My choice of Muhammad to lead the list of the world's most influential persons may surprise some readers and may be questioned by others, but he was the only man in history who was supremely successful on both the religious and secular levels.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef LelijKnap het volgende:
Misschien als ze geen psychopatische analfabetische pedofiele krijgsheer als 'profeet' (cq 'bewijs') hadden, ja.
no one knows, bijbel is voor de mens, misschien zijn er meer bewoonde planeten met elk een vertegenwoordiger als Jezus voor ons is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoeveel planeten in het heelal hebben eigenlijk mensen. Het zou wel heel vreemd zijn dat God miljarden planeten geschapen heeft en maar één laat bewonen met zijn afspiegeling.
Hij heeft totaal gefaald als er geen enkel islamitisch land bestaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
My choice of Muhammad to lead the list of the world's most influential persons may surprise some readers and may be questioned by others, but he was the only man in history who was supremely successful on both the religious and secular levels.
http://www.iupui.edu/~msaiupui/thetop100.html?id=61
Respect voor die man.
Jij hebt gefaald tijdens geschiedenisles. Daarnaast heeft hij (vrede zij met hem) aangegeven dat de islamitische staat weer terug zal keren, na een periode van onderdrukking van de moslims (het heden).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:49 schreef SadPanda het volgende:
Hij heeft totaal gefaald als er geen enkel islamitisch land bestaat.
Maar dat zou wel kunnen. Ik vraag me dus af of een religie menseigen is, of dat het ontstaat wanneer een levensvorm een bepaalde intelligentie ontwikkeld. Bij dat laatste zou het best mogelijk kunnen zijn dat er ook aliens zijn met een soort van religie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Misschien als ze geen psychopatische analfabetische pedofiele krijgsheer als 'profeet' (cq 'bewijs') hadden, ja.
Invloedrijk maakt je geen bezitter van de waarheid. Zeker te bedenken dat heel die 'waarheid' gericht was op het onderrichten (slaafs maken) van simpele en onwetende mensen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
My choice of Muhammad to lead the list of the world's most influential persons may surprise some readers and may be questioned by others, but he was the only man in history who was supremely successful on both the religious and secular levels.
http://www.iupui.edu/~msaiupui/thetop100.html?id=61
Respect voor die man.
Jij hebt gefaald tijdens je opvoeding waardoor je graag andere mensen wil onderdrukken. Ah, erg betrouwbaar een verzonnen figuur.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij hebt gefaald tijdens geschiedenisles. Daarnaast heeft hij (vrede zij met hem) aangegeven dat de islamitische staat weer terug zal keren, na een periode van onderdrukking van de moslims (het heden).
Maar als God alleswetend is, waarom houdt hij dit soort zaken voor ons geheim.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:49 schreef Manke het volgende:
[..]
no one knows, bijbel is voor de mens, misschien zijn er meer bewoonde planeten met elk een vertegenwoordiger als Jezus voor ons is.
Jij aanbidt Bashar al-Assad, waar haal je het recht vandaan om mij de les te lezen over onderdrukking, grapjas.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:52 schreef SadPanda het volgende:
Jij hebt gefaald tijdens je opvoeding waardoor je graag andere mensen wil onderdrukken. Ah, erg betrouwbaar een verzonnen figuur.
Allah weet het beste wat goed is voor Zijn creatie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:52 schreef Morrigan het volgende:
Maar als God alleswetend is, waarom houdt hij dit soort zaken voor ons geheim.
Tja, 0,0 vergelijkingsmateriaal. Slechts giswerk. Mocht een ander soort dezelfde mate van zelfbewustzijn hebben en een taal ontwikkeld hebben waaruit levensvragen kunnen ontstaan, dan zou dat kunnen, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:50 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Maar dat zou wel kunnen. Ik vraag me dus af of een religie menseigen is, of dat het ontstaat wanneer een levensvorm een bepaalde intelligentie ontwikkeld. Bij dat laatste zou het best mogelijk kunnen zijn dat er ook aliens zijn met een soort van religie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:53 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij aanbidt Bashar al-Assad, waar haal je het recht vandaan om mij de les te lezen over onderdrukking, grapjas.
Ja, zoals eeuwig(!!) lijden voor de onkunde te geloven in iets, wat bovendien al door hemzelf bepaald was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah weet het beste wat goed is voor Zijn creatie.
heb ik gedaan, ze hebben familie, kunnen zich voortplanten en kunnen een religie aanhangen, terwijl ze geen heilige boeken hebben, imho zijn het gevallen engelen. Engelen hebben ook een vrije wil volgens de bijbel en ze kozen rebellie, ze wilden de mens niet dienen en ze wilden God overstijgen, de eerste mens luisterdf naar satan en toen werd dat de god van de wereld; allah wordt in de koran heer van de werelden genoemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah heeft de mens en de jinn geschapen. Verdiep je in jinns.
Zegt iemand die in een oud boek vol met onzin gelooft en op basis daarvan miljarden mensen wil onderdrukken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nuff said.
Nooit meer mij de les lezen.
In een Islamic state worden er geen mensen onderdrukt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]Ik aanbidt hem niet. Ik steun hem in de strijd tegen figuren zoals jij die graag een islamitische staat willen stichten waarbij veel en veel meer mensen worden onderdrukt dan tijdens Assad.
Dat krijg je wanneer je je ondankbaar gedraagt tegenover je Schepper die je zoveel heeft geschonken waar je Hem niet dankbaar voor bent geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ja, zoals eeuwig(!!) lijden voor de onkunde te geloven in iets, wat bovendien al door hemzelf bepaald was.
ongelovigen zijn brandstof voor de hel, toen stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Allah weet het beste wat goed is voor Zijn creatie.
Het blijft een vreemd iets, religie. Zeker als je nagaat wat de gevolgen van kunnen zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zegt iemand die in een oud boek vol met onzin gelooft en op basis daarvan miljarden mensen wil onderdrukken.
Satan is geen engel in de islam, maar satan is een jinn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef Manke het volgende:
heb ik gedaan, ze hebben familie, kunnen zich voortplanten en kunnen een religie aanhangen, terwijl ze geen heilige boeken hebben, imho zijn het gevallen engelen. Engelen hebben ook een vrije wil volgens de bijbel en ze kozen rebellie, ze wilden de mens niet dienen en ze wilden God overstijgen, de eerste mens luisterdf naar satan en toen werd dat de god van de wereld; allah wordt in de koran heer van de werelden genoemd.
Jouw ideologie leidt tot de onderdrukking van de moslims. Feit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:56 schreef SadPanda het volgende:
Zegt iemand die in een oud boek vol met onzin gelooft en op basis daarvan miljarden mensen wil onderdrukken.
Mensen en stenen zijn brandstof voor de hel. Zo staat het beschreven in de Koran.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Manke het volgende:
ongelovigen zijn brandstof voor de hel, toen stopte ik met lezen.
Dat heeft hij bepaald. Hij heeft bepaald dat ik niet in staat ben te geloven in de woorden van die pedo. Hij pleurt het meerendeel (miljarden) van de mensheid in eeuwig branden en lijden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:57 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je je ondankbaar gedraagt tegenover je Schepper die je zoveel heeft geschonken waar je Hem niet dankbaar voor bent geweest.
Dat krijg je als je te stom bent en denkt dat ie een pedo was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:59 schreef LelijKnap het volgende:
Dat heeft hij bepaald. Hij heeft bepaald dat ik niet in staat ben te geloven in de woorden van die pedo. Hij pleurt het meerendeel (miljarden) van de mensheid in eeuwig branden en lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |