating het volgende:
Over toeval gesproken...
Een aantal weken geleden bij de bioscoop in een naastgelegen dorp (eigenlijk gaan we meestal naar die in de stad) een leuke meid achter de verkoopbalie ontmoet. Er was gelijk een klik maar heb haar daarna nooit meer gezien.
Waren we afgelopen weekend blijkbaar een match op tinder! Er was dus een wederzijdse klik en heb haar afgelopen zaterdag nog even opgezocht. Vrijdag na lange tijd weer eens op een (tinder)date. Ben benieuwd!
Ze zei "HEE", keek door je foto's heen en zag toen dat je er toch echt anders uitzag dan ze gehoopt hadquote:Op maandag 7 april 2014 22:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
Een meisje begon uit haarzelf te praten tijdens een match.. Ze ziet er nog is leuk uit ook nog. <3.
maar nu zegt ze ineens niks meer, het is tot nu toe gebleven bij een '' hee!'' van haar kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |