quote:Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Neem gewoon een taxi op eigen kosten. Pech gehad dan met deze planning!
Dat is dubbel domquote:Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ik was zeker gaan lopen, eventueel muziekje erbij en genieten van je wandeltocht met dit weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:48 schreef Exorbitantes het volgende:
Het gaat hier om 10 á 13 euro max. Zo erg vind ik dat niet. Het is mijn eerste dag en wil graag op tijd zijn.
Ik zou het OV pakken, met dit weer zweet je al snel hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik was zeker gaan lopen, eventueel muziekje erbij en genieten van je wandeltocht met dit weer.
Prachtig weer inderdaad.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik was zeker gaan lopen, eventueel muziekje erbij en genieten van je wandeltocht met dit weer.
In dat specifieke geval was je NAAST 2 uur OV nog 1 uur en 40 minuten kwijt aan lopen. Als je snel loopt dan kom je ongeveer om 18:00 aan, precies op tijd, alleen moest de auto 150 kilometer verder zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 10:32 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Inderdaad, ik reed vanochtend nog voordat het licht was en moet zeggen dat auto rijden een stuk minder plezierig is wanneer je minder verder kunt kijken dan de remafstand van je auto lang is...quote:
Wat? Zijn de lonen bij EW zo exorbitant gestegen sinds ik in 2012 ben gestopt?quote:Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Leuk, het is voor onderhoud idd, maar vanuit Dordrecht naar Wieuwerd snap ik niet?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Wieuwerd, succes, als je daar heen moet is er altijd iets met de auto
Verder word je weggebracht naar station Mantgum daar, dus geen bus.
Zoiets zal het wel zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:12 schreef Viezze het volgende:
Schijnbaar loont het om schadeauto's naar de andere kant van het land te rijden, want ik doe de laatste tijd weinig anders meer.
Sommige ritjes zijn wel maf idd. Een bedrijf in Breda dat z'n auto's leaset bij een LM die alleen in Groningen is gevestigd, of een auto uit Rotterdam die in een dorpje ten noorden van Leeuwarden gerepareerd wordt...quote:Op maandag 31 maart 2014 13:12 schreef Viezze het volgende:
Schijnbaar loont het om schadeauto's naar de andere kant van het land te rijden, want ik doe de laatste tijd weinig anders meer.
Ik heb voor de LM uit Groningen wel eens een auto naar Maastricht moeten brengenquote:Op maandag 31 maart 2014 13:17 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Sommige ritjes zijn wel maf idd. Een bedrijf in Breda dat z'n auto's leaset bij een LM die alleen in Groningen is gevestigd, of een auto uit Rotterdam die in een dorpje ten noorden van Leeuwarden gerepareerd wordt...
Logisch tochquote:Op maandag 31 maart 2014 13:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik heb voor de LM uit Groningen wel eens een auto naar Maastricht moeten brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |