idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft Robin wroeging? Ik vind haar zo raar praten. Alsof ze in een toneelstuk staat.
Eitje voor Robinquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Oh god, nu Rienk bewerken. Zal niet makkelijk gaan.
Laten we niet vergeten dat er ook een spel omheen zit en er mensen uit moeten he. dus tja dan gebeurt ditquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laura houdt van oprechtheid. Nou in hoe verre is Jimmy er eerlijk uitgegaan? Is alles ' staged'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat mogen ze zelf beslissen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Is het nou een Utopia bouwen of alleen maar roddel en achterklap?
Laten we het houden op een goede doorstart van BB & DGKquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Is het nou een Utopia bouwen of alleen maar roddel en achterklap?
Dat had wel ondertiteld mogen worden ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:43 schreef Allesreiniger het volgende:
Ik versta geen zak van wat er net gezegd werd
Alles in de cosquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
"Laatste weken gaat het hier nergens meer over "_O_
Ik mis er de laatste tijd ook veelquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles in de cosIk kijk ook zelden meer de uitzending
Wel de reclame. Fiks je een keuken krijg je sexquote:
Ik vond de streams de afgelopen tijd juist heel gaaf, er gebeurde van alles. En daarom kijk ik juist minder uitzendingen want dan wordt het wel érg veel Utopia op een dag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik mis er de laatste tijd ook veel
En COS/streams is ook weinig
Noem mij eens een hoogtepunt vandaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond de streams de afgelopen tijd juist heel gaaf, er gebeurde van alles. En daarom kijk ik juist minder uitzendingen want dan wordt het wel érg veel Utopia op een dag.
Het de tijd van de maand gevoelquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond de streams de afgelopen tijd juist heel gaaf, er gebeurde van alles. En daarom kijk ik juist minder uitzendingen want dan wordt het wel érg veel Utopia op een dag.
Same here. Hoewel ik benieuwd ben of de kijkcyfers nog lang zo stabiel zullen blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik was een paar daagjes weg en keek wat om in te halen maar ben weer helemaal bij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee. Vandaag helemaal niet gekeken. Maar ik had het over de afgelopen tijd, in de zin van een week of zo, niet over vandaag.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem mij eens een hoogtepunt vandaag
Je ziet meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was een paar daagjes weg en keek wat om in te halen maar ben weer helemaal bij.
Wat mij opvalt is of dat de uitzendingen waarheid getrouwer dan anders de streams volgen of dat de verhaallijnen er erg dik op liggen waardoor je redelijk kunt voorspellen hoe die uitzendingen er uit gaan zien.
Dat verbrande etenquote:
Lot met haar kut kapsel danquote:
Bah??quote:
Voor zoveel geld heeft hij wel gelijk. Die armbandjes zetten geen zoden aan de dijkquote:
Hij heeft wmb wel een punt. Ik stond echt te kjken van de ophef die zo'n shoot nog geeft.quote:
Die durft niet meer naar huis, mazzel heeft zequote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Krijgt Andrea momenteel extra pammetjes? Ze is zo rustig.
Ongetwijveld opdracht van febo om zich stil te houdenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Psst sommige zijn bang van poesjes Gertquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft wmb wel een punt. Ik stond echt te kjken van de ophef die zo'n shoot nog geeft.
Haha, mijn vriendin zegt net "wat is Andréa stil!"quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zei dat al eerder maar ik ben niet blauwquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Psst sommige zijn bang van poesjes Gert
Denk het ook. Ze heeft weer voor een maand oil in haar lamp.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die durft niet meer naar huis, mazzel heeft ze
De tijd om haar ware gezicht te laten zienquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. Ze heeft weer voor een maand oil in haar lamp.
Als haar zus komt .quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
De tijd om haar ware gezicht te laten zien
Ow sorry meid nou weet je ze hebben nooit een poessie gezien en ze zijn er bang van .;)quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei dat al eerder maar ik ben niet blauw
Die zouden niet eens te zien zijn geweest. Ik vind het bijzonder dat een klein beetje naakt kennelijk nog zo'n impact heeft. Dat die sandalenklepperaars "daar niet mee geassocieerd willen worden" en zo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Psst sommige zijn bang van poesjes Gert
Ze is ook wel genaaid he? Door Lot en Bilquote:
sandalenklepperaarsquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zouden niet eens te zien zijn geweest. Ik vind het bijzonder dat een klein beetje naakt kennelijk nog zo'n impact heeft. Dat die sandalenklepperaars "daar niet mee geassocieerd willen worden" en zo.
Ja want anton wil niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is ook wel genaaid he? Door Lot en Bil
Als Nicoline had meegedaan had Rienk het ook wel goed gevondenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zouden niet eens te zien zijn geweest. Ik vind het bijzonder dat een klein beetje naakt kennelijk nog zo'n impact heeft. Dat die sandalenklepperaars "daar niet mee geassocieerd willen worden" en zo.
Nee die hebben ook kleding gejat, en zaten erbij en keken er naquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja want anton wil niet meer
Eens hielden scheinheilig hun mondquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die hebben ook kleding gejat, en zaten erbij en keken er na
Ik vind het twee rotmeiden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die hebben ook kleding gejat, en zaten erbij en keken er na
Ik ben heel benieuwd in hoeverre de manier waarop het er door Robin achter de anderen om (en vantevoren bekokstooft) en meteen die kerel laten komen etc en dan nog het wegsturen van Jimmie ( + andere ontevredenheden) enzo te maken heeft met de hele heksenjacht.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn het ook. Ik zou haast team Andrea wordenquote:
Haastquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn het ook. Ik zou haast team Andrea worden
Hier UTO / Jimmy heeft het verboden filmpje met robin gezien!quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd in hoeverre de manier waarop het er door Robin achter de anderen om (en vantevoren bekokstooft) en meteen die kerel laten komen etc en dan nog het wegsturen van Jimmie ( + andere ontevredenheden) enzo te maken heeft met de hele heksenjacht.
Mja dat dus ook idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier UTO / Jimmy heeft het verboden filmpje met robin gezien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |