Ik heb alleen maar nicotine en een beetje cafeïne op. Plus medicatie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:17 schreef ikhebgelijk het volgende:
En als je morgen nuchter bent ben je alles weer vergeten!!
A.k.a pep.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:38 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar nicotine en een beetje cafeïne op. Plus medicatie.
12 enen. 12 plus 12 min 1 is drieentwintig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Het zit zelfs in het woord!!111!!111!!111!!111
aliens. de stofjes zijn levende wezens met een geest. bijvoorbeeld de geest van een plant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ok, interessant verhaal in Jip en Janneketaal, en wat is het spirituele aspect?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
aliens. de stofjes zijn levende wezens met een geest. bijvoorbeeld de geest van een plant.
Hahahahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
aliens. de stofjes zijn levende wezens met een geest. bijvoorbeeld de geest van een plant.
Al geslapen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
en dan begon hij met een paddo wat toch echt een schimmel is en geen plant.quote:
Het kan natuurlijk ook zijn dat je de realiteit als slechte trip ervaart, want saai.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:05 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
en dan begon hij met een paddo wat toch echt een schimmel is en geen plant.
B.t.w. mijn receptoren zijn daanig in de war en maken blijkbaar moeilijk vriendjes met die verdomde medicatie die mij is voorgeschreven , zou het bijna kwalificeren tot een badtrip
Ik heb van mijn vriendjes hppd gekregen om hun werk na te kunnen bootsen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat je de realiteit als slechte trip ervaart, want saai.
In een trip blijven hangen, noemden we dat vroeger.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:45 schreef badtripbob het volgende:
Ik heb van mijn vriendjes hppd gekregen om hun werk na te kunnen bootsen.
En plezier maken laat ook stofjes los. Sport, spel, creatieve uitspattingen .
En meditatie, en tai chi..om er even een TRU draai aan te geven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:45 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb van mijn vriendjes hppd gekregen om hun werk na te kunnen bootsen.
En plezier maken laat ook stofjes los. Sport, spel, creatieve uitspattingen .
Sjamanisme in de Amazone met Ayahuascaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En meditatie, en tai chi..om er even een TRU draai aan te geven.
Hoewel, het idee dat je door een drug te gebruiken contact met de 'geest' van de plant is niet geheel nieuw. Ik meen dat indianen er ook zo over dachten, en Rudolf Steiner.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
drugs maakt je een genie dat zie je maar weer.
Ben ik nog steeds heel nieuwsgierig naar... Maar ja, is nog wel een heftige ervaring, schijnt het.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:54 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Sjamanisme in de Amazone met Ayahuasca
Toen ik paddo's deed ging dat toch vaak achter elkaar en kon ik niet wachten. lsd zeggen ze ook dat is niet verslavend maar toch krijg ik snel na een trip weer trek erin. maar de reden dat ik paddo's noemde was eigenlijk om te zeggen dat het wezens zijn die in de vorm van paddenstoelen ons wijsheden komen brengen. vriendjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:57 schreef AartBakkebaard het volgende:
Paddo's zijn helemaal niet verslavend.
Je bent niet de enige die er zo over denkt.. Maarre.. Denk je wel om je gezondheid?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik paddo's deed ging dat toch vaak achter elkaar en kon ik niet wachten. lsd zeggen ze ook dat is niet verslavend maar toch krijg ik snel na een trip weer trek erin. maar de reden dat ik paddo's noemde was eigenlijk om te zeggen dat het wezens zijn die in de vorm van paddenstoelen ons wijsheden komen brengen. vriendjes.
Probeer zelf eens opzoek te gaan naar wijsheid. Daar heb je die wezens echt niet altijd voor nodig. Daarnaast werken paddo's en lsd op z'n best wanneer je het een tijdje niet gebruikt hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:09 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Toen ik paddo's deed ging dat toch vaak achter elkaar en kon ik niet wachten. lsd zeggen ze ook dat is niet verslavend maar toch krijg ik snel na een trip weer trek erin. maar de reden dat ik paddo's noemde was eigenlijk om te zeggen dat het wezens zijn die in de vorm van paddenstoelen ons wijsheden komen brengen. vriendjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |