Ben al tweetaligquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef Chocovloek het volgende:
Ziet er triest uit. Al denk ik wel dat het merendeel van de fokkers baat zou hebben bij deze opleiding.
Snitchquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
Mail terug van onderwijsinspectieZe hebben mijn klacht doorgestuurd naar Zadkine (zullen ze blij mee zijn) en nemen het mee in de volgende controle
Denk dat die al genoeg klachten binnen hadden gekregen, het was wel heel snel aangepast ineensquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
Mail terug van onderwijsinspectieZe hebben mijn klacht doorgestuurd naar Zadkine (zullen ze blij mee zijn) en nemen het mee in de volgende controle
Jaquote:
Mooi om te zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaToevallig vind ik onderwijs aardig belangrijk en zoiets als dat moet gewoon aangepakt worden.
Wel 'n goeie actie, stuur hen ook maar dat googlecache anders lijkt 't allemaal niet zo heel erg.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:16 schreef Robophatt het volgende:
Spreek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:57 schreef Hoplahopla het volgende:
We zijn hier godverdomme in Nederland: PRAAT NEDERLANDS!
Dank u.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mooi om te zien.
(Ik heb die strijd overigens allang opgegeven hoor, je kunt brullen wat je wil, maar er verandert zelden iets, over het algemeen blijft het hetzelfde in grote lijnen).
Maar toch, mooi. Complimenten.
Ja ik heb die mail vanmiddag al gestuurd en vrij snel antwoord gekregen, toen was het volgens mij nog niet aangepast. Van Zadkine heb ik niks terug gekregenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:54 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wel 'n goeie actie, stuur hen ook maar dat googlecache anders lijkt 't allemaal niet zo heel erg.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:02 schreef Hoplahopla het volgende:
Onze natie zou een grootste staat kunnen zijn op het wereldtoneel.
Hoe had je je dat precies voorgesteld, Nederland als 'grootste staat op het wereldtoneel'?quote:
Je beseft toch wel dat er maar beperkte mogelijkheden zijn in Nederland? Wij kunnen echt niet meer meespelen in de wereld, die tijd is al lang geweest en we hebben het al lang weggegeven. Niks mis met het verbreden van je horizon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:02 schreef Hoplahopla het volgende:
Wat is er toch mis met dit land? Iedereen poogt maar zo internationaal mogelijk te zijn. Geen mens geeft om het verdrukken van de Nederlandse identiteit. Waar is onze vaderlandse trots gebleven? Onze identiteit. Zijn er überhaupt nog mensen trots op Nederlander zijn? Onze natie zou een grootste staat kunnen zijn op het wereldtoneel. Nu zijn we slechts marionetten die dansen naar de pijpen van de leiders van het westen.
Jaja... Een tikfoutje...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe had je je dat precies voorgesteld, Nederland als 'grootste staat op het wereldtoneel'?
Zelf toen (gouden eeuw enzo) was 't vooral dat Nederland goed was in onderhandelen/handel drijven en dat men de talen goed sprak enzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:07 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat er maar beperkte mogelijkheden zijn in Nederland? Wij kunnen echt niet meer meespelen in de wereld, die tijd is al lang geweest en we hebben het al lang weggegeven. Niks mis met het verbreden van je horizon.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:08 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jaja... Een tikfoutje...
Het enige dat Nederland nodig heeft is een verenigd volk, een groots rijk en een sterke leider.
Geertje kom er maar in.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:08 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jaja... Een tikfoutje...
Het enige dat Nederland nodig heeft is een verenigd volk, een groots rijk en een sterke leider.
Toen sloegen we de locals net zo lang tot ze ons verstonden. Internationalisering anno de 17e eeuw.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:08 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zelf toen (gouden eeuw enzo) was 't vooral dat Nederland goed was in onderhandelen/handel drijven en dat men de talen goed sprak enzo.
Ach 't werkt wel. Die echte VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:14 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Toen sloegen we de locals net zo lang tot ze ons verstonden. Internationalisering anno de 17e eeuw.
Jammer dat die ene uitroepteken op de verkeerde plek staat, maar goed, dat is u uiteraard vergeven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:26 schreef Zaktabak het volgende:
Koetmorning stoedents! Thissuh is die eddukation voor uhhh EmBéOh Enklisj!
Aiiii hopuh, joe arrruh wil doeuh joer very koet best diss jeer! Wieii willuh.. starruhhh, ed kjapturrr wan! Jehej, joe heer tat raijt! Tjapter wan! Wan is thie ingliss wurd for 'één' butuhh, tad wurd we arr not doeing know heer, at tie EmBéOh kollitsj in tie Inlisj klassis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |