http://www.reddit.com/r/D(...)_problems_and_fixes/quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet al hoe het komt omdat de FPS locked is met 60 aka vsync
quote:2. Purple textures on character/shadows may be fixed by lowering anisotropic filtering to medium or below in graphics options.
Unsupported Screen Resolutions
Dat was wel mooi ja.quote:Op zondag 27 april 2014 16:42 schreef cherrycoke het volgende:
ik zweer het je ik kwam een kopie van ornstein tegen
red soapstone?quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee hoe het invaden werkt? Ik ben in de 6 uur dat ik gespeeld ben nog geen een keer geinvade, maakte niet uit of ik hollow of human was. Ik zou denken dat ik veel geinvade zou moeten worden als er 50k mensen het spelen.
Die heb ik nog niet eens. Maar ik heb het gewoon over random invasions zoals die je kon krijgen als je human was in DS1.quote:
Ik weet het ook niet. Ik denk dat het aan het aantal mensen ligt dat invade via red orbs.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Iemand een idee hoe het invaden werkt? Ik ben in de 6 uur dat ik gespeeld ben nog geen een keer geinvade, maakte niet uit of ik hollow of human was. Ik zou denken dat ik veel geinvade zou moeten worden als er 50k mensen het spelen.
Ik weet niet zo goed hoe het werkt maar tijdens de eerste keer dat ik het spel doorliep ben ik ook bijna nooit geinvade, alleen een paar keer in de laatste gebieden. In NG+ was ik al een paar keer geinvade nog voordat ik de eerste baas had verslagen. Dus als je van PvP houdt moet je nog even wachten ben ik bang.quote:Op maandag 28 april 2014 16:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
zijn gewoon gratis te krijgen in de BoB arenaquote:Op maandag 28 april 2014 18:30 schreef Necrodeath het volgende:
Sowieso kun je pas in NG+ ongelimiteerd Cracked Red Eye Orbs kopen toch?
En er is geen Red Eye Orb in DS2.
Ja, in die no man's wharf ben ik ook minstens 5 keer in het water gevallen. Je kan volgens mij ook van veel minder hoog vallen dan in DS1. Ik kan niet eens in die put springen in Majula, en die is maar een paar meter diep.quote:Op woensdag 30 april 2014 16:47 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben meer dood gegaan aan fall damage/vallen in void. dan enemies mij killen behalve die drie bosses die is kut want randomness
wacht maar tot je zn oude ik tegen komtquote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Last giant, dacht even dat het weer een capra demon achtig tafereel zou worden
Had je daar moeite mee? Dan wens ik je veel succes, dat is een soort intro-boss á la asylum demon, imho.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
Last giant, dacht even dat het weer een capra demon achtig tafereel zou worden
ik had moeite met de ruin sentinels boss, ben ik nu ook de lul?quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:14 schreef 2dope het volgende:
[..]
Had je daar moeite mee? Dan wens ik je veel succes, dat is een soort intro-boss á la asylum demon, imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |