In alle gevallen is je moeder het probleem.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:36 schreef niels0 het volgende:
11 aaneengesloten uren vrij. Wat is het probleem?
Je moeder kan niet komen in die 11 uur?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:37 schreef maxburger het volgende:
[..]
In alle gevallen is je moeder het probleem.
Ja ontbijten en koffie meestal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
Komt er dan al echt volk over de vloer zo om 9:00 bij de McDonald's?
quote:
In een belcentrum.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waar werk je TS? Ik heb het wel eens meegemaakt om 2230 klaar en om 0700 beginnen![]()
Niet vast gelukkig, maar eenmalig.
Lompe hork.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:47 schreef LompeHork het volgende:
TS, stel je niet aan. Het is je vrije keuze bij zo'n bedrijf te gaan werken.
Oh. Ik werk in de supermarkt. Na een hele avond lang lopen en tillen voel ik me vaak vermoeider dan jij denk ik zo hehequote:
Ja ik zit lekker op mn luie reet. Alleen zoveel frustrerende mensen aan de lijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh. Ik werk in de supermarkt. Na een hele avond lang lopen en tillen voel ik me vaak vermoeider dan jij denk ik zo hehe
Jij wil nieteens weten wat voor klanten er langs komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:09 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ja ik zit lekker op mn luie reet. Alleen zoveel frustrerende mensen aan de lijn.
Ik heb drie jaar in de supermarkt gewerktquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij wil nieteens weten wat voor klanten er langs komen![]()
Mensen vragen of naar belachelijke dingen, of naar dingen waar ze letterlijk voor staan. Ze schreeuwen. Kleine kinderen zijn een nachtmerrie. Ze laten dingen vallen die je mag opruimen.
Feest
Vooruitgang, je nieuwe werk? Of liever supermarkt?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:13 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar in de supermarkt gewerkt
tien keer liever mijn huidige werk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vooruitgang, je nieuwe werk? Of liever supermarkt?
Jij ging wegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:41 schreef maxburger het volgende:
[..]
tien keer liever mijn huidige werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |