Hmm balen, dat wilde ik dus ook doenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat blijft volgens mij geblokkeerd, anders zouden doortrapte mannetjes als ik daar flink misbruik van maken.
Daarom hadden ze die bonus coins ook bevroren vanaf het begin (op een paar dagen na meen ik), omdat ze persé dat giften er uit wilden hebben. Naarlingen zijn het.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmm balen, dat wilde ik dus ook doen
Ik heb nu ook ineens 30 spelers (a 900k) vast in mn TP staanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:16 schreef Tim86 het volgende:
Auctions allemaal kapoet, wat een klasbakken. Verder nog 100 items vastgevroren in mijn watchlist en 50k verdwenen op mijn account van bids die uitstonden waar ik geen kaart heb gekregen en wel mijn coins kwijt ben (op mijn 2e acc en daar staat in totaal maar 100k op, dus valt nogal op). Lekkah lekkah. Maar de zon schijnt
DIVISIE 9quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Vandaag gaat het hem niet worden, kon zelfs in divisie 9 niet winnen door lag en AIDS dus heb hem maar uitgezet
Wat?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:36 schreef poker4lifee het volgende:
volgende keer wa tminder monster ds2
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat..'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat..Dat DS sowieso nog in dat groepje zit. Volgens mij nemen ze m alleen maar in de maling.
Nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTFDat DS sowieso nog in dat groepje zit. Volgens mij nemen ze m alleen maar in de maling.
Precies.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:38 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
DIVISIE 9. Dat is echt de peuterspeelzaal van fifa.
iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
WTFDat DS sowieso nog in dat groepje zit. Volgens mij nemen ze m alleen maar in de maling.
Een wijs besluit DS.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Geen zin om met mensen om te gaan die me constant belachelijk maken.
de harde lefequote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
instant kevin constant grapje hierzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
instant kevin contant grapje hierzo
Wel doen deze keer hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Was. Mijn. Laatste. Fifa. Wedstrijd. Ooit.
Die 0-3.. dat was de stand in de penaltyreeks trouwens, wedstrijd was gewoon 0-0
Prima tochquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:37 schreef DutchSL het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik zeg dat ik er mee stop en dat ga ik gewoon doen. Ik ga het spel vandaag nog inleveren bij GameMania.
Net zoals ik vorig jaar er echt mee stopte toen ik dat zei. Toen heb ik het spel gewoon verkocht in januari en never looked back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |