3 stappen naar voren zetten, 2 stappen terug gezet wordenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat wordt trouwens verstaan onder rubberbanding in BF4? Bij racegames ken ik de term, maar bij shooters?
Oh daar heb ik ook wel een beetje last van, kan met allemaal wel overweg maar met de ene een stuk beter dan de anderquote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, afhankelijk van m'n pop die ik kies
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:47 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
3 stappen naar voren zetten, 2 stappen terug gezet worden
quote:Op woensdag 2 april 2014 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat wordt trouwens verstaan onder rubberbanding in BF4? Bij racegames ken ik de term, maar bij shooters?
Het maakt het soms gewoon echt onspeelbaar, dat is kut. Als er aan het begin van een map wat lag is prima, dat kan ik me voorstellen als er 64 man inlogt op die server, maar gedurende de hele map dat rubber bandingquote:Op woensdag 2 april 2014 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, kan me voorstellen dat zoiets irritaties opwekt.
Logische aankoop dan!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Zuivelkoe het volgende:
Heb dus een ps4 besteld omdat ie eergisteren toevallig leverbaar was bij bartsmit en heb hem nu dus binnen.Zijn alleen nog niet echt spellen waarvan ik denk wow, dus hij staat hier maar niks te doen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Zuivelkoe het volgende:
Heb dus een ps4 besteld omdat ie eergisteren toevallig leverbaar was bij bartsmit en heb hem nu dus binnen.Zijn alleen nog niet echt spellen waarvan ik denk wow, dus hij staat hier maar niks te doen.
Ik neem 'm direct van je over voor ¤ 10!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Zuivelkoe het volgende:
Baas!quote:Op woensdag 2 april 2014 12:58 schreef Zuivelkoe het volgende:
lol die heb ik voor ¤0 via ps+quote:Op woensdag 2 april 2014 13:18 schreef Zuivelkoe het volgende:
Voor 7 euro dead nation proberen is misschien niet eens zo een slecht idee
Heb ik afgelopen nacht nog even via de website in mijn winkelkarretje gedaan en afgerekend, zodat ie straks gewoon gratis te downloaden is op mijn PS4.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:18 schreef Zuivelkoe het volgende:
Voor 7 euro dead nation proberen is misschien niet eens zo een slecht idee
ps+ kost dus 7 euroquote:
De NL store is nog niet geupdate dan, Dead Nation was de gratis Plus game van maart, Mercenary Kings van aprilquote:Op woensdag 2 april 2014 13:28 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
ps+ kost dus 7 euro
Ik zie dat op de nederlandse ps+ dead nation staat maar op de engelse, mercenary kings?
Yepquote:Op woensdag 2 april 2014 13:34 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hmm, dan moet ik nu wel snel zijn of niet?
Al wordt Awesomenauts ooit nog een Plus game, 7 euro is niks!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:51 schreef Sunshineboy het volgende:
Ondertussen heb ik Dead nation en Tomb Raider (en via Bol.com PS+ voor een jaar). Na de Wii is de PS4 een verademing. Hopelijk nu wel de juiste console gekozen![]()
Misschien dat ik vanavond Awesomenauts nog download. Of zal deze de komende maanden een PS+ game kunnen worden? Is er een insider hier?
Mijn gebruikersnaam is trouwens Killmossel. Hopelijk kan ik ook aan de OP toegevoegd worden. Mijn game-skills zijn bij de meeste games overigens onder gemiddeld (maar dat kan me niks schelen).
Awesomenauts werd op de PS3 direct als plus game gelanceerd, als ik me het goed herinner. En Ronimo, de maker van de game, is een Nederlandse club! Investeren in die economie!! Hup hup!!quote:Op woensdag 2 april 2014 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al wordt Awesomenauts ooit nog een Plus game, 7 euro is niks!
Ja dat is wel zuur ja, vroeg me ook al af of ik nog ergens zo'n code kon scoren en bf4/cod voor 10 euro kon krijgen.quote:Op woensdag 2 april 2014 14:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Godverkom er net achter dat ik te laat ben met upgraden van battlefield ps3 naar ps4
kon tot 28 maart voor 10 euro/dollar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |