idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Heeft Robin wroeging? Ik vind haar zo raar praten. Alsof ze in een toneelstuk staat.
Eitje voor Robinquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
Oh god, nu Rienk bewerken. Zal niet makkelijk gaan.
Laten we niet vergeten dat er ook een spel omheen zit en er mensen uit moeten he. dus tja dan gebeurt ditquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Laura houdt van oprechtheid. Nou in hoe verre is Jimmy er eerlijk uitgegaan? Is alles ' staged'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dat mogen ze zelf beslissen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Is het nou een Utopia bouwen of alleen maar roddel en achterklap?
Laten we het houden op een goede doorstart van BB & DGKquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:39 schreef HiDiHo het volgende:
Is het nou een Utopia bouwen of alleen maar roddel en achterklap?
Dat had wel ondertiteld mogen worden ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:43 schreef Allesreiniger het volgende:
Ik versta geen zak van wat er net gezegd werd
Alles in de cosquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
"Laatste weken gaat het hier nergens meer over "_O_
Ik mis er de laatste tijd ook veelquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles in de cosIk kijk ook zelden meer de uitzending
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |