Eigenlijk moeten wat hoolies hier tegen optreden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef Pistone het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_bij_de_moskee.html
Wat een gezellige mensen.
Het optreden van de politie zegt al voldoende, te treurig voor woorden. Maar goed die mensen daar zijn Abou zijn vriendjes dus dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wat hoolies hier tegen optreden.
Moet je eens kijken als dit voetbalfans waren geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:30 schreef Pistone het volgende:
[..]
Het optreden van de politie zegt al voldoende, te treurig voor woorden.
"Rotterdam"quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:30 schreef Pistone het volgende:
[..]
Het optreden van de politie zegt al voldoende, te treurig voor woorden.
Gelukkig gebeurt daar niet meer iets mee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als dit voetbalfans waren geweest.
Zag je hoe die ME toen die Celtic fans uit het niets ging aanvallen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurt daar niet meer iets mee.
Als Celtic ofzo op bezoek komt gedraagt iedereen zich uiterst keurig
Maar voetbalfans zijn allemaal tuig en moslims zijn hele aardige mensen. Snap dat nou.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je eens kijken als dit voetbalfans waren geweest.
Die verdienden hetquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zag je hoe die ME toen die Celtic fans uit het niets ging aanvallen?
Wat een karma voor die undercover agent die daarna in elkaar gerost werd
wordtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
18:30 Arsenal - Manchester City
(18:45 Vitesse - SC Heerenveen)
20:45 PSV Eindhoven - FC Groningen
12:30 Feyenoord - Go Ahead Eagles
14:30 Ajax - FC Twente
16:00 Liverpool - Tottenham Hotspur
19:45 SSC Napoli - Juventus
Dit word hem.
grgr
Eigenlijk heb ik best zin om straks alle familie voor m'n verjaardag weg te mieteren en lekker voetbal te gaan kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
18:30 Arsenal - Manchester City
(18:45 Vitesse - SC Heerenveen)
20:45 PSV Eindhoven - FC Groningen
12:30 Feyenoord - Go Ahead Eagles
14:30 Ajax - FC Twente
Dit word hem.
grgr
Ik ken dat gevoel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik best zin om straks alle familie voor m'n verjaardag weg te mieteren en lekker voetbal te gaan kijken
Ik durf het alleen niet
En dit is geen verkapte kijk-mij-eens-jarig-zijn post, want ik ben vandaag niet jarig
ik ging net kakken op de universiteit hier, liep ik een wc binnen met alleen maar hurktoiletten. Heel bijzonderquote:
Jarige is de baas, tv aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:56 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
De ene helft van mijn familie wil ook graag voetbal kijken maar de andere helft heeft er niets mee, dus blijft de TV uit.
Volgens mij heb ik hier de zomertijd niet meegerekend. Dus ze zijn 1 uur later.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel gepoept?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:00 schreef Saind het volgende:
[..]
ik ging net kakken op de universiteit hier, liep ik een wc binnen met alleen maar hurktoiletten. Heel bijzonder
GGMM is duidelijk nog niet wakker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 4 uur buiten geweest. Als ik niet oppas wordt ik bruin. Maar naar binnen dus als aristocraat
GGMM speelt nog met zijn visjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is duidelijk nog niet wakker.
*word ik
GEFELICIFLAPSTAART!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik best zin om straks alle familie voor m'n verjaardag weg te mieteren en lekker voetbal te gaan kijken
Ik durf het alleen niet
En dit is geen verkapte kijk-mij-eens-jarig-zijn post, want ik ben vandaag niet jarig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |