Assad de seculiere tiran vervangen voor nog een tirannieke seculiere regering?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
Ik ben voor een fatsoenlijke seculiere interim regering.Net als een deel van de rebellen.
Misschien 1% van de rebellen ja oftewel droom lekker verder.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:27 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben voor een fatsoenlijke seculiere interim regering.Net als een deel van de rebellen.
Krijgen de Turken het nog druk met het omleggen van rebellenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:32 schreef SadPanda het volgende:
Misschien 1% van de rebellen ja oftewel droom lekker verder.
Wat lul jij dan? Wie zegt dat Turkije een seculiere staat wil in Syrië? Ze steunen nu ook al de rebellen zelfs die van ISIS.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Krijgen de Turken het nog druk met het omleggen van rebellen
Zeg maar gewoon onmogelijk.quote:Het is wel de meest wenselijk oplossing. Misschien niet de meest haalbare, maar dat zei ik ook niet
Heel erg naïef, beter dan Assad het deed ga je het niet krijgen. Een democratie zoals in het westen gaat leiden tot de invoering van de sharia.quote:Ze moeten daar in het MO eens naar een fatsoenlijk gescheiden kerk en staat. Zolang dat er niet is, blijft iedereen elkaar de tent uit vechten. Ik snap ook wel waarom het westen zich er niet zo mee bemoeid. Je kunt daar niets winnen.
Nonsens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:39 schreef SadPanda het volgende:
Ze steunen nu ook al de rebellen zelfs die van ISIS.
Gewoon niet mee bemoeien. Wat jij fatsoenlijk vindt is namelijk subjectief.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:36 schreef SicSicSics het volgende:
Ze moeten daar in het MO eens naar een fatsoenlijk gescheiden kerk en staat.
Dan steunt Iran ook al-Qaeda.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef SadPanda het volgende:
Onder steunen versta ik ook het toe laten dat ze vanuit Turkije naar Syrië gaan.
Elkaar de tent uitvechten omdat de een de ander het licht in de ogen niet gunt vind ik niet fatsoenlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:41 schreef Charismatisch het volgende:
Gewoon niet mee bemoeien. Wat jij fatsoenlijk vindt is namelijk subjectief.
Volgens Turken is heel de wereld een kolonie van Turkije..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is het enige grondgebied van Turkije buiten Turkije.
Daarom wil je ook dat Turkije binnenvalt en rebellen omlegt die jij niet leuk vindtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef SicSicSics het volgende:
Elkaar de tent uitvechten omdat de een de ander het licht in de ogen niet gunt vind ik niet fatsoenlijk![]()
uhuhquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:59 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Volgens Turken is heel de wereld een kolonie van Turkije..
Ik pas simpelweg jouw criteria toe op Iran.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:58 schreef SadPanda het volgende:
Heb je daarvoor ook bewijs of geloof je de VS blind?
We hebben het over 2 situaties.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:01 schreef Charismatisch het volgende:
Daarom wil je ook dat Turkije binnenvalt en rebellen omlegt die jij niet leuk vindtNiet echt consistent jouw fatsoenlijkheid.
Ah, ja joh?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:07 schreef balaverde het volgende:
Turkije zelf heeft geen directe aanleiding om het Syrische regime aan te vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, ja joh?Vertel die eens danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, ja joh?Gezien het feit dat ze al jaren bij de EU willen hebben ze juist alle reden om zich zo afzijdig mogelijk te houden. Dit soort inmenging geeft de EU alle recht om Turkije te weigeren als lidsstaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben nu al een aantal jaar een oorlog aan de voordeur. Denk je werkelijk dat Turkije helemaal geen belangen heeft daarin? Waarom denk je anders dat ze openlijk de terroristen in Syrië steunen?quote:
Je lult maar wat, kom dan met die belangen waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze hebben nu al een aantal jaar een oorlog aan de voordeur. Denk je werkelijk dat Turkije helemaal geen belangen heeft daarin? Waarom denk je anders dat ze openlijk de terroristen in Syrië steunen?
Dat ze een oorlog willen beginnen met in scene gezette 'aanvallen' op Turks grondgebied spreekt toch voor zich? Of dacht je dat ze geen reden daarvoor hebben maar dat ze het wel leuk lijkt om het leger een keer ergens anders in te zetten dan in het Oosten van Turkije? Gewoon, voor de lol toch? Turkije is immers neutraal en heeft geen belangen in deze.![]()
Turkije heeft er het belang bij om niet als de agressor gezien te worden zodat de NAVO ze moet helpen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:16 schreef balaverde het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ze al jaren bij de EU willen hebben ze juist alle reden om zich zo afzijdig mogelijk te houden. Dit soort inmenging geeft de EU alle recht om Turkije te weigeren als lidsstaat.
Wat dacht je van het afzetten van Assad?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:19 schreef balaverde het volgende:
[..]
Je lult maar wat, kom dan met die belangen waar je het over hebt.
Ga het woord belang maar even opzoeken in de Van Dale.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dacht je van het afzetten van Assad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |