Gezien, een zeldzaam iets.quote:
Bizar he?quote:
Ja best wel eigenlijk. Was hij al wat ouder of nog redelijk jong eigenlijk?quote:
Ik geloof ik 1 keer. Hij is iets in de dertig geworden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja best wel eigenlijk. Was hij al wat ouder of nog redelijk jong eigenlijk?
Ik heb hem nooit gezien op een meet.
Das best weinig, dat ben ik ook! En ik heb nog helemaal geen zin om dood te gaan!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik geloof ik 1 keer. Hij is iets in de dertig geworden.
Zeer zeker niet!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Das best weinig, dat ben ik ook! En ik heb nog helemaal geen zin om dood te gaan!
Echt niet, wij zijn geweldigquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Wij zijn minderwaardige leden van de samenleving!
Doe mij er ook eens eentje!quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeer zeker niet!
*geeft een Warsteiner *
Wees gerust, dat hoeft ook niet. Dat kun je de rest van je leven nog doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Das best weinig, dat ben ik ook! En ik heb nog helemaal geen zin om dood te gaan!
Wil je me dood hebben ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zeer zeker niet!
*geeft een Warsteiner *
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wees gerust, dat hoeft ook niet. Dat kun je de rest van je leven nog doen.
*geeft*quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben ofzo?![]()
Doe mij maar een Erdinger.
En ik moet meteen denken aan:quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Doe mij er maar een whisky bij vandaag.
Mijn Laphraoig Quarter Cask is opperdepopquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Oh een eenvoudige Glenlivet is ook prima hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn Laphraoig Quarter Cask is opperdepop
Ik heb nog een klein beetje Auchentoshan staanquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn Laphraoig Quarter Cask is opperdepop
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
Die heb ik dan weer niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh een eenvoudige Glenlivet is ook prima hoor.
De tragediequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein beetje Auchentoshan staan
En wedden dat het gelekt gaat wordenquote:
Aan de stophoest!quote:
quote:
Zou Plato inmiddels al in de VINEX wonen met 2,1 kind en een Opel?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
L![]()
En Techno
En plato
Veel meer missen we er niet.
Wilde hij dat, ja?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou Plato inmiddels al in de VINEX wonen met 2,1 kind en een Opel?
MOet je ff vragen op zijn voetbal forumquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou Plato inmiddels al in de VINEX wonen met 2,1 kind en een Opel?
Ik heb nog meer dan 3/4 fles staanquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein beetje Auchentoshan staan
Geef het tijd! Je bent al zoveel veranderd het is een kwestie van tijd voor je d66 stemtquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen Vinex, geen kind (dus ook niet 2.1) en een 106
Wie is 106 nou weer?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen Vinex, geen kind (dus ook niet 2.1) en een 106
Ik stem al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren D66.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geef het tijd! Je bent al zoveel veranderd het is een kwestie van tijd voor je d66 stemt
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog meer dan 3/4 fles staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Nou dan waai je met alle winden mee. Dan ben je gisteren een greenpeace veganist en de week erna een bbq loving texan!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stem al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren D66.
BBQ.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan waai je met alle winden mee. Dan ben je gisteren een greenpeace veganist en de week erna een bbq loving texan!
Ik ben al mijn hele leven een enorme vleesliefhebber...quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan waai je met alle winden mee. Dan ben je gisteren een greenpeace veganist en de week erna een bbq loving texan!
Rechtstreeks uit de fles?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gimme!!!Heb ook nog Old Pulteney en Glen Fiddich 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven een enorme vleesliefhebber...
Regelen wij het vlees en dan op naar baby vanwege:quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ook nog Old Pulteney en Glen Fiddich 15
Met witte saus vers uit de fles?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Regelen wij het vlees en dan op naar baby vanwege:
[..]
Nee, voor mij niet, dankje.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Regelen wij het vlees en dan op naar baby vanwege:
[..]
Same herequote:
http://www.pepper.ph/how-(...)ey-steak-for-dinner/quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BBQ vlees met whiskysaus! Best of both worlds! Toch?
Godverdomme babsquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BBQ vlees met whiskysaus! Best of both worlds! Toch?
En nu wil ik ook een flinke steak van de BBQ ;{quote:
Jamaar BBQ steak met whiskysaus! STEAK! WHISKY!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah jonge, was toch maar een grapje gast
Ja, ik weet het.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar BBQ steak met whiskysaus! STEAK! WHISKY!
Wasda? iets met ananas?quote:
Ik ga voor kei grof barequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:01 schreef HeatWave het volgende:
Steak eet ik het liefst met chimichurri
Oh daar is ook niets mis mee, maar we hadden het ff over sauzenquote:
Niet beter, maar ze zouden elkaar op moeten volgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.
Steak & Whisky day, beter dan Steak & BJ day?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Steak is net als whisky.
Geen ijs = geen sausjes
Dan moet je toch eens een goeie chimichurri proberenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef Belsezar het volgende:
Steak is net als whisky.
Geen ijs = geen sausjes
Vanavond eten met collega's in een grill restaurantquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
Maar aangezien ik vandaag geen steak ga eten haal ik straks wel een schoteltje doner
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Wie van de mannen hier gaat er naar de Zwarte Cross?
Nooit gegetenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je toch eens een goeie chimichurri proberen.
Goed voor elkaar!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond eten met collega's in een grill restaurant50 meter van huis, dus ik kan rollend terug
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Nooit gegeten
[..]
Goed voor elkaar!
Ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik. het is echt erg lekker, een goeie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dinsdag nog, dikke vette extra grote friet kapsalon met shaorma (ipv doner) en cocktailsaus. BAM!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:07 schreef Belsezar het volgende:
Maar aangezien ik vandaag geen steak ga eten haal ik straks wel een schoteltje doner
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zeg ik. het is echt erg lekker, een goeie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dinsdag nog, dikke vette extra grote friet kapsalon met shaorma (ipv doner) en cocktailsaus. BAM!
Bah, kapsalonquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dinsdag nog, dikke vette extra grote friet kapsalon met shaorma (ipv doner) en cocktailsaus. BAM!
Mensne die niet van kaas houdenquote:
Heb ik ook gegeten, precies hetzelfde alleen ook nog slang erbij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:23 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga Australisch eten zaterdag; trio van krokodil, kangeroe en struisvogel.
Ik vind er een flink verschil in zitten waar je hem haalt. Met de saus er al doorheen vind ik vies en klef, en sommigen laten die bak te lang staan waardoor de friet zompig wordtquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:22 schreef HeatWave het volgende:
Kapsalon, nee, ik vind het niets. Kleffe zooi, vlees verpest door kaas en vaak zit de saus er ook al doorheen.
Doe mij maar gewoon een bord shoarma dan, goed lamsvlees, geen broodje.
Echt wel, met nachos man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Oh ik hou prima van kaas, alleen niet over mijn vlees.
Lam gevuld met geitenkaas en bieslookquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:23 schreef HeatWave het volgende:
Oh ik hou prima van kaas, alleen niet over mijn vlees.
Mwah, das net ff anders, meestal zit de kaas dan over de chips, het gehakt is dan apart. Maar idd, dat is wel een combi waarbij het wel werkt. Kapsalon is gewoon een kleffe bendequote:
Ik zal jou eens lam vullen met... wacht..... nevermindquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lam gevuld met geitenkaas en bieslook
Ik in Eindhoven op de markt. Niks speciaals. Kangoeroe smaakt niet bijzonder (gister nog gehad), struisvogel ook niet en krokodil smaakt naar kip. Meer het idee van het eten dan dat t echt daadwerkelijk heel bijzonder is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb ik ook gegeten, precies hetzelfde alleen ook nog slang erbij.
Dat was dan ook wel in Australie, maar das detail.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krokodil! Dat is lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:23 schreef Sinceria het volgende:
Ik ga Australisch eten zaterdag; trio van krokodil, kangeroe en struisvogel.
De andere 2 ook trouwens
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Promises promises, cockteasing bitch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal jou eens lam vullen met... wacht..... nevermind.
I know, was ook niet heel bijzonder an sich, maar de locatie maakte wel veel goedquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in Eindhoven op de markt. Niks speciaals. Kangoeroe smaakt niet bijzonder (gister nog gehad), struisvogel ook niet en krokodil smaakt naar kip. Meer het idee van het eten dan dat t echt daadwerkelijk heel bijzonder is.
Kvond lam maar smerig ook...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik in Eindhoven op de markt. Niks speciaals. Kangoeroe smaakt niet bijzonder (gister nog gehad), struisvogel ook niet en krokodil smaakt naar kip. Meer het idee van het eten dan dat t echt daadwerkelijk heel bijzonder is.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]Een vriend van me is bang voor kaas. Nou, probeer maar eens italiaanse keuken te eten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want? Gewoon kip!quote:[..]
Krokodil! Dat is lekker!Want? Gewoon steak!quote:De andere 2 ook trouwens
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vind lam heerlijk. Aparte smaak, nasmaak, beetje smaak van de stal.quote:
Jullie doen het expres he?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lam gevuld met geitenkaas en bieslook
Lamsrack van de grill met knoflook en rozemarijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind lam heerlijk. Aparte smaak, nasmaak, beetje smaak van de stal.
Het gaat ook om het ideequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe dat voeltquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Promises promises, cockteasing bitch.
Het leek op kip maar had toch net een andere smaak, net als dat ik het niet hetzelfde vond smaken als steak van een rund.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een vriend van me is bang voor kaas. Nou, probeer maar eens italiaanse keuken te eten dan
[..]
Want? Gewoon kip!
[..]
Want? Gewoon steak!
Nee, dat vind ik nou weer vies.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van, lam en schapevleesquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat dan wel weer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef HeatWave het volgende:
Japanse lamskoteletjes bij de Sumo.
Daar kan ik gewoon de hele avond van eten, hoef ik de rest niet.
Ik vind beide een raar onprettig geurtje hebben als het gegrild wordquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Schaap is niet te vreten, lams is heerlijk.
Heb nog wel een foto van jou bij de Sumoquote:
Ben je niet de enige in hoor, er zijn ook mensen die onpasselijk worden van koriander, ik ben er echt gek op.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vind beide een raar onprettig geurtje hebben als het gegrild word
Ik kom sowieso niet aan fatsoenlijk eten toe, bedrijfsborrel tot precies zo laat dat ik het begin van AZ-Ajax net haalquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Belsezar het volgende:
Ok, forget doner schotel, ik haal wel wat smoked spareribs vanavond
Koriander is goed spulquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je niet de enige in hoor, er zijn ook mensen die onpasselijk worden van koriander, ik ben er echt gek op.
Ik heb me er suf aan gegeten in Thailand, spicy beef saladquote:
Mag ik met jou mee-eten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef Belsezar het volgende:
Ok, forget doner schotel, ik haal wel wat smoked spareribs vanavond
In het zuiden van Brazilie gebruiken we een bosje koriander om de marinade (lees zout, peper en water) over het vlees te doen terwijl het gegrild wordt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me er suf aan gegeten in Thailand, spicy beef salad.
Ook erg lekker ja, ben wel eens bij zo'n rodizio restaurant geweest, goed te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het zuiden van Brazilie gebruiken we een bosje koriander om de marinade (lees zout, peper en water) over het vlees te doen terwijl het gegrild wordt.
* Barbusse pakt koffers....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In het zuiden van Brazilie gebruiken we een bosje koriander om de marinade (lees zout, peper en water) over het vlees te doen terwijl het gegrild wordt.
Geen probleem!quote:
Ga ik morgen eten! Aan de Zeedijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook erg lekker ja, ben wel eens bij zo'n rodizio restaurant geweest, goed te doen.
Komt goed uit, we hebben dit jaar een nieuwe grill laten metselen in de achtertuinquote:
Das dezelfdequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga ik morgen eten! Aan de Zeedijk
[..]
Komt goed uit, we hebben dit jaar een nieuwe grill laten metselen in de achtertuin
Almere, al komt het deze keer niet echt uit. Ik heb na het eten voetbalavondje met collegas bij mij thuis.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Almere, al komt het deze keer niet echt uit. Ik heb na het eten voetbalavondje met collegas bij mij thuis.
Maar van de zomer kunnen we wel een keertje een sparerib avond afspreken, dan maak ik ze zelf
quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga ik morgen eten! Aan de Zeedijk
[..]
Komt goed uit, we hebben dit jaar een nieuwe grill laten metselen in de achtertuin
Netjes hoor, kan wel wel een goed stuk dooie koe op lijkt mequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Zoiets hebben we nu in de achtertuin staan:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Ik hou er niet van als t aan bot zit. Maar snij het er in de keuken af en ik vreet het opquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lamsrack van de grill met knoflook en rozemarijn
Hmmm, beide lekker! Beide ook soort van dezelfde stal-nasmaak idd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hou ik ook niet van, lam en schapevlees![]()
Orgaanvleesquote:Kippehartjes van de BBQ
Ja, alleen dat is dan weer ZO overheersend dat je er wel mee moet oppassen vind ik.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben je niet de enige in hoor, er zijn ook mensen die onpasselijk worden van koriander, ik ben er echt gek op.
Waar zit de AAN-knop?quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Zoiets hebben we nu in de achtertuin staan:
[ afbeelding ]
Ik heb kaartjes :-Pquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
Wie van de mannen hier gaat er naar de Zwarte Cross?
Oh ja zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Netjes hoor, kan wel wel een goed stuk dooie koe op lijkt me.
Kippehartjes zijn heerlijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmm, beide lekker! Beide ook soort van dezelfde stal-nasmaak idd.
[..]
Orgaanvlees
Uhuh, dat zal wel snel gebeuren daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet. Ik ben bang dat al die heikneuters die niks gewend zijn zich aan me gaan vergrijpen als ik er rondparadeer
Aanknop? Wat voor wartaal sla jij uit?!?!quote:
Die zijn wel gewend om in de stront te roeren. Dat doen die boeren de hele dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik niet. Ik ben bang dat al die heikneuters die niks gewend zijn zich aan me gaan vergrijpen als ik er rondparadeer
Ja jezus, daar heb ik toch geen tijd voor?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Aanknop? Wat voor wartaal sla jij uit?!?!
Houtskool of gewoon droog hout natuurlijk!
Het schijnt dat Ajax moet winnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet aan fatsoenlijk eten toe, bedrijfsborrel tot precies zo laat dat ik het begin van AZ-Ajax net haal.
Ain't nobody got time fo that!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus, daar heb ik toch geen tijd voor?!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn wel gewend om in de stront te roeren. Dat doen die boeren de hele dag
Ja, dus het is OF pek en veren OF iets te geile boeren waardoor ik achterna gezeten word. Zo kan ik toch niet rustig een concertje meepikken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn wel gewend om in de stront te roeren. Dat doen die boeren de hele dag
ja, dat hoorde ik gisteren ook al vanuit het Zwollekamp, ik snap niet zo goed waarom....quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het schijnt dat Ajax moet winnen.
Jullie hebben ook werkelijk geen verstand van gay sex he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
![]()
Dankje, ik moest daadwerkelijk lachen!
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jezus, daar heb ik toch geen tijd voor?!
Er komen zeker ook homo'squote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, dat zal wel snel gebeuren daar.
Alsof het om de muziek gaatquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dus het is OF pek en veren OF iets te geile boeren waardoor ik achterna gezeten word. Zo kan ik toch niet rustig een concertje meepikken?
Voor mezelf sprekend, 0,0 % inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie hebben ook werkelijk geen verstand van gay sex he?
Europacupquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik gisteren ook al vanuit het Zwollekamp, ik snap niet zo goed waarom....
ALLEEN MAAR ZELFS!!!!quote:
Oh man, zo lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als t aan bot zit. Maar snij het er in de keuken af en ik vreet het op
En niet van boeren en niet van wie er naar de cross gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie hebben ook werkelijk geen verstand van gay sex he?
Oh tuurlijkquote:
Als ik honger heb, dan wil ik etenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In brazilie is tijd een zeer relatief iets.
Kluivenquote:
Ja, zeker, t vlees wel. Maar ik ben hypocriet. Ik vind t als er bot aan zit nog te veel op een dier lijkenquote:
Dat geeft niks. Dat leer je vanzelf als je gaat dit jaarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals ik zei, totaal geen verstand van de Zwarte Cross
Het duurt geen 4 uur voor je wat te eten hebtquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik honger heb, dan wil ik etenIk heb geen tijd om dan nog 4u te wachten, noch heb ik een wijf die dat doet terwijl ik de kost verdien.
Zwarte Cross de Musical.... ik zie een nieuwe AMA aankomen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Dat leer je vanzelf als je gaat dit jaar
Je kluift alles af wat in de buurt wat van je mond komt behalve eten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zeker, t vlees wel. Maar ik ben hypocriet. Ik vind t als er bot aan zit nog te veel op een dier lijkenDus bot er af en ik vreet het op. Bot er aan en ik denk "Aaaaaw sieluuugh". TO-TAAL hypocriet. I know. Bij spareribs trouwens minder last van
Ain't nobody got time fo'that!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het duurt geen 4 uur voor je wat te eten hebtDe bbq duurt 4 uur lang, je eet van 20:00 tot 0:00
En een goede asador zorgt ervoor dat elke 15 - 20 minuten een ander soort vlees op tafel staat.
In de stront roeren als nieuw cultureel fenomeen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zwarte Cross de Musical.... ik zie een nieuwe AMA aankomen!
Ik kluif niet. Ik sabbel!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kluift alles af wat in de buurt wat van je mond komt behalve eten?
Ik ook. Als t bot er af isquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan rustig met uitzicht op een weide vol lammetjes me het schompens eten aan de lamskoteletten
zucht... JIJ hebt totaal geen idee van de Zwarte Crossquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Dat leer je vanzelf als je gaat dit jaar
Werken is zo fucking overrated....quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ain't nobody got time fo'that!![]()
Doe iets nuttigsLuiwammes!
Had ik al gezegd dat ik mijn koffers aan het pakken ben?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja zekerEen goede churrasco duurt dan ook een uur of 4 en minmaal 6 soorten vlees + salades, broodjes, rijst, patatjes, feijao (zwarte bonen) en veel bier en caipirinhas
Blijf jij maar lekker in europa. Lijkt me stukken beter voor jequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ain't nobody got time fo'that!![]()
Doe iets nuttigsLuiwammes!
Wordt anders genoeg geroerd en gelikt bij zo'n AMA volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de stront roeren als nieuw cultureel fenomeen?
Nahhhh
Die met die dikke tetten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt anders genoeg geroerd en gelikt bij zo'n AMA volgens mij
Ticket ook al geboekt?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik mijn koffers aan het pakken ben?
Wie had t over werken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werken is zo fucking overrated....
Ik doe het omdat het moet, en omdat het toch moet heb ik wel een redelijke baan, maar echt, had ik de keuze..... fuck this shit.
Werken, iets nuttigs, komt op hetzelfde neer, ik wil helemaal niets nuttigs hoeven doen, ik wil onnuttige zaken doenquote:
You would love Brazilquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werken, iets nuttigs, komt op hetzelfde neer, ik wil helemaal niets nuttigs hoeven doen, ik wil onnuttige zaken doen.
Ja, maar wel met een flink pak geld.quote:
Ik vind de mentaliteit in t zuiden leuk.... voor een maand of wat. En dan denk ik: Ga goddomme wat doen met je leven! Ik zou totaal afstompen en loom worden van dat gehang en ge-eetquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker in europa. Lijkt me stukken beter voor je
Nee. Dat is NIET hetzelfdequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werken, iets nuttigs, komt op hetzelfde neer, ik wil helemaal niets nuttigs hoeven doen, ik wil onnuttige zaken doen.
Whehehehe.....quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werken is zo fucking overrated....
Ik doe het omdat het moet, en omdat het toch moet heb ik wel een redelijke baan, maar echt, had ik de keuze..... fuck this shit.
1000 euro p/m en je kan daar goed leven, inc huis, water, licht ,etcquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar wel met een flink pak geld.
Oh, en ze moeten de taal afschaffen.
Precies! Zoals jij in elkaar zit zou je je dood ergeren daar. Dus blijf jij maar lekker hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de mentaliteit in t zuiden leuk.... voor een maand of wat. En dan denk ik: Ga goddomme wat doen met je leven! Ik zou totaal afstompen en loom worden van dat gehang en ge-eetIk heb nog concerten, en optredens, en trainingen, en biosjes, uit eten, en cursussen, en series, en festivals... kan ik toch goddomme niet iedere dag 4 uur over m'n eten doen
Nee, nog niet.quote:
Onnuttige zaken zijn super leuk. Niks nuttigs doen. Lanterfanten en zo. maar na een periode van x maanden zou ik knettergek worden denk ik. En afstompen. En loom worden. Ik ben nu al super sloom en duf als ik een dag echt niks doe dan op de bank hangen of op een terras zitten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je wel 1000 euro per maand verdienenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1000 euro p/m en je kan daar goed leven, inc huis, water, licht ,etc
Aan de taal wen je wel
[..]
Precies! Zoals jij in elkaar zit zou je je dood ergeren daar. Dus blijf jij maar lekker hier.
Als voorbeeld, lunchpauze is daar 2 uur. Als het vandaag niet afkomt dan morgen, lukt het morgen niet dan maar volgende week
Ja daar kan ik dus echt niet tegen. Vind ik een extreem lakse houdingquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1000 euro p/m en je kan daar goed leven, inc huis, water, licht ,etc
Aan de taal wen je wel
[..]
Precies! Zoals jij in elkaar zit zou je je dood ergeren daar. Dus blijf jij maar lekker hier.
Als voorbeeld, lunchpauze is daar 2 uur. Als het vandaag niet afkomt dan morgen, lukt het morgen niet dan maar volgende week
Werk vinden in brazilie is nog heel erg: wie ken je/kruiwagen principequote:Op donderdag 27 maart 2014 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je wel 1000 euro per maand verdienenGeen idee hoe een baan te vinden daar...
Ik wil niet werken voor een Nederlandse firmaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Werk vinden in brazilie is nog heel erg: wie ken je/kruiwagen principe
Voor nederlanders is de beste methode uitgezonden worden door een NL firma.
Zo is de cultuur daarquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus echt niet tegen. Vind ik een extreem lakse houding"Meeeeh, geen zin in vandaaaag
Doe'k morgen weeeeel. Weer een daaaag
"
En ik zeg niet dat onze uptight haast-houding altijd goed is... maar dat manana manana vind ik frustrerend.
Fotografie toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil niet werken voor een Nederlandse firmaKan ik jou niet als kruiwagen gebruiken?
Lijkt mij heerlijk..quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo is de cultuur daar
Kijk, als je naar grote steden gaat ligt dat natuurlijk anders maar een braziliaan is over het algemeen wel zo. Stress bestaat daar gewoon niet.
Mij dus ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij heerlijk..
Ik weet toch niet wat ik met mijn tijd moet doen en vind gezelligheid wel heerlijk eigenlijk / als ik er zin in heb.
Jepz, op vakantie met een vriendengroep ook vaak zat even de rust opzoeken, of wat dames aanspreken... Vind het niet fijn om constant met dezeflde mensen in contact te zijn, beetje vrijheid is wel fijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mij dus ook
Heb je ff geen zin in mensen om je heen ga je lekker in de hang mat liggen luieren of in het zwembad dobberen
Dat hoef je niet te doen in Brazilie, vindt een vrouw jou aantrekkelijk dan stapt ze zelf wel op je af in de kroeg en de vrouwen daar vinden 1 night stands heel normaal. Niks mobieltjes uitwisselen ofzo, gewoon een nachtje plezierquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jepz, op vakantie met een vriendengroep ook vaak zat even de rust opzoeken, of wat dames aanspreken... Vind het niet fijn om constant met dezeflde mensen in contact te zijn, beetje vrijheid is wel fijn
Daar denk ik liever niet over na, hou het wel even bij geen dames in mijn leven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen in Brazilie, vindt een vrouw jou aantrekkelijk dan stapt ze zelf wel op je af in de kroeg en de vrouwen daar vinden 1 night stands heel normaal. Niks mobieltjes uitwisselen ofzo, gewoon een nachtje plezier
Metmobieltjes uitwisselen schiet je ook weinig op nu steeds minder mensen hun eigen nr uit de kop kent.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te doen in Brazilie, vindt een vrouw jou aantrekkelijk dan stapt ze zelf wel op je af in de kroeg en de vrouwen daar vinden 1 night stands heel normaal. Niks mobieltjes uitwisselen ofzo, gewoon een nachtje plezier
Dan zeg je gewoon nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar denk ik liever niet over na, hou het wel even bij geen dames in mijn leven.
Heuj, ik woon niet in Brazil he, anders had ik daar geen probleem mee hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan zeg je gewoon nee.
Al dat gepraat over brazilie, morgen maar eens bellen emt het consulaat hoe het gaat met mijn diplomavalidatie en wanneer ze klaar zijn en dan weer zsm voorgoed terug
Hoe kan je in godsnaam je eigen nummer niet weten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Metmobieltjes uitwisselen schiet je ook weinig op nu steeds minder mensen hun eigen nr uit de kop kent.
Nrs uitwisselen is dan verstandiger
Lijkt mij ook niet heeeel slim nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam je eigen nummer niet weten?
Betting en casinoquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fotografie toch?
Ik ken wel wat mensen die voor de media werken
Ik zou mij kapot schamen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet heeeel slim nee.
Wel goeie.. Telefoons uitwisselen, dan moet je wel afspreken
''Ik weet wel mijn geboorte datum.''quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zou mij kapot schamen.
Wat is je nummer? Ja dat weet ik niet
Gambler!quote:
Hebben ze in Brazilië geen casinos en sportsbetting bedrijven?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gambler!
Dan heb je geen kruiwagen nodig, slechts een startkapitaal.
Zijn vooral de oudjes. Maar ga maar eens na hoeveel andere nrs je kent uit je hoofd. zijn er tegenwoordig max 5.. als je dat al haalt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam je eigen nummer niet weten?
Nee, andere nummers weet ik ook niet nee, nooit nodig ook, ik word gewoon gebeld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn vooral de oudjes. Maar ga maar eens na hoeveel andere nrs je kent uit je hoofd. zijn er tegenwoordig max 5.. als je dat al haalt.
Maar sofinr kennen veel mensen ook niet, terwijl die je hele leven hetzelfde blijft, of t banknr.
Jawel, betting op voetbal voornamelijkquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hebben ze in Brazilië geen casinos en sportsbetting bedrijven?
Andere nummers ken ik inderdaad niet, maar mijn BSN en bankrekeningen kan ik zo oplepelen (zonder dat iban gedoe dan)quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zijn vooral de oudjes. Maar ga maar eens na hoeveel andere nrs je kent uit je hoofd. zijn er tegenwoordig max 5.. als je dat al haalt.
Maar sofinr kennen veel mensen ook niet, terwijl die je hele leven hetzelfde blijft, of t banknr.
Ik ook nog niet, zal wel vanzelf komen als je het vaak genoeg ziet...quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, betting op voetbal voornamelijk
[..]
Andere nummers ken ik inderdaad niet, maar mijn BSN en bankrekeningen kan ik zo oplepelen (zonder dat iban gedoe dan)
Voor mij hoeft het niet, mijn online bank vult het gelukkig vanzelf aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, zal wel vanzelf komen als je het vaak genoeg ziet...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor mij hoeft het niet, mijn online bank vult het gelukkig vanzelf aan.
Ja echt geweldig handigquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt geweldig handig
En daarvoor de girofoon
Heb even snel gekeken, maar zal toch echt eerst Portugees moeten lerenquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jawel, betting op voetbal voornamelijk
Nee, dat was voor het online bankieren, kon je via de telefoon je saldo opvragenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
80 cent per minuut? Rijpe vrouwen?
Ja portugees heb je wel nodigquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb even snel gekeken, maar zal toch echt eerst Portugees moeten lerenHeb ook geen idee hoe het zit met werkvergunningen en dergelijke, is het net zo'n fort als Europa?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, dat was voor het online bankieren, kon je via de telefoon je saldo opvragen
[..]
Ja portugees heb je wel nodig
Qua vergunningen geen idee, als ik weereens in rotterdam ben bij het consulaat zal ik het vragen voor je.
Je staat op youtubequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:28 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb weer een kloon van Skippy22 in mijn PM.
Belastingdienstquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
Trouwens, ik snap de brief helemaal niet meer, bij ''te verrekenen/terug te ontvangen'' staat er ''nihil''
Ik was het niet, ik DM altijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:28 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb weer een kloon van Skippy22 in mijn PM.
Ben jij een kloon van skippy dan?quote:
I knowquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je staat op youtube
Heb even terug gekeken
Seksueel getinte en irritante stalkberichten.quote:
Dan krijg je niets terug.. maar je hoeft ook niets te betalen.. makkelijk toch?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
Trouwens, ik snap de brief helemaal niet meer, bij ''te verrekenen/terug te ontvangen'' staat er ''nihil''
Blijkbaar niet, ik doe niet aan PM.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van skippy dan?
Ja, dan zal die boete wel afgeboekt zijn..quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan krijg je niets terug.. maar je hoeft ook niets te betalen.. makkelijk toch?
Heb jij steekjes laten vallen!?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I knowNiet mijn best gezongen nummer ever, maar ach
Lekker klachtje over indienen danquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Seksueel getinte en irritante stalkberichten.
Ga in dat jasje naar de zwarte cross anders!quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I knowNiet mijn best gezongen nummer ever, maar ach
Is dat vastgestelde bedrag niet voor volgend jaar ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dan zal die boete wel afgeboekt zijn..![]()
Wel vaag omschreven in die brief want er staat gewoon 76 euro bij ''totaal nieuw vastgestelde bedragen''
Dus nee, niet makkelijk en uitermate vaag omschreven.
Heeft Djeez je moe gemaakt? Met zijn paarsgepunte lans?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft Djeez je moe gemaakt? Met zijn paarsgepunte lans?
Hij heeft in de 5 jaar dat hij mij stalkt minstens 15 verschillende accounts gebruikt, hij komt daar duidelijk doorheen als hij een permban heeft.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker klachtje over indienen danHad hij geen permban?
Dat je een man bent en dat ik geen reactie kan achterlaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:38 schreef kingtoppie het volgende:
Wat krijgen jullie te zien als jullie naar mijn fotoboek kijken?
Rhu!quote:
5 jaar?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij heeft in de 5 jaar dat hij mij stalkt minstens 15 verschillende accounts gebruikt, hij komt daar duidelijk doorheen als hij een permban heeft.
Als het niet langer is....quote:
Stalkt hij jou nu ook?quote:
Ik heb een piemel dus neequote:
Neuh?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat vastgestelde bedrag niet voor volgend jaar ofzo?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat je een man bent en dat ik geen reactie kan achterlaten.
Er staat bij te verrekenen ''nihil'' dus...quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan of beter kijken wat ze nu bedoelen.. of effe bellen
Nog nooit last van gehad bij de belastingdienst.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
Bellen.... Alsof ze de telefoon opnemen.
Mijn smokey spareribs zijn er ookquote:
Hmm, maybe omdat ik de kvk moest opbellen voor deze zaken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad bij de belastingdienst.
ik wou zeggen dat mij dat leuker leekquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heeft Djeez je moe gemaakt? Met zijn paarsgepunte lans?
Haiquote:
Openoffice downloaden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:24 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe krijg ik word op mijn nieuwe laptop? Kan ik dat gewoon bij een computer winkel kopen?
Shoppen!quote:
Ik heb nog 3 jurkjes besteldquote:
Was te verwachtenquote:
Dit weekend komt er nog meer korting aanquote:
Nog meer jurkjes bestellen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit weekend komt er nog meer korting aan
Trek je wel 1 van die aan als ik langskomn danquote:
Hoi *zwaait*quote:
Stom!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zit alleen niet meer dagelijks in Utrecht
Ik motiveer jou als je mij motiveertquote:
Stop toch eens met drinken in de ochtend manquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is veul toffer dan dat stomme Amsterdam.
Ik wil niet.quote:
Ja, ik wou ook niet, 2 uur geleden!!!quote:
Ik was om 6 uur al op jah! En ik sliep pas om 4 uur!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik wou ook niet, 2 uur geleden!!!
On your feet muppet!
Oeh ja kinder discussie! Zo vernieuwend!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:17 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Alles draait tegenwoordig om de prinsjes en prinsesjes
Trolvoer!
Nou en? Wat zijn dit voor slappe excuses!?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik was om 6 uur al op jah! En ik sliep pas om 4 uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |