Wat raar...quote:
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef Cue_ het volgende:
"bestond al"
In zoveel laatste topics mag het niet nog een keer volgens mij
Cue_ mag ik je oog lenen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"bestond al"
In zoveel laatste topics mag het niet nog een keer volgens mij
Kan niet vanavond...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom jij dan de foto maken?
Via WA goed genoeg.. of moet ik echt maile en alles?
WA = whatsappquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan niet vanavond...
Wat is WA? Doe het gewoon via whatsapp?
Jaquote:
Ah, mijn volgende slachtoffer!quote:
Huh?quote:
quote:
Zie Fobo voor mijn nieuwe hobby.quote:
Ja, mag dat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:28 schreef Belsezar het volgende:
Ahh, ik zie het al, je wilt een foto van mijn oog?
En mijn oog?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zie Fobo voor mijn nieuwe hobby.
Ik wil je oog!
Die van jou helemaal! Omdat je geen bruine ogen hebt.quote:
Geen probleem, zal je er zo eentje appen.quote:
Jeej, dank je wel!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, zal je er zo eentje appen.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:37 schreef Cue_ het volgende:
sinds tijden weer echt in m'n eentje naar een kroeg die ik niet ken.. hopelijk is het er een beetje gezellig
quote:
Dus was niet gezellig?quote:
Das wel errug snel...quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef Sinceria het volgende:
Is er eigenlijk een beroep dat zich met vage shit zoals ooglezingen bezig houdt?
dokterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef Sinceria het volgende:
Is er eigenlijk een beroep dat zich met vage shit zoals ooglezingen bezig houdt?
Kijk eens rond bij de astrologen, die doen eigenlijk hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef Sinceria het volgende:
Hmm, das ook makkelijk. Geen opleiding nodig niks.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk eens rond bij de astrologen, die doen eigenlijk hetzelfde.
Dit kwam ik tegen:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef Sinceria het volgende:
Oeh, waar heb je dat gevonden?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit kwam ik tegen:
*Tibettan pulsing eye reading*
Program: morning: eye reading
afternoon: session exchange
‘taking a deep look into your soul’ You will have a deeper understanding of
how your internal organs are influencing you in your daily life.
Onderwerp: *Tibetaanse ooglezing*
Programma ochtend: ooglezingen
middag: uitwisselen van een sessie
Ooglezing geeft je een dieper inzicht in jezelf, je essentie en in ons gedrag.
Je krijgt een dieper begrip van de invloed van (de conditie van) je
organen op je dagelijks leven
Dank je! Ga ik eens op mijn gemakje doornemen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:59 schreef Belsezar het volgende:
http://www.tibetan-pulsing.org/dutch/programma_amsterdam.html
http://www.tibetanpulsingworld.com/what-eyes.html
En google dit eens : Tibettan pulsing eye reading
Dan vind je ruim 10 google paginas.
YWquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dank je! Ga ik eens op mijn gemakje doornemen.
Nah, er valt geen fatsoenlijke foto te maken met m'n mobiel of webcam... of de kleuren kloppen niet, of ik krijg de focus niet goed.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm, das ook makkelijk. Geen opleiding nodig niks.
Jij ook een ooglezing trouwens?
Viespeuk!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:27 schreef Sinceria het volgende:
Van slapen is dus niks terecht gekomenEn ik heb nog zoveel te doen vandaag!
dan moet je vroeger naar bed gaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:27 schreef Sinceria het volgende:
Was het maar zo.quote:
Ja maar... Ja maar... Het was vrijdag!quote:
FOK!ers hebben geen sociaal levenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 08:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar... Ja maar... Het was vrijdag!
Slapen is overrated.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 07:27 schreef Sinceria het volgende:
Wat lees je dan precies?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:33 schreef Sinceria het volgende:
Oogkleur en oogvorm.quote:
Zie FoBoquote:
Interessant. En al die zaken leid je volledig af van de kleur en de vorm of speelt, al dan niet bewust, een interpretatie op basis van het postgedrag ook mee?quote:
Jammer dat ik hier een tipje van de sluier moet oplichten, maar oké.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Interessant. En al die zaken leid je volledig af van de kleur en de vorm of speelt, al dan niet bewust, een interpretatie op basis van het postgedrag ook mee?
Je moet helemaal niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier een tipje van de sluier moet oplichten, maar oké.
Zou onbewust best een rol kunnen spelen ja, tuurlijk, dat ontken ik niet. Maar de informatie over de oogkleur blijft gewoon hetzelfde, hoop ook stiekem dat er niet nog meer mensen met bruine ogen zich melden. Maar goed, dat zijn gewoon feitjes.
De oogvorm is iets anders, eerst moet ik bepalen welke oogvorm iemand heeft door middel van een reeks vragen en daar komt een uitslag uit. Zaken als bolle ogen/ diepliggende ogen, in welke gradatie ze ver uit elkaar staan, de grootte van de ogen, of ze naar buiten of naar binnen aflopen etc. Daar weet ik de uitkomst niet van tot ik de lijst invul. Maar ook daar is slechts een beperkt (hoewel grotere) uitkomst.
ergens best wel interessant dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jammer dat ik hier een tipje van de sluier moet oplichten, maar oké.
Zou onbewust best een rol kunnen spelen ja, tuurlijk, dat ontken ik niet. Maar de informatie over de oogkleur blijft gewoon hetzelfde, hoop ook stiekem dat er niet nog meer mensen met bruine ogen zich melden. Maar goed, dat zijn gewoon feitjes.
De oogvorm is iets anders, eerst moet ik bepalen welke oogvorm iemand heeft door middel van een reeks vragen en daar komt een uitslag uit. Zaken als bolle ogen/ diepliggende ogen, in welke gradatie ze ver uit elkaar staan, de grootte van de ogen, of ze naar buiten of naar binnen aflopen etc. Daar weet ik de uitkomst niet van tot ik de lijst invul. Maar ook daar is slechts een beperkt (hoewel grotere) uitkomst.
Wat sturen? Foto's van onze ogen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:16 schreef Sinceria het volgende:
Zou het trouwens wel leuk vinden als mensen blijven sturen en vragen!Is een leuk klusje!
Yupquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat sturen? Foto's van onze ogen?
Eet smakelijk!
Zijn er nog eisen? Close up, één of twee ogen?quote:
zie fobo voorbeeldenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn er nog eisen? Close up, één of twee ogen?
Morgen maar FF doen met daglicht. Avondlicht doet de kleur en duidelijkheid geen recht.quote:
Ik zit al m'n opgenomen shit te kijken, maar is weinig aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:18 schreef Belsezar het volgende:
Nee, ik verveel me.
Zoveel films en series die ik kan gaan kijken en ik kan niet kiezen
? Je moet niet bang zijn voor wat je innerlijke schoonheid je te bieden heeft. Is beter dan elke marathon serie kijken. Laat je hart zingen, sta het toe en het komt tot je. Morgen zal je me bedankenquote:
Filosofisch zou ik dit allerminst noemenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Filosofisch geneuzel op zaterdagavond
Geen probleem, ga aub een cyanide pilletje voor jezelf zoeken.quote:
En ik dacht dat ik zweverig bezig wasquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:31 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dat hoeft ook niet. Ik ben zo'n persoon die anderen helpt zonder te verwachten dat ze me bedanken. Ik kijk daar doorheen en kan blij zijn om het feit dat ik iemand heb geholpen. En je hoeft me niet te mogen, zolang uiteindelijk wat ik zeg je helpt, wat het sowieso doet natuurlijk. Dat geeft mij genoeg voldoening.
Klets toch niet, je wilt gewoon dat een hoop mensen je fobo bekijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik zweverig bezig was
Dat zijn capsules geen pilletjes...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem, ga aub een cyanide pilletje voor jezelf zoeken.
Haar innerlijke godinquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
? Je moet niet bang zijn voor wat je innerlijke schoonheid je te bieden heeft. Is beter dan elke marathon serie kijken. Laat je hart zingen, sta het toe en het komt tot je. Morgen zal je me bedanken
Geneuzel dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Filosofisch zou ik dit allerminst noemen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klets toch niet, je wilt gewoon dat een hoop mensen je fobo bekijken
Jij bent niet leuk om mee te dollenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:59 schreef Cue_ het volgende:
Want we namen/nemen je allemaal zoo serieus idd
Jij bent uberhaupt niet in staat om te dollenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent niet leuk om mee te dollen
Maar ik sta eerlijk gezegd te kijken van de hoeveelheid mensen die mee willen doen. Zeker voor iets wat als een geintje begon.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klets toch niet, je wilt gewoon dat een hoop mensen je fobo bekijken
Nou ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij bent uberhaupt niet in staat om te dollen
Die laatste 2 liever niet maar de rest is lekkerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar ik sta eerlijk gezegd te kijken van de hoeveelheid mensen die mee willen doen. Zeker voor iets wat als een geintje begon.
Zo weet verder, net lekker krokodil, skippy, struis, meelworm en sprinkhaan gegeten.
Aanbod genoeg dus? Dan doe ik verder geen moeite.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar ik sta eerlijk gezegd te kijken van de hoeveelheid mensen die mee willen doen. Zeker voor iets wat als een geintje begon.
Zo weet verder, net lekker krokodil, skippy, struis, meelworm en sprinkhaan gegeten.
Oh nee, graag zelfs! Ik zit er nu helemaal in em vind het echt even erg leuk om te doen!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aanbod genoeg dus? Dan doe ik verder geen moeite.
Oké, morgen. Mits ik het niet vergeet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh nee, graag zelfs! Ik zit er nu helemaal in em vind het echt even erg leuk om te doen!
Heb er voor vanavond uit mijn hoofd nog 3 of 4
Top!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oké, morgen. Mits ik het niet vergeet.
ik wil nog in je broekje, natuurlijk doe ik meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je zet je verleidelijkste blik op?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik wil nog in je broekje, natuurlijk doe ik mee
Jullie 2 moeten echt een hotelkamertje opzoekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jullie 2 moeten echt een hotelkamertje opzoekenach joh allemaal grootspraak.. daden ho maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als rhu ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach joh allemaal grootspraak.. daden ho maar
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niks mis met een hotelkamer mits het een goed hotel is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo onaantrekkelijk dat je er een verkleinwoord van maakt
Klaar! Het lijkt steeds seksueler te worden, die analyses. Langer ook.quote:
Ja dat is hoogstwaarschijnlijk waar, het is en blijft fokquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach joh allemaal grootspraak.. daden ho maar
Dan wacht ik wel tot overmorgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Klaar! Het lijkt steeds seksueler te worden, die analyses. Langer ook.
Ik zou zeggen dat dat juist het tegengestelde bewijst.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat is hoogstwaarschijnlijk waar, het is en blijft fok
Ik had t ook niet over de hotelkamerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks mis met een hotelkamer mits het een goed hotel is.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jeuj Sinceria gaat me doen[ afbeelding ]
oeh daar ben ik best benieuwd naar!quote:
nee mijn lief ken ik heel traditioneel van mijn studiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat juist het tegengestelde bewijst.Zowel ik als rhu hebben onze toekomstige man op Fok! ontmoet, om maar niet te spreken van het aantal Fok! baby's wat wordt geboren.
ik de mijne ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat dat juist het tegengestelde bewijst.Zowel ik als rhu hebben onze toekomstige man op Fok! ontmoet, om maar niet te spreken van het aantal Fok! baby's wat wordt geboren.
M'n ogen staan te ver open op die foto maarja.... komt door brakheid/camera te dicht op m'n kopquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh daar ben ik best benieuwd naar!
Probeer t nog eens bij die sletjes die je gehad hebtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
Waar kan je die Fok liefdes precies vinden?
Nee, de foto's zijn prima en de kleur ben ik nog niet eerder tegengekomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
M'n ogen staan te ver open op die foto maarja.... komt door brakheid/camera te dicht op m'n kop
Liefde? Op FOK! ?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
Waar kan je die Fok liefdes precies vinden?
whehe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer t nog eens bij die sletjes die je gehad hebt
Ik zit er niet ver naast volgens mij.quote:
Die wil ik nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probeer t nog eens bij die sletjes die je gehad hebt
het lijkt mij verstandiger om daar in het openbaar niets over te zeggen hahaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik zit er niet ver naast volgens mij.
Dat kan zo zijn maar ik denk dat het merendeel op fok grootspraak is. Dat er af en toe een toevalstreffer tussen zit is niet meer dan logisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mooi oog welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het lijkt mij verstandiger om daar in het openbaar niets over te zeggen haha
quote:
Skullfucken... zou dat wat zijn denk je?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:16 schreef perro. het volgende:
[..]
technisch bekeken zit ook daar een gat in.
Geldt dat omgekeerd niet net zo goed?quote:
Dat eerder inderdaad schat ik zo inquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt dat omgekeerd niet net zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |