Staan volgens mij ook in zo'n userfoto topic. Allemaal mannen in onderbroekenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Rez had ooit pics van BT's buik. Veel te mager voor Haan33.
Veel te sexy/geil/gespierd/heet/lauw/gangster/stoer/tof/kicke bedoel je.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Rez had ooit pics van BT's buik. Veel te mager voor Haan33.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee, ik wil een meganeus net als jij. Dan kan ik met 1 teug adem een hele schoolbus vol met kinderen vacuum zuigen.
Ga buiten spelen man, de zon schijntquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Staan volgens mij ook in zo'n userfoto topic. Allemaal mannen in onderbroeken
Altijd leuk als de jongens in onderbroeken boos worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga buiten spelen man, de zon schijnt
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Veel te sexy/geil/gespierd/heet/lauw/gangster/stoer/tof/kicke bedoel je.
Vind je dat opwindend?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Altijd leuk als de jongens in onderbroeken boos worden.
Dat vindt Rezania helemaal geen probleem.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Staan volgens mij ook in zo'n userfoto topic. Allemaal mannen in onderbroeken
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Altijd leuk als de jongens in onderbroeken boos worden.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:01 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Misschien zie je dan wel een bobbel in hun onderbroeken
Door die kkr bek van je kruipt mijn lul vaak rechtstreekt mijn arie in.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Battieboiis als jij krijgen vaak bobbels in hun onderbroek door mijn goddelijke verschijning.
Ontkennenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Door die kkr bek van je kruipt mijn lul vaak rechtstreekt mijn arie in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |