Haal dat dan weg. Etsu is een liefhebber pur sang.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leukste is dat Etsu een VBL ban heeft in je zeer boeiende onderonsje met Pax.
Maar dus sowieso niet in Groningen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jessica was eerst in Parijs en gisteren in Berlijn dus binnenkort mss in Amsterdam.
Ik vind dat hij heel onpartijdig fluit. Beide kanten op even vervelend.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die van Boekel fluit ook lekker onpartijdig.
Klopt. Consequent dramatisch. Wat een opgevoerde paardenlul is dat zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik hoop dat hij hier ook niet kan lezen want hij sherlockt zichzelf 10x per dag dus nu zijn we de pineutquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jessica was eerst in Parijs en gisteren in Berlijn dus binnenkort mss in Amsterdam.
[..]
Haal dat dan weg. Etsu is een liefhebber pur sang.
Van Pax. En van mij (hoop ik)
Die vent fluit hele wedstrijden dood, elk tikje en het spel ligt stil. Kom op zeg, beetje vechten mag welquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:15 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik heb alleen maar gezegd dat Veltman niet in Oranje hoort, wat gewoon zo is.quote:
Slinkse wijze om jullie te laten stoppen zonder te hoeven optreden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hier ook niet kan lezen want hij sherlockt zichzelf 10x per dag dus nu zijn we de pineut
Serieus op die battieboys blijven reageren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gezegd dat Veltman niet in Oranje hoort, wat gewoon zo is.
En dat Ajax alweer de scheids mee heeft.
Is dat nou zo erg??? Doe niet direct zo drastisch man. Wees eens realistisch als je geliefde clubje iets meemaakt. Beetje kritiek/realisme moet je tegen kunnen.
Jij bent ajacied, dan ga je idd niet zeggen dat ie pro-Ajax fluit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Ik vind dat hij heel onpartijdig fluit. Beide kanten op even vervelend.
Wat een onzekere puber dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij hier ook niet kan lezen want hij sherlockt zichzelf 10x per dag dus nu zijn we de pineut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |