Door de plaatsing van die komma's lijkt het net of dat huisdier je goede vriend isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef aijumu het volgende:
Zo heeft een goede vriend van mij, een huisdier, al vanaf jongs af aan, zie dat beestje nooit, heeft een reden, net als die man waar jij tegen praat, als het je rust geeft, is dat prima toch?
Nee helaas, moet het doen met een goudvisquote:Op zondag 30 maart 2014 18:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Door de plaatsing van die komma's lijkt het net of dat huisdier je goede vriend is...
Kan ook gewoon een geest zijn, heb ik ook wel s. Handig als het je beschermengel is. Sommigen kunnen ook toekomst zien. Andeten zijn alleen mega dwz zuigen je energie. Ik ken wel mensen die je eraf kunnen helpen. Een psy ed gaat niet helpen, die geloven dat je het je verbeeld...quote:Op zondag 30 maart 2014 17:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Was niet aandachtshoerig bedoeld.
Ik dacht alleen dat meer mensen wel zoiets hadden, en wou testen of dat zo was.
Maar ik kwam tot de conclusie dat het raar is. En dat vond ik wel apart ja.
En ik ben altijd bang geweest wat anderen over hem denken, vandaar dat ik het eerst online probeerde, maar gezien de reacties
Ik heb geen schizofrenie.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:27 schreef Karbkronkel het volgende:
Misschien moet je eerst je schizofrenie maar eens aan gaan pakken... Hoe kun je jezelf nou wijsmaken dat dat normaal is... Ook vind ik het raar dat je dit tegen niemand, zelfs je psycholoog, niet hebt gezegd.
Dankjequote:Op zondag 30 maart 2014 18:43 schreef Toefjes het volgende:
De man in de badkamerWel fascinerend. Maar wie weet, als je het rot hebt, en je vindt op je eigen manier steun bij de man in de badkamer, gewoon koesteren die kerel.
Verder is het een heel moeilijk verhaal. Genieten van iets, terwijl je stijf staat van de anti depressiva is schier onmogelijk. En Facebook gaat nergens over. Hoe meer men post hoe leuk ze het wel niet hebben (omdat de hond in een grappige houding ligt, men een wafel met ijs én slagroom eet, of een pizza aan het nuttigen is), des te meer dient er blijkbaar gecompenseerd te worden.
Ik hoop dat de dag komt dat je van die troep af mag, misschien dat vooralsnog als levensdoel stellen.
Heel veel sterkte!
Haha.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
maar betaald ie wel huur en houd ie wel de badkamer schoon?
Maar... niet lelijk bedoeld ofzo... zoiets kan je toch na al je levensjaren wel een béétje inschatten, of meer mensen dat hadden of dat het raar is? Ik bedoel, is je nooit opgevallen dat verder (bijna?) niemand om je heen een man in de badkamer had of heeft?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Was niet aandachtshoerig bedoeld.
Ik dacht alleen dat meer mensen wel zoiets hadden, en wou testen of dat zo was.
Maar ik kwam tot de conclusie dat het raar is. En dat vond ik wel apart ja.
En ik ben altijd bang geweest wat anderen over hem denken, vandaar dat ik het eerst online probeerde, maar gezien de reacties
Godver ik moest even zo hard lachen. Tranen rollen over mijn wangenquote:
Waarom moet ik hierbij aan Frank denken ?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Voor mij is het heel normaal, omdat hij er al was sinds dat ik jong was.
Ik snap dat anderen het raar vinden, maar had gewoon niet verwacht dat ze het zó raar zouden vinden.
Nee, dacht dat meerdere mensen wel zoiets hadden, maar dat je er gewoon niet over praatte. Is ook nooit echt naar boven gekomen om het er met iemand er over te hebben.quote:Op maandag 31 maart 2014 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar... niet lelijk bedoeld ofzo... zoiets kan je toch na al je levensjaren wel een béétje inschatten, of meer mensen dat hadden of dat het raar is? Ik bedoel, is je nooit opgevallen dat verder (bijna?) niemand om je heen een man in de badkamer had of heeft?Of dacht je dat veel mensen dat hebben en dat het heel normaal is maar dat per puur toeval NIEMAND er over spreekt?
Ik heb al een uitkering, en ben afgekeurd.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:44 schreef Staal het volgende:
Hier, SAP zoekt nog steeds autisten. http://www.z24.nl/geld/so(...)e-medewerkers-448345
Jemig, wat een lelijk ding.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waarom moet ik hierbij aan Frank denken ?
[ afbeelding ]
Vond ik ook. Wel pas toen ik zeker wist dat de betalingen in orde zijn. Niet dat die mensen misbruikt worden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, dacht dat meerdere mensen wel zoiets hadden, maar dat je er gewoon niet over praatte. Is ook nooit echt naar boven gekomen om het er met iemand er over te hebben.
[..]
Ik heb al een uitkering, en ben afgekeurd.
Maar een mooi initiatief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |