Ik speelde een aantal wedstrijden niet goed en DAARNA wel weer en daarom won ik het toernooi ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niks kunnen creëren en toch winnen, dat betekent dat je tegen nog slechtere mensen hebt gespeeld.
HAHA! #JBGS en je geeft het zelf toe.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde een aantal wedstrijden niet goed en DAARNA wel weer en daarom won ik het toernooi ook.
Rot even op. Kut vent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
HAHA! #JBGS en je geeft het zelf toe.
Nee, daar gaat je reputatie. Je bent gewoon slecht in FIFA.quote:
HOU JE FUCKING BEK DICHTquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat je reputatie. Je bent gewoon slecht in FIFA.
De waarheid is gewoon hard. Je bent gewoon slecht en dat veranderd niet.quote:
Jij kan niet spellen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
De waarheid is gewoon hard. Je bent gewoon slecht en dat veranderd niet.
Zo is dat. Lekker laten lullen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kan niet spellen.
Je moet gewoon je bek houden. Ik win het toernooi en dan ben ik goed.
En jij kan geen chicks versieren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij kan niet spellen.
Je moet gewoon je bek houden. Ik win het toernooi en dan ben ik goed.
Ik doe er allang geen moeite meer voor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:27 schreef Lindgren. het volgende:
Chicks versieren.Gewoon versierd worden, toch?
En zo is dat!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:28 schreef Zhano het volgende:
Jongens houden we het hier wel even ontopic? Tis hier geen SC he.
Die cup is echt een groot sweatfestquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Ey
Die Bayerncup maar eens proberen te winnen op de vroege ochtend.
Dat blijft volgens mij geblokkeerd, anders zouden doortrapte mannetjes als ik daar flink misbruik van maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:34 schreef Hoogstaande het volgende:
Is dat giften van muntenbonussen naar vrienden nog steeds geblokkeerd of doe ik iets fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |