owdat je een wanhopig geval bent dat iedere vrouwelijke fokker al in dm gecontacteerd heeft in de hoop te scoren en daar zelfs hulp van een vrouwelijke fokker bij krijgtquote:
Ik hou wel even een oogje in het zeil, heb nog een clean record wat notes betreft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]_______________
Maar serieus, doe een beetje normaal en hou het binnen de perken please(iedereen dus)
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil haar tittyfucken
knetterhard
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef haan33 het volgende:
ALLE MAROKKANEN ERUIT KIJK MAAR OPSPORING VERZOCHT HET WORD JE DUIDELIJK STEM OP DE PVV NOU EENS OPEN JE OGEN DE REPTILLIANS ZIJN DE VIEZE LINKS RUKKERS VAN DE SP
maar serieus, dm staat open voor picsquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dima, doe niet alsof je een stoere boy bent
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef haan33 het volgende:
ALLE MAROKKANEN ERUIT KIJK MAAR OPSPORING VERZOCHT ZOEK DE BLANKE HET WORD JE DUIDELIJK STEM OP DE PVV NOU EENS OPEN JE OGEN DE REPTILLIANS ZIJN DE VIEZE LINKS RUKKERS VAN DE SP
vieze hoer je weet niksquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
owdat je een wanhopig geval bent dat iedere vrouwelijke fokker al in dm gecontacteerd heeft in de hoop te scoren en daar zelfs hulp van een vrouwelijke fokker bij krijgt
Alsof jij fins kanquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
laura reageert niet meer op hotornot
ze is finse
en ze is 8+ gerate(H)
de enige kut waar jij mee in aanraking komt is die van je moeder vuile rukkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
laura reageert niet meer op hotornot
ze is finse
en ze is 8+ gerate(H)
Ja we zijn lievquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]_______________
Maar serieus, doe een beetje normaal en hou het binnen de perken please(iedereen dus)
wat? vertel hier eens meer overquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
owdat je een wanhopig geval bent dat iedere vrouwelijke fokker al in dm gecontacteerd heeft in de hoop te scoren en daar zelfs hulp van een vrouwelijke fokker bij krijgt
ja maar dan word je gewoon geëxecuteerd hahahaha VOC mentaliteitquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
Was ik maar een allochtoon, volgens mij kun je toch geld krijgen als je dan vrijwillig weggaat hier?
Frustrerend hè, dat hij jou geen DM's heeft gestuurd, in de wetenschap dat alle andere FOK!ster het wel hebben ontvangen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee daarom zat je in mijn dm een maandje terug ongeveerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vieze hoer je weet niks
dat doe ik geneens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |