Bof jij even dat ik net dit artikel tegenkom op facebook.quote:
Over 10 jaar hangen ze tot over haar knieënquote:
kut seriequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef Vatta het volgende:
zijn er hier mensen die Breaking Bad geweldig vinden?
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef Vatta het volgende:
Ik vind dit ook wel leuk:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt een gast die zich ontwikkeld heeft van een nietszeggende kerel tot een van de sterren van VI.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef Vatta het volgende:
Daar heb je nu toch nog geen last van?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Over 10 jaar hangen ze tot over haar knieën
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel leuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dit weghalen als je geen ban wilt.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:06 schreef superniger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja ik ben zelf geen fan, was wel blij dat Peter wonquote:
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef Vatta het volgende:
[..]
Weet je toevallig wanneer die Spin-off van Saul Goodman wordt uitgezonden.
Snuifgrap ligt op de loer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Kieft is altijd lekker opgewekt...zou ook een goede aanwinst voor het DWDD-topic zijn.
* onlogisch meldtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:04 schreef Vatta het volgende:
Petertje is een ongelooflijke baas, die hele ploeg overigens. Moser, Mohoric noem het maar op, maar als Fabian in koers in support ik maar een iemand, en dat is hij. In Richmond nog even wereldkampioen worden en dan zit het er voor hem wel op vrees ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik ben zelf geen fan, was wel blij dat Peter won
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |