Hmmmnee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dan ben je echt alle recht op zeiken over bakkende pabomeisjes kwijt en moet je er gewoon eentje als vriendin nemen.
Maar zij leven op die dingen. Inclusief marsepeinen bloemetjes.quote:
Dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Maar zij leven op die dingen. Inclusief marsepeinen bloemetjes.
Ik heb geen idee? Welk probleem?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:32 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Maar wat is dan eigenlijk het probleem precies?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef madeliefff het volgende:
36 eieren...dus je hebt ei met een beetje kaneel en koek gemaakt?
Ik lach je niet uit, ik lach om je opmerking lieverd. Kom ff kusjekroel doen, dan voel je je vast beter.quote:
t kwam door je sarcastische smiley...nee ik neem al een wijntje, komt goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:53 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik lach om je opmerking lieverd. Kom ff kusjekroel doen, dan voel je je vast beter.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t kwam door je sarcastische smiley...nee ik neem al een wijntje, komt goed
Haha neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:35 schreef madeliefff het volgende:
36 eieren...dus je hebt ei met een beetje kaneel en koek gemaakt?
quote:
Ik ben nu bezig met de zoveelste spekkoek, doe ze ietsjes kleiner en maak de andere morgen, nu maar anderhalve spekkoek. al zal ik straks een foto plaatsen van de eerste spekkoek en het hopelijk nu wel goede en mooie resultaat van de nieuwe!quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de zoveelste spekkoek, doe ze ietsjes kleiner en maak de andere morgen, nu maar anderhalve spekkoek. al zal ik straks een foto plaatsen van de eerste spekkoek en het hopelijk nu wel goede en mooie resultaat van de nieuwe!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef Applecreampie het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de zoveelste spekkoek, doe ze ietsjes kleiner en maak de andere morgen, nu maar anderhalve spekkoek. al zal ik straks een foto plaatsen van de eerste spekkoek en het hopelijk nu wel goede en mooie resultaat van de nieuwe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |