quote:Op zondag 6 april 2014 21:01 schreef Morretje het volgende:
De methode die Harvey Karp gebruikt is echt hard hoor, niks lieflijks zacht ssht aan.
Er zijn vast wel youtubes van..
Dat vind ik heel begrijpelijk en ik snap dan ook wel dat de arts dit zegt.quote:Op zondag 6 april 2014 18:26 schreef Dot. het volgende:
Ja ben ik het mee eens hoor, maar hij komt gewoon zo vaak dat hij geen rust krijgt en ik ook niet. Ik leg hem soms wel elk uur aan en ik merk gewoon dat ik dat echt niet trek. En dan liever proberen om de voedingen wat te rekken en bv blijven geven dan om over te schakelen naar kv, waarbij we dan waarschijnlijk hetzelfde probleem hebben. Ik blijf wel gewoon kolven trouwens.
Ik had een keer een dreigende BO en toen LLL gebeld en na veel tips te hebben gekregen (kind laten drinken in de richting van de harde plek, warm houden enzovoort) zei ze dat ik ook ibu mocht nemen!quote:Op zondag 6 april 2014 21:52 schreef Kimpossible het volgende:
Ik vind t ook een rare man.![]()
Lb, nee, tis niet zo fraai eigenlijk. Na tinu's berichtje toch nog maar n rondje gegoogled en de kenmerken van een bo komen akelig dicht in de buurt.ik volg nu dan ook maar de tips die de richtlijn borstvoeding en bv.com daarbij geven in de hoop dat t snel weer afneemt. Ik kan er echt geen aanraking op verdragen joh. Las wel ook dat een normale bo vaak maar kort aanhoudt. Dus als dat het is hopen we op geen koorts en een normaal verloop. Komt allemaal weer goed! en dan hebben we het kwartet aan complicaties wel compleet
tongriem, kloven, blaren, overproductie, spruw en dan die ook nog. Indrukwekkend
![]()
![]()
Bram werd ook opgenomen toen hij 2 weken oud was. Ik vond dat het ziekenhuis erg fijn meedacht. Zo heeft hij geen sonde gehad en waren ze heel borstvoedingsminded. Wel wat oude methoden met voor en na een voeding wegen en de luiers wegen ed. , maar ze hadden vrij snel door dat Bram prima dronk. En wat fijn was dat hij na een week toch gewoon in een ritme zat, zonder hem heel naar in een ritme te duwen.quote:Op maandag 7 april 2014 01:13 schreef Dot. het volgende:
Beterschap KP!
Hm, apart idd, maar ik moet wel zeggen dat hij hem wel in slaap kreeg voor anderhalf uur... Zo hard als hij ssdhhte kan ik niet eens, dus ik doe het ook gewoon zachtjes. Het geborgen wiegen deden we al en een hand op z'n hoofdje vindt hij ook fijn, dus dat lijkt me toch niks vreemds?
Hij heeft net weer even anderhalf uur gelegen waarvan ik ook een uurtje heb geslapen maar de voeding daarvoor is hij heel de tijd wakker geweest al lag hij dus wel rustig in m'n schoot terwijl ik hem wiegde met m'n armen tegen hem aan met af en toe sshh zeggen (niet in z'n oor).
Ik vind het idd wel lastig al die verschillende adviezen, dus ik probeer ook vooral te doen wat ons het beste lijkt en nu is dat vooral te proberen wat meer rust in zijn lijf en onze lijven te krijgen op de een of andere manier en elk uur aanleggen is dat het even niet. Hij drinkt genoeg uit beide borsten en toen we hem net ingebakerd weg legden ging hij dus ook weer even lekker anderhalf uur slapen en had dus 2,5 uur tussen de voedingen. Veel beter dan elk uurik weet niet wat de lk hiervan vind, maar ik zie door alle bomen het bos niet meer en hopelijk kunnen we hiermee stapjes zetten naar geen bijvoeding en een fijn ritme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |