Nee, mits je het alleen deed, dat is aardig pittig.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had moeite met de ruin sentinels boss, ben ik nu ook de lul?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Nee, mits je het alleen deed, dat is aardig pittig.ja alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
In het begin tijdje geleden dat ik Dark Souls heb gespeeld, asylum demon is best makkelijk.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had je daar moeite mee? Dan wens ik je veel succes, dat is een soort intro-boss á la asylum demon, imho.
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:00 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ugh... overal poison en heb niks dat helpt het te voorkomen. Fuck deze boss
SPOILER: Voor als je het op wil gevenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
Deel 2 is een goed spel, maar haalt het bij lange na niet bij 1.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
Hoop bekende namen hier uit het Dark Souls 1 topic![]()
Hoe verhoudt deel 1 zich tot deel 2?
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Quir het volgende:
[..]Ja, ik zat echt op het randje van opzoeken, ben ondertussen al een stuk of 15 keer gekilled daar.SPOILER: Voor als je het op wil gevenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!
Zeker een must-play, maar ik moet zeggen dat ik (tot nu toe) Dark Souls 1 leuker vind. Daarbij komt dat Dark Souls 2 een aantal nieuwe onhandige mechanics heeft, bijvoorbeeld dat je alleen nog maar bij één bonfire kunt levelen ipv. bij allemaal. Dit kost alleen maar tijd en loading screens en ik vind het een beetje nutteloos.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef StateOfMind het volgende:
Hoop bekende namen hier uit het Dark Souls 1 topic![]()
Hoe verhoudt deel 1 zich tot deel 2?
Weet je hoe je met TF2 currency kan traden voor games? Zo heb ik het gedaan, kostte omgerekend zo'n 25 euro.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
Dan koop ik hem wel een keer als ie in prijs gezakt is. Voorlopig heb ik toch nog genoeg te doen met diverse games.
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:23 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Weet je hoe je met TF2 currency kan traden voor games? Zo heb ik het gedaan, kostte omgerekend zo'n 25 euro.
Kleine uitleg:quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Ach so. Ik speel op console én ik wil persé fysieke games hebben, dus Steam doe ik sowieso niet aan.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:38 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Kleine uitleg:
1. Zet geld op je steam account.
2. Ga naar de Steam Market en koop daar TF2 (Team Fortress 2) keys voor ongeveer ¤1,70 per stuk
3. Ga naar www.steamtrades.com en zoek daar de game die je wil, let ook op of de persoon waarmee je ruilt een legit profiel heeft (bijvoorbeeld tenminste 50+ en 0-)
4. Ruil je keys voor de game.
5. Activate de game.
6. ????
7. Profit!
In mijn geval kocht ik van een gozer Dark Souls 2 voor 15 TF2 keys, dus 15*1,70= +-25 euro. Tada!Mocht je meer info willen, pm me maar of add me op Steam.
Int + Faith levelen is als je hexes wil gebruiken volgens mij. Die scalen dan met de laagste van die 2 geloof ik. Vond het zelf nog niet echt bijzonder sterk.quote:Op woensdag 30 april 2014 17:57 schreef cherrycoke het volgende:
faith levelen als sorcer? ik heb black armour edition en daar heeft een wand best wel veel fiath nodig
Ah, ik had je wss verward met een andere Dark Souls speler hier op !FOK die wel op pc speelde.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach so. Ik speel op console én ik wil persé fysieke games hebben, dus Steam doe ik sowieso niet aan.
Voorlopig ben ik nog druk zat met een hoop games dus tegen de tijd dat ik aan DaSo 2 toe ben zal ie wel ergens rond de 3 tientjes of minder kosten. Paar euro meer of minder kijk ik niet op.
Het is alleen maar het gene wat het meest overpowered is op het momentquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Silv het volgende:
[..]
Int + Faith levelen is als je hexes wil gebruiken volgens mij. Die scalen dan met de laagste van die 2 geloof ik. Vond het zelf nog niet echt bijzonder sterk.
Nee, wel als ik wapens of sorceries wissel. Dat is helaas inherent aan de mongolische D-Pad van x360 controllers, wat gewoon één knop is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 16:39 schreef Furdinand het volgende:
Is er hier iemand die met controller speelt en ook heeft dat je soms je wapens wegdoet als je de linker stick gebruikt? Het is behoorlijk irritant.
Oke, wist ik niet. Had ooit een keer 2 van die spells gekocht, maar vond er niet veel aan voor de int + faith die je er in moest stoppen. Speel ook geen pvp, misschien dat het daar aan ligt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 03:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Het is alleen maar het gene wat het meest overpowered is op het moment![]()
Doen jullie nog wat PVP?
Ik speel op de PS3, gelukkig nog redelijk lage soul memory (1.7mil), dus kom niet heel veel OP hexers tegen.
Zelf ben ik de Rat King Covenant naar rank 3 aan het halen op het moment.
Heb alle Lockstones al gebruikt in beide gebieden, maar pvp eigenlijk alleen in de Doors of Pharros.
Gebruik een beetje een lame tactiek volgens de mensen, gezien de hatemail die ik regelmatig binnenkrijg, maar het werkt wel, en ik win eigenlijk 95% van mijn gevechten.![]()
Spider's Fang, heavy attack om de vijanden te slowen, samen met het water in de Doors of Pharros lopen ze dan zo traag, dat Toxic Mist heel goed werkt. 2 casts en 9 van de 10 keer is iemand toxic.
Dan loop ik rustig op ze af om met mijn Poison Spotted Whip +3 ze ook nog even te poisonen. 2 of 3 keer aanvallen is meestal genoeg.
En dan blijf ik rustig staan en kijk hoe ze in paniek raken door de Mastodons, Gyrm, ratten en de twee soorten poison dots die hun life weg doen ebben.
SPOILER: Spoilers over great soulsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |