quote:Op woensdag 2 april 2014 14:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn broek is altijd open als Fluffer de intro doet
Congratz! Hoeveel heb je betaald?quote:Op donderdag 3 april 2014 11:57 schreef Opperkwal het volgende:
Kaarten zijn binnen, ik ga naar Berlijn!
Voor een film als The Expendables hoef je nou niet bepaald een top acteur/actrice te zijnquote:
Voor The fast and the furious 7 ook nietquote:Op donderdag 3 april 2014 17:18 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Voor een film als The Expendables hoef je nou niet bepaald een top acteur/actrice te zijn
Inderdaad, zelfs als je dood bent krijg je een rol in die film.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor The fast and the furious 7 ook niet
Announced boutsquote:Op woensdag 2 april 2014 14:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Tickets for the UFC’s first event in Germany in more than three years go on sale this week, and you can get the best seats in the house for around $240.
Featuring a middleweight matchup between perennial UFC contender Mark Munoz (13-4 MMA, 8-4 UFC) and former Strikeforce and DREAM champ Gegard Mousasi (34-4-2 MMA, 1-1 UFC), “UFC Fight Night 41: Munoz vs. Mousasi” takes place May 31 at Germany’s O2 World Berlin.
Tickets, which are available at o2world-berlin.com, start at ¤50 (approximately $69) for the cheap seats and go up to ¤175 (approximately $241) for a cageside/floor spot.
Tickets go on sale to the general public on Friday at 10 a.m. CEST local time (4 a.m. ET). However, UFC Fight Club members can purchase tickets on Wednesday at 10 a.m. CEST local time, and UFC.com e-newsletter subscribers can buy their seats on Thursday at 10 a.m. CEST local time.
The UFC has twice before visited Germany, with Oberhausen playing host to UFC 122 in November 2010 and UFC 99 taking place in Cologne.
The latest UFC Fight Night 41 card includes:
Mark Munoz vs. Gegard Mousasi
Francis Carmont vs. C.B. Dollaway
Luke Barnatt vs. Sean Strickland
Drew Dober vs. Nick Hein
Magnus Cedenblad vs. Krzysztof Jotko
Pawel Pawlak vs. Peter Sobotta
100 euro, halverwege de tribune. Die kaartjes van 50 euro is echt niet te doen, zit je echt een hoekje gefrommeld ergens bovenin en 175 euro was me ook net iets te gortig voor deze card.quote:Op donderdag 3 april 2014 17:07 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Congratz! Hoeveel heb je betaald?
Zit er ook aan te twijfelen....
quote:Op donderdag 3 april 2014 19:37 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
100 euro, halverwege de tribune. Die kaartjes van 50 euro is echt niet te doen, zit je echt een hoekje gefrommeld ergens bovenin en 175 euro was me ook net iets te gortig voor deze card.
Het is niet de allerbeste card ooit maar ik wil er gewoon een keer bij zijn, lijkt me gewoon zo vet en een tijdje geleden was er ook een card in Engeland met redelijk wat onbekenden en dat was een van de vetste evenementen die ik gezien had.
Ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 3 april 2014 19:44 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]![]()
Wij willen uiteraard wel een verslag van je UFC experience
Eens, bagger card.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga in ieder geval niet. Wat een bagger card man!!
Nu maar hopen dat:
19 July, Dublin of 04 October, Stockholm een beetje meer draw hebben.
Anders wordt het wsl 2015...
......quote:Op donderdag 3 april 2014 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht even dat dit de poster was voor Aliens vs Predator
Ik verwacht niet andere cards buiten de V.S. veel beter zullen zijn, de echt goeie cards zijn PPV's en FOX-cards.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ga in ieder geval niet. Wat een bagger card man!!
Nu maar hopen dat:
19 July, Dublin of 04 October, Stockholm een beetje meer draw hebben.
Anders wordt het wsl 2015...
Wat een interviewquote:
Dublin kan ik ook op mijn buik schrijven, dan zit ik in het buitenland.. goddamn!quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik verwacht niet andere cards buiten de V.S. veel beter zullen zijn, de echt goeie cards zijn PPV's en FOX-cards.
Ik kan nu al niet wachtenquote:
Zulke plaatsen probeer ik (uit ervaring) te vermijden, vloerplaatsen hebben geen verhoging dus je zit achter heel wat mensen. Als het gevecht naar de grond gaat dan zit je alsnog op het scherm te kijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:29 schreef Tazmaniac het volgende:
Voor ¤ 177,00 euro zit je 'Ringside' (roze bolletjes)
Niet slecht als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Hmmmz, daar zit wat inquote:Op zaterdag 5 april 2014 13:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zulke plaatsen probeer ik (uit ervaring) te vermijden, vloerplaatsen hebben geen verhoging dus je zit achter heel wat mensen. Als het gevecht naar de grond gaat dan zit je alsnog op het scherm te kijken
The Fuck... ga jij ook??quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:08 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, mijn tickets zijn in ieder geval besteld
Waar zit jequote:Op zaterdag 5 april 2014 14:08 schreef Hooidraad het volgende:
Zo, mijn tickets zijn in ieder geval besteld
Neuh maar ik kijk liever naar Diego Sanchezquote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft het toch niet slecht gedaan
Dat vind ik ook niksquote:Op maandag 7 april 2014 16:51 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Neuh maar ik kijk liever naar Diego Sanchez
Hij doet een Fitchje: te duur, te saai en over zijn top.quote:Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft het toch niet slecht gedaan
Inderdaadquote:Op maandag 7 april 2014 21:10 schreef n00cL30n het volgende:
Toch wel lachen, King of the Nutshot Cheik Kongo twee keer in de eerste ronde getroffen door een nutshot.
Welke?quote:Op maandag 7 april 2014 23:05 schreef THEFXR het volgende:
niemand zeker nog die docu van GSP gezien?
geloof 1,5 uurquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:11 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoelang duurt die docu? Maar even gaan opzoeken als ik straks thuis ben...
Ja, wat een trieste organisatie zeg. Alleen al die "ring"...quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:20 schreef stoeltafel het volgende:
Dit al gezien? http://www.skoften.net/video/vijf_tegen_vijf_met_mma_regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |