Dat gevoel heb ik jou nu ook steeds.. Net alsof je de domme bully bent op een basisschool of zo.. Je gedrag lijkt er erg op:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus? In plaats van dat je je uitspraken gaat onderbouwen ga je 'nee joh, lekker puh, jij moet het doen' spelen? Ben je retarded ofzo? Het lijkt wel alsof ik met een kind van 4 aan het praten ben. Moet je een snoepje ofzo?
Vertel dat even aan al die kinderen die blind geworden zijn door gebrek aan vitamine A.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel Aziė leeft op die witte korrels, dus zo ongezond zal het niet zijn.
'Nee jijhij stommerdddddddddddddddddd'quote:
Ga je nog reageren op mijn vraag of hoe zit het?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik jou nu ook steeds.. Net alsof je de domme bully bent op een basisschool of zo.. Je gedrag lijkt er erg op:
[ afbeelding ]
Voortdurend uithalen naar mensen die al op de grond liggen..
Knap hoor!
Ik zeg ook niet dat je alleen maar rijst moet eten, maar er werd hier gedaan alsof aardappelen een noodzakelijk iets waren, dat niet met rijst kon worden vervangen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Vertel dat even aan al die kinderen die blind geworden zijn door gebrek aan vitamine A.
Of zit je hier stiekem te lobbyen voor Monsanto, de bijstandsgerechtigde gaat maar aan hun GM-rijst?
Heb ik al gedaan. Lees ff terug.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga je nog reageren op mijn vraag of hoe zit het?
Ga jij ook al aan het verdraaien? Een vegetariėr moet ook aardappels eten.. zucht.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je alleen maar rijst moet eten, maar er werd hier gedaan alsof aardappelen een noodzakelijk iets waren, dat niet met rijst kon worden vervangen.
GM-voeding blijf ik liever ver vanaf....voor zover ik dat voor het uitkiezen heb.
tadaa. Scorpie in de aanval. Tot hier was het rustig.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarom kom je niet meer in WGR eigenlijk Ouder1? Zijn je eigen ervaringen op?
Ik heb nooit iets over vegetariėrs gezegd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ga jij ook al aan het verdraaien? Een vegetariėr moet ook aardappels eten.. zucht.
Ik zie het zo scrollend op m'n phone niet staan.quote:
Dan moet je beter kijken. Neem nu eens je eigen verantwoordelijkheid en verwacht niet dat anderen jouw problemen oplossen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie het zo scrollend op m'n phone niet staan.
Je definitie van huisjesmelker en geef ook meteen maar even aan wat de relevantie is.
Ik wel. En die opmerking over aardappels was van mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets over vegetariėrs gezegd.
Dat is een aanval? Lange tenen of zo? Jij white knight jij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:45 schreef poemojn het volgende:
[..]
tadaa. Scorpie in de aanval. Tot hier was het rustig.
En ouder1 had gelijk..
[ afbeelding ]
Negeer hem dan ook gewoon! Echt, je wat aantrekken van zulke typesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:38 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik jou nu ook steeds.. Net alsof je de domme bully bent op een basisschool of zo.. Je gedrag lijkt er erg op:
Maar dan nog, moet je niet elke avond aardappelen eten als vegetariėr.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:51 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik wel. En die opmerking over aardappels was van mij.
Tja maar als je ook alleen maar gal spuugt en niets aan de oorzaken doet dan zal er inderdaad niets veranderen....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ben jij nieuw op fok of zo?hier topics openen gaat zowiezo niks veranderen. Daar komt bij dat in de eerste delen al alles is gezegd. Het enige wat er nu nog gebeurd is gewoon hoe t hier altijd gaat.
Nou, staat zo te zien niet tussen de postings van vanmiddag 15.19 tot nu.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. Neem nu eens je eigen verantwoordelijkheid en verwacht niet dat anderen jouw problemen oplossen.
Neem een voorbeeld aan je eigen woorden, want dat jij werkloos bent heeft vooral niets met jou te maken volgens jezelf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:50 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dan moet je beter kijken. Neem nu eens je eigen verantwoordelijkheid en verwacht niet dat anderen jouw problemen oplossen.
Ben jij een bijstandstreksterhunter of zo ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:54 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Negeer hem dan ook gewoon! Echt, je wat aantrekken van zulke types
een wįt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben jij een bijstandstreksterhunter of zo ?
uitlokken en daarna door blijven hakken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is een aanval? Lange tenen of zo? Jij white knight jij.
Ok, de groetenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:56 schreef poemojn het volgende:
[..]
Maar ik stop met dit topic. Zo is er niets meer aan.
Je blijft een vermakelijk trolletje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:20 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij doet dan ook je best niet genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |