Goed om te weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ben er nu zo wel echt vandoor, en je weet Guus, mocht Mortaxx dadelijk weggaan, en het loopt uit de klauwen, dan ben jij de hoofdverantwoordelijke, he? Net als vorige keer natuurlijk.
Ik ook niet.quote:
Ff dat je het weet ik heb al topic openstaan voor als de blauw weg is dus niemand anders openenquote:
Ah nice, ik sta weer in de top10quote:
Ja.quote:
Klik dan op die post die Guus quotequote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je dat kan zien
quote:Op woensdag 18 december 2013 01:24 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem, wanneer ze naar voren bukt en de klas niet kijkt, zou je gewoon zachtjes haar puberborstjes moeten masseren terwijl je haar in haar nek kust. Met je rechterhand trek je subtiel aan haar riemlusje haar jeans naar beneden, terwijl je je blauwaderige yoghurtpomp in haar bloederige droge aarsje plant. Ondertussen verstik je haar met een terpentine doekje terwijl je eenogige broekpaling zich helemaal kapot heeft gepenetreerd door haar baarmoeder en ruw uitschiet door haar subtiele verticale glimlach aan de voorkant... Supergeyl.
GC / Dagcijfers #231quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je dat kan zien
Oh je was me voorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:08 schreef TwentyFourr het volgende:
75, nou, hoef me nergens voor te schamen.
33 hier. 114 postsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:08 schreef TwentyFourr het volgende:
75, nou, hoef me nergens voor te schamen.
quote:
quote:
staat daar nou een fles wodka?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |