quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je niet aan de vrouw komt?
ik haat nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat bereik je nou telkens doorte posten op elke stukje help of haat reactie?
Ik ben denk ik de enige op FOK die denk ik je zo goed mogelijk probeert te helpen, de rest denkt wat een kut Turk.
Maar goed ga jezelf maar weer aftrekken op camgirls en jezelf in slaap huilen, dag
Ga je dan ook weer in een hoek staan en 5 zinnen zeggen?quote:
lees mn vorige post konk3r debielquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ga je dan ook weer in een hoek staan en 5 zinnen zeggen?
Vergeet het de: ik ben brak van 3 bier niet.
Is het zo ergquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
3 baco nog steeds comaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh ik zie al waar je probleem ligt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik haat niet
ik lach om jouw domheid en van de rest lol
mensen plaatsen zich altijd boven mij en omdat ik net wat stiller ben in groep gaan mensen dit soort shit op mij projecteren
terwijl de rest ook amper wat zei
[ afbeelding ]
kneuzen
net als met amangold van net
rare debielen die fokkers
denken is highclass jullie ofzo?
wat is dit voor lulkraak nou weerquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh ik zie al waar je probleem ligt.
Incest.
Sorry
idd blaas die J gewoonquote:
Wie ben jij?quote:
Ik was er niet bij, dus ik weet het niet.quote:
preciesquote:
Id_do_her, hai.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, dus ik weet het niet.
Kom we richten het KLBSC verzet opquote:
Het niveau is nu écht te laag, met de normale groep is het prettig laag.quote:
Als er nou users zouden beginnen te posten wiens posts ik kan waarderen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
MFW I realize we're autistic as fuck.
Jij vooral jaquote:
Je bent wel gewoon 1 grote r kneus als je dit achteraf op een forum gaat vertellen waar hij ook zit, trieste kneusquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:05 schreef wickedmen het volgende:
Concluderend met bovenstaande backfire is chicks niet alleen zijn enige probleem.
Dima is door zijn angst, obsessie en frustraties niet meer dan een sociaal faal.
Ik, Piye en een andere Fokker gingen uit en de hele avond en nacht had hij maar 5 a 6 zinnen gezegd en zat hij in een hoek te staan.
Harde waarheid, niks meer, niks minder.![]()
![]()
![]()
Hij moet zijn leven is gaan opbouwen ipv elke dag in zijn negatieve spiraal gaan zitten en denken dat verandering en voortgang vanzelf komt.
Kwaliteit in KLB?quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik kom je redden met mijn kwaliteitposts
Het klopt ook niet wat hij zegt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent wel gewoon 1 grote kanker kneus als je dit achteraf op een forum gaat vertellen waar hij ook zit, trieste kneusheb je iemand nodig om op af te geven zodat jij niet opvalt ofzo?
Gast, doe je computer uit en ga een wijf neuken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het klopt ook niet wat hij zegt.Zelfprojectie enzo, terwijl hij zelf niks voorstelt.
As if. Hij houdt al een excel bestand bij met elk snapchat meisjequote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gast, doe je computer uit en ga een wijf neuken.
Best wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja hoor! Alles gaat goed. Bij jou dan?
Laten we dat allemaal doen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:24 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Gast, doe je computer uit en ga een wijf neuken.
ja over +/- 2,5 uur ok?quote:
Gedaan, helaas is er fok mobielquote:
Die jongen is echt niet meer te reddenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
As if. Hij houdt al een excel bestand bij met elk snapchat meisje
Hey.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
As if. Hij houdt al een excel bestand bij met elk snapchat meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |