Sowieso, een organisatie die mensen het advies geeft producten te kopen met kunstmatige zoetstoffen en E-nummers (en dan niet degene die goed voor je zijn) kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:20 schreef aijumu het volgende:
[..]
[..]
Dit stukje in de tekst zou al genoeg moeten zeggen, dat het volledig niet onafhankelijk is.
Daarnaast is gevarieerd eten ook bullshit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het onafhankelijke voedingsbureau van Unilever
Gek dat die eet bewust stempel alleen op hun producten zitten....
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso, een organisatie die mensen het advies geeft producten te kopen voor kunstmatige zoetstoffen en E-nummers (en dan niet degene die goed voor je zijn) kan ik niet serieus nemen.
Meen eens, en dit zegt dan helemaal allesquote:Quorn (merknaam) bevat weinig ijzer en is daarom geen volwaardige vleesvervanger. Het is gemaakt van een schimmeleiwit dat behoort tot de familie van paddenstoelen. Quorn-producten variëren van gemarineerde stukjes tot burgers en schnitzels.
Aan producten van Healthy Planet en Vetara (merknamen) zijn geen B12 of ijzer toegevoegd. Het zijn dus geen volwaardige vleesvervangers. De producten zijn gemaakt van soja- en tarwe-eiwit.
Neen, beter lezenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:28 schreef Barbusse het volgende:
Whehe, gaan we nu ook voorschrijven wat en waar mensen in de bijstand moeten eten?
Wij van WC eend...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Je hebt de link er niet bij gepost.
Maar ik ben niet te beroerd het even door google te gooien en kom dan uit op...
Tromgeroffel
![]()
http://www.voedingscentru(...)egetarisch-eten.aspx
Zegt genoeg.
Je weet dat het voedingscentrum de propaganda uitlaatklep van de voedingsindustrie is?
Dat is van een concurrent van Unileverquote:
Er wordt hier anders duidelijk beweerd dat bijstandsgerechtigden geen vlees hoeven te eten en dus met minder geld voor voeding toe kunnen. Hoe wil jij dat anders uitleggen?quote:
Nee er wordt beweerd dat het voor niemand noodzakelijk is om dagelijks vlees te eten. Of je nu in de bijstand zit of 3 ton per jaar binnen tikt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:42 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Er wordt hier anders duidelijk beweerd dat bijstandsgerechtigden geen vlees hoeven te eten en dus met minder geld voor voeding toe kunnen. Hoe wil jij dat anders uitleggen?
Overigens houd ik gewoon 100 gr. vlees per dag per persoon aan en dat is prima. En een keer een ei is gewoon lekker. Gevarieerde voeding vind ik belangrijk omdat iedere groente, iedere voeding weer andere voedingsstoffen bevat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee er wordt beweerd dat het voor niemand noodzakelijk is om dagelijks vlees te eten. Of je nu in de bijstand zit of 3 ton per jaar binnen tikt.
das 30 gram teveel vlees.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Overigens houd ik gewoon 100 gr. vlees per dag per persoon aan en dat is prima. En een keer een ei is gewoon lekker. Gevarieerde voeding vind ik belangrijk omdat iedere groente, iedere voeding weer andere voedingsstoffen bevat.
Volgevrete SP'er gespotquote:
Huil huil, de Ouder1 modus...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mauw mauw.. de Halcon en Scorpie modus...
PvdA stemmer gespot: Waait met alle winden mee.. zolang hij maar posten kan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Huil huil, de Ouder1 modus...![]()
Kap toch es met je gezeik man. Je wordt overal uitgekotst hier, en dat is niet gek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
PvdA stemmer gespot: Waait met alle winden mee.. zolang hij maar posten kan.
Verwijzen naar de mening anderen is een teken van gebrek aan een eigen mening, visie of voldoende zelfvertrouwen. Spreek dus voor jezelf of houd je waffel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kap toch es met je gezeik man. Je wordt overal uitgekotst hier, en dat is niet gek.
LOL, ik zou nog eerder SP stemmen dan PvdAquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat jij doet, moet je zelf weten. Punt is nog steeds dat dagelijks vlees eten niet noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Overigens houd ik gewoon 100 gr. vlees per dag per persoon aan en dat is prima. En een keer een ei is gewoon lekker. Gevarieerde voeding vind ik belangrijk omdat iedere groente, iedere voeding weer andere voedingsstoffen bevat.
Je bent een zeikend Kutwijf dat alles beter denkt te weten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Verwijzen naar de mening anderen is een teken van gebrek aan een eigen mening, visie of voldoende zelfvertrouwen. Spreek dus voor jezelf of houd je waffel.
Mauw mauw, das Ouder1 die teveel vlees naar binnen schranst en straks doodgaat aan een dodelijke ziektequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mauw mauw.. de Halcon en Scorpie modus...
Nee.. dan presenteer je het als een feit terwijl het je mening is. En dat jij mij 'een zeikend Kutwijf dat alles beter denkt te weten' vindt zal me mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je bent een zeikend Kutwijf dat alles beter denkt te weten.
Zoiets?
Moet jij geen auto aanhouden omdat je haar anders door de war gaat voor je sollicitatiegesprek, ergens ver weg, waar je weinig concurrentie hebt vanwege je zwakke CV? Kan je daarna je kleren weer in de droger gooien die je beschouwt als primaire levensbehoefte, nadat je je andere primaire levensbehoefte naast de primaire levensbehoefte van je partner hebt geparkeerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval wat keihard falen is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef Ouder1 het volgende:
Waarschijnlijk weet ik gewoon ook veel meer dan jij.
Je vergeet dat ik werkeloos ben en dus volgens jou en Halcon de hele dag naar mijn plasma tv zit te kijken terwijl ik liters bier achterover sla en rook als een schoorsteen. Die dodelijke ziekte zal hem daar dan eerder aan liggen dan aan dat kleine stukje vlees per dag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mauw mauw, das Ouder1 die teveel vlees naar binnen schranst en straks doodgaat aan een dodelijke ziekte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |