Zeg gewoon dat je haar snoeihard wilt nemen. Dit is wel erg chanant.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:51 schreef Dven het volgende:
[..]
In welke gemeentelijke parkjes hang je nu rond dan
Ga weg aap, dat is allang geen geheim meer. Heel FOK! weet dat sinds ik weet hoe haar gezicht eruit ziet ik de steden afstruin op zoek naar haar in de hoop haar goddelijke pruim te mogen betastenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je haar snoeihard wilt nemen. Dit is wel erg chanant.
Ik vind het niet kunnen dat je mij zomaar een aap noemt, ik zit niet de hele dag op FOK! dus dat soort info wilt mij nog weleens ontgaan. Ik steun je in je queeste brah, dat je die pruim moge ontpitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga weg aap, dat is allang geen geheim meer. Heel FOK! weet dat sinds ik weet hoe haar gezicht eruit ziet ik de steden afstruin op zoek naar haar.
Sorry, misschien had ik het niet moeten doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat je mij zomaar een aap noemt, ik zit niet de hele dag op FOK! dus dat soort info wilt mij nog weleens ontgaan. Ik steun je in je queeste brah, dat je die pruim moge ontpitten.
Waarschijnlijk krijg je nu een ban.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, misschien had ik het niet moeten doen.
#altijdpechquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je nu een ban.
Je vindt Haan een uiterst intelligente jongen en daarnaast een subliem hosselaar in een zo goed als perfect lichaam?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:01 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, jullie weten wel wat mijn mening hierover is.
Heb eens 2 foto's van hem gezien. Zelfs zonder die foto's kan je hem al tokkie noemen met zijn levensstijlquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Twiitch het volgende:
[..]
oh je hebt de foto's van haan al gezien
jij heb niks te wilten vriendquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wil dat jij wilt dat jij het goed wilt spellen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je vindt Haan een uiterst intelligente jongen en daarnaast een subliem hosselaar in een zo goed als perfect lichaam
Ja is al goed. Omdat het vrijdagmiddag is wilt ik je wel vergeven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, misschien had ik het niet moeten doen.
Bedankt dat jij dit voor mij wilt doen. Gelukkige voortzetting van uw weekend!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja is al goed. Omdat het vrijdagmiddag is wilt ik je wel vergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |