owdat je een wanhopig geval bent dat iedere vrouwelijke fokker al in dm gecontacteerd heeft in de hoop te scoren en daar zelfs hulp van een vrouwelijke fokker bij krijgtquote:
Ik hou wel even een oogje in het zeil, heb nog een clean record wat notes betreft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]_______________
Maar serieus, doe een beetje normaal en hou het binnen de perken please(iedereen dus)
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil haar tittyfucken
knetterhard
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef haan33 het volgende:
ALLE MAROKKANEN ERUIT KIJK MAAR OPSPORING VERZOCHT HET WORD JE DUIDELIJK STEM OP DE PVV NOU EENS OPEN JE OGEN DE REPTILLIANS ZIJN DE VIEZE LINKS RUKKERS VAN DE SP
maar serieus, dm staat open voor picsquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Dima, doe niet alsof je een stoere boy bent
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef haan33 het volgende:
ALLE MAROKKANEN ERUIT KIJK MAAR OPSPORING VERZOCHT ZOEK DE BLANKE HET WORD JE DUIDELIJK STEM OP DE PVV NOU EENS OPEN JE OGEN DE REPTILLIANS ZIJN DE VIEZE LINKS RUKKERS VAN DE SP
vieze hoer je weet niksquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
owdat je een wanhopig geval bent dat iedere vrouwelijke fokker al in dm gecontacteerd heeft in de hoop te scoren en daar zelfs hulp van een vrouwelijke fokker bij krijgt
Alsof jij fins kanquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
laura reageert niet meer op hotornot
ze is finse
en ze is 8+ gerate(H)
de enige kut waar jij mee in aanraking komt is die van je moeder vuile rukkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ze is finse
en ze is 8+ gerate(H)
Ja we zijn lievquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]_______________
Maar serieus, doe een beetje normaal en hou het binnen de perken please(iedereen dus)
wat? vertel hier eens meer overquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
owdat je een wanhopig geval bent dat iedere vrouwelijke fokker al in dm gecontacteerd heeft in de hoop te scoren en daar zelfs hulp van een vrouwelijke fokker bij krijgt
ja maar dan word je gewoon geëxecuteerd hahahaha VOC mentaliteitquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef deadprez het volgende:
Was ik maar een allochtoon, volgens mij kun je toch geld krijgen als je dan vrijwillig weggaat hier?
Frustrerend hè, dat hij jou geen DM's heeft gestuurd, in de wetenschap dat alle andere FOK!ster het wel hebben ontvangen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee daarom zat je in mijn dm een maandje terug ongeveerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vieze hoer je weet niks
dat doe ik geneens
geen man over boordquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Dimachaerus het volgende:
ze is finse
en ze is 8+ gerate(H)
Hé rodawa ouwe hosselboi ;$quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Frustrerend hè, dat hij jou geen DM's heeft gestuurd, in de wetenschap dat alle andere FOK!ster het wel hebben ontvangen.
ewaaaaaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Frustrerend hè, dat hij jou geen DM's heeft gestuurd, in de wetenschap dat alle andere FOK!ster het wel hebben ontvangen.
NAAR AANLEIDING VAN EEN ANDERE FOKSTER OMDAT JIJ INTERESSE HAD DOMME CONQUER HOERRquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee daarom zat je in mijn dm een maandje terug ongeveer
hee toto nou dat valt wel mee hoor huhuhuhuh leuk jou hier te treffen denk ikquote:
hee haan huhhuuh leuk jou hier te treffenquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
jij zit in alle vrouwen hun dm box jwz ;$quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hee toto nou dat valt wel mee hoor huhuhuhuh leuk jou hier te treffen denk ik
[..]
hee haan huhhuuh leuk jou hier te treffen
denk ik
Held ben je toch he.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik hou wel even een oogje in het zeil, heb nog een clean record wat notes betreft.
scheer een beer maak mutje ervan, geef je vrouw een klap, augurk uit potquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef haan33 het volgende:
wat weet je van 6u opstaan kankerkoud in jouw voet
haha, ik interesse in een mokro? of wat je bent?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
NAAR AANLEIDING VAN EEN ANDERE FOKSTER OMDAT JIJ INTERESSE HAD DOMME CONQUER HOOR
EN JIJ STAAT OOK ZEKER REPRESENTATIEF VOOR DE GEHELE VROUWELIJKE FOKKERS?? JAAA????
ZAL IK JE GEHEIMPJE KLAPPEN
N=1
VIEZE VUILE CONQUER HOOERRRRRRR
shiitquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
NAAR AANLEIDING VAN EEN ANDERE FOKSTER OMDAT JIJ INTERESSE HAD DOMME CONQUER HOERR
EN JIJ STAAT OOK ZEKER REPRESENTATIEF VOOR DE GEHELE VROUWELIJKE FOKKERS?? JAAA????
ZAL IK JE GEHEIMPJE KLAPPEN
N=1
VIEZE VUILE CONQUER HOOERRRRRRR
RUIM JE EIGEN TIETEN EENS OP JOH MET DIE REUSACHTIGE KWARKTASSEN VAN JE.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Held ben je toch he.
EN OH WEE ALS IK TIETEN MOET RUIMEN ALS IK WEER TERUG BEN!
ik heb wel aantal notes maar sta wel bij de modjes bekend als verstandigquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Held ben je toch he.
als je vrouw geen biertje haalt gewoon de fles tegen die kop gooienquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
scheer een beer maak mutje ervan, geef je vrouw een klap, augurk uit pot
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heb je ook iets met dikkere billen?
At your service;quote:
Ga jij even bier halen voor de mannen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee daarom zat je in mijn dm een maandje terug ongeveer
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
RUIM JE EIGEN TIETEN EENS OP JOH MET DIE REUSACHTIGE KWARKTASSEN VAN JE.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:40 schreef haan33 het volgende:
wat weet je van 6u opstaan kankerkoud in jouw voet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
scheer een beer maak mutje ervan, geef je vrouw een klap, augurk uit pot
en volle halve liter blikken, wel daarna pas open makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je vrouw geen biertje haalt gewoon de fles tegen die kop gooien
Ah, de harde aanpak. Altijd al een voorstander van geweest. Neem voor meer informatie contact op met mijn onderschrift.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
als je vrouw geen biertje haalt gewoon de fles tegen die kop gooien
hahahha gvd ik ga zohard stuk hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef AMangold het volgende:
[..]
haha, ik interesse in een [b]mokro[/b]? of wat je bent?
quote:
Ik kan niet beloven dat ik het mannelijk oerinstinct in toom kan houden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Held ben je toch he.
Dat hoop ik toch eigenlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij zit in alle vrouwen hun dm box jwz ;$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |