quote:
De witte Keniaan.quote:Feyenoord licht optie in contract Woudenberg
Lucas Woudenberg speelt momenteel op huurbasis bij Excelsior en maakt daar een goede indruk. De verdediger heeft te horen gekregen dat hij volgend seizoen voor zijn kans mag gaan bij Feyenoord, zo vertelt hij in gesprek met RTV Rijnmond.
Feyenoord zal op korte termijn de optie in zijn contract lichten, waardoor hij tot medio 2015 aan de Stadionclub verbonden is. “Ik heb een kleine twee weken geleden gesproken met Martin van Geel. Hij heeft aangegeven dat ze mijn optie lichten voor een jaar. Dus volgend jaar start ik weer bij Feyenoord.”
Met wie hij de concurrentie op de linksback aan moet gaan is nog niet bekend. “Wat mijn rol is, is nog afwachten. Ze hebben tegen mij gezegd dat ik me weer bij Feyenoord moet melden. Ik ga daar dan gewoon me best doen en dan zien we wel hoe het gaat lopen. Kijk, het liefst sta je natuurlijk bij Feyenoord in de basis. Daar ga ik voor en niets anders. En is dat niet bij Feyenoord, dan is dat ergens anders.”
Finale zal wel verplaatst worden vanwege "dreigementen van hooligans"quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Pistone het volgende:
Misschien 20 april maar een extra groene haas toernooitje op varkenoord organiseren ?
Hij komt er wel. Wat heeft HMFstradamus over hem gezegd?quote:
En nu stoppen met het aanbieden van contracten aan spelers die niet (wedstrijd)fit zijn.quote:Feyenoord zegt contract Bakkal formeel op
Feyenoord neemt komende zomer afscheid van Otman Bakkal. Dat meldt het Algemeen Dagblad vrijdag. Het contract van de middenvelder in Rotterdam wordt niet verlengt, aldus de krant.
De clubleiding van de Rotterdammers heeft Bakkal formeel laten weten dat zijn contract wordt opgezegd. Daardoor kan hij komende zomer transfervrij op zoek naar een nieuwe werkgever, schrijft het dagblad. De 29-jarige Bakkal zette afgelopen jaar zijn handtekening onder een tweede contract in de Kuip, nadat hij eerder op huurbasis al eens uitkwam voor Feyenoord. De toenmalig speler van PSV maakte indruk bij Feyenoord en dwong een transfer naar Dinamo Moskou af.
Het verblijf van Bakkal in Rusland draaide uit op een sof. De eenmalig international van Nederland zat op een dood spoor in Moskou en greep een nieuw verblijf bij Feyenoord dan ook met beide handen aan. Bakkal meldde zich met een conditionele achterstand in de Kuip; via wedstrijden in het tweede elftal hoopte de middenvelder aansluiting te vinden bij Feyenoord 1. Bakkal kwam de afgelopen periode in de Eredivisie acht keer in actie namens Feyenoord. Dat deed hij telkens als invaller.
Ook heeft Feyenoord het contract van derde doelman Ronald Graafland formeel beëindigd, schrijft het AD. Voor de ervaren keeper ligt mogelijk wel een Kuip-toekomst in het verschiet. Graafland is daarbij afhankelijk van de ontwikkelingen rond Kostas Lamprou. De Griek heeft van Feyenoord te horen gekregen dat hij komend seizoen op huurbasis mag vertrekken. Graafland zal in dat geval waarschijnlijk aanblijven in Rotterdam.
Ja, ik had wel gedacht dat dat niet zo een probleem zou zijn en hij binnen een paar maandjes toch wel fit zou moeten kunnen zijn, maar dit is wel scbandalig uitgepakt ja, moeten we inderdaad niet meer willenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
[..]
En nu stoppen met het aanbieden van contracten aan spelers die niet (wedstrijd)fit zijn.
Nou nou nou, een beetje respect voor De Redder.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:57 schreef Pistone het volgende:
[..]
En nu stoppen met het aanbieden van contracten aan spelers die niet (wedstrijd)fit zijn.
Ervaren keeper is niet onaardig om te hebben op zich.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:32 schreef macca728 het volgende:
Feyenoord twijfelt nog aan het verlengen van Graafland.
Hoezo twijfelen..... Je kan een derde keeper toch wel uit de jeugd halen ?
Ervaren kan je hem niet echt noemen toch? Buiten een jaartje Eredivisie met Excelsior overal tweede of derde keeper geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ervaren keeper is niet onaardig om te hebben op zich.
Je kan babbelen wat je wil; vrijwel elke jeugdspeler waarvan ik zei dat hij ging doorkomen, kwam door.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij komt er wel. Wat heeft HMFstradamus over hem gezegd?
Niet zo happen, johquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan babbelen wat je wil; vrijwel elke jeugdspeler waarvan ik zei dat hij ging doorkomen, kwam door.. Doeg.
Schenkeveld had het ook mee gebeurd, had hij niet zo extreem veel pech gehad met zijn knieën.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef Helpmefok het volgende:
Je kan babbelen wat je wil; vrijwel elke jeugdspeler waarvan ik zei dat hij ging doorkomen, kwam door.
Dat lijkt me bijzonder vervelend als Feyenoorder. Sterkte er mee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHA LEUK JOH ZO GRAPPIG xD IK HEB EEN GROTE NEUS
Waar doen jullie altijd bieren?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAHAHA LEUK JOH ZO GRAPPIG xD IK HEB EEN GROTE NEUS
Bwhehe.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:02 schreef Scorpie het volgende:
HMF en zijn voorspellingen hebben me al 450 euro opgeleverd. Dat was echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |