okquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ben m'n orgasme al aan het uitstellen dus snel een beetje plz.
wat probeer je uberhauptquote:
Mousequote:
ben geamuseerd, vind je pogingen komischquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wrm word je boos kleine salsalijertje van me
Een hand waar zaadjes in groeien, is één of andere ziekte. Bijna ongeneesbaar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is dat? Mijn handpalm gaat er spontaan van kriebelen
even centraal jongonsquote:
quote:
Die uitspraak ja. Mooie uitspraak.quote:
Hahaha gewoon doorgaan ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Even centraal mensen, we gaan nu de hammerlockmove doen
lekker als voorzitter tijdens meetingen met je projectgroepquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lotus/Modus.
Coincidence? I think not.
[..]
Haha, dat idd.
waarom niet allebei?quote:
vrijdag avond is idd een kut tv avondquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
Hoe kut is dit nou weer. Geen ene flikker op tv en Netflix ligt er ook nog eens uit. Echt geen zin om iets te downloaden
Oh doet het alweer
Alleen die specials zijn leuk.quote:
Oké Veer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
Hoe kut is dit nou weer. Geen ene flikker op tv en Netflix ligt er ook nog eens uit. Echt geen zin om iets te downloaden
Oh doet het alweer
kom maar tegen me aan kruipen en GTST kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
Oh doet het alweer
En kersenbonbons eten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kom maar tegen me aan kruipen en GTST kijken
Samen kijken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
Oh doet het alweer
Die voert op dit moment een strijd tegen het Zadkine, die heeft het veel te druk vrees ik.quote:
Jammer op naar de volgendequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die voert op dit moment een strijd tegen het Zadkine, die heeft het veel te druk vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |