quote:Op zaterdag 12 april 2014 01:30 schreef Quir het volgende:
Welk level waren jullie bij de...De guardian?SPOILER: Dragon ShrineOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nu 132, zie geen summons, en dat ding maakt me in.
Die is indd niet 'makkelijk' maar wel te doen als je het volgende doet:
Als hij tegen de hekken aan springt blijf strafen en zonodig rol spammen indien je roll 3 heb met hoge agility.
Als hij op de grond blijft ga dan tussen zn poten, dan spammed hij meestal alleen zn legstomps.
Verder doet hij niet echt veel, blijf iig niet ver van hem weg staan anders spammed hij vuurballen die AOE zijn.
En doe een red crest ring aan en als het ff kan fire res equipment.
Als je de ancient dragon bedoelt dan gl, beste wat je dan kunt doen is al je equipment uitdoen en voor zn neus blijven en steeds als hij vooruit vuurt zijwaards op em af rennen, 2 hits en weer voor zn kop gaan staan, als hij dan toch eens de lucht in vliegt kijk direct waar zn staart is en ren die richting uit onder zn staart blijvend, maar het is allemaal cheese.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Achja, waarom smackte ik Crossbreed Priscilla?quote:Op zaterdag 12 april 2014 14:41 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haha, waarom klap je hem? Hij is mattie.
Maar serieus, die gast is fucking traag, wanneer/waardoor word je geowned?
Check anders deze boi, die klapt 'm met z'n blote vuisten op NG+++
Wellicht kan je wat tips opdoen:
Die Guardian was vlak binnen een halve minuut, dat was geen probleem. De Ancient Dragon ja, daar moet ik nog even op oefenen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
De guardian?
Die is indd niet 'makkelijk' maar wel te doen als je het volgende doet:
Als hij tegen de hekken aan springt blijf strafen en zonodig rol spammen indien je roll 3 heb met hoge agility.
Als hij op de grond blijft ga dan tussen zn poten, dan spammed hij meestal alleen zn legstomps.
Verder doet hij niet echt veel, blijf iig niet ver van hem weg staan anders spammed hij vuurballen die AOE zijn.
En doe een red crest ring aan en als het ff kan fire res equipment.
Als je de ancient dragon bedoelt dan gl, beste wat je dan kunt doen is al je equipment uitdoen en voor zn neus blijven en steeds als hij vooruit vuurt zijwaards op em af rennen, 2 hits en weer voor zn kop gaan staan, als hij dan toch eens de lucht in vliegt kijk direct waar zn staart is en ren die richting uit onder zn staart blijvend, maar het is allemaal cheese.
Vond die dungeon niet zo moeilijk hoor :/quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit nu vast bij darklurker, darklurker zelf is het probleem overigens niet persé meer dat als je een matig foutje maakt en de dungeon overnieuw moet doen je 1: WEER een effigy kwijt bent en 2: AL DIE GODVERDOMDE TERING VIJANDEN weer moet mollen
Dat mogen ze wel ff patchen, tot die tijd geen dark souls 2 voor mij meer.
die met havel kom ik nieteens langs havel, ik farm nu die met die pyromancers tot ze niet meer spawnen, ben nu 12e try bij darklurker, laatste poging oneshotte hij me met zon dark magic balletje terwijl ik gvd 2 dark resist ringen aan had en nog zon dark resist item had gebruikt, leuk hoor.. bah..quote:Op zaterdag 12 april 2014 21:49 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Vond die dungeon niet zo moeilijk hoor :/
welke pak je? Ik deed die met Havel.
Tip voor dark lurker: Doe alleen maar ontwijken totdat je 100% zeker bent dat ze allebei veilig zijn. Meestal als de ene aan de andere kant van de kamer in de lucht gaat om die laser te doen, en de dichtsbijzijnde zijn melee combo net heeft uitgevoerd.
Ekte gamer jijquote:Op zaterdag 12 april 2014 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
JEEEEJ en WEEER
ik cast chaos@#($*&| en geen enkele fucking fik dinges hit weer, ik meteen dood er na.
Ik kap er mee fuck deze bullshit ik wacht wel tot er een patch komt die de melee damage op die @%(&| baas fixed want het kost me uberhaupt al fucking 10 minuten om hem zo ver te krijgen dat hij zichzelf split.....
Hij is vast al NG+++quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:33 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Oh god, jij ook hier? Je hebt zeker deze ook uitgespeeld in een paar dagen?
Als er maar geen tweede blighttown isquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:33 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Oh god, jij ook hier? Je hebt zeker deze ook uitgespeeld in een paar dagen?
Mijn hoofd werd er al een keer afgebeten, voor de rest die jump is kut niet meer dubbel b. Inventory is ook even wennenquote:
Jump kan je instellen in het menu.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Mijn hoofd werd er al een keer afgebeten, voor de rest die jump is kut niet meer dubbel b. Inventory is ook even wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |