Ja dat klopt ook wel, maar bij jongens klapte ik eerst altijd dicht terwijl ik zelf best een vrolijk persoon ben. Nu gaat het wel heel wat beter.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:55 schreef fluffy2 het volgende:
Is dat de manier waarop je aandacht wil van jongens? Door je "inkijktopje". Tuurlijk als je een aantrekkelijke boezem heb zul je er vast meer aandacht door krijgen.
Maar misschien is het leuker om aandacht te krijgen door je "leuke persoonlijkheid"?
je kan er wel zo de hele dag bijlopen maar of je nou vrolijk wordt van aandacht alleen omdat ze je tieten lekker vinden en vervolgens "weggegooid worden" omdat jongens alleen maar op je geilen en voorderest niksquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:50 schreef xLumos het volgende:
Ik ben 16 en ik heb echt nog nul ervaring met jongens of dat soort dingen. Ik ben vroeger wel gepest en ben nu wel wat zekerder geworden. Vooral omdat ik nieuwe en betere vrienden gemaakt heb. Nu is het zo dat ik me wel wil richten op jongens alleen ik weet gewoon niet hoe ik hun aandacht kan krijgen. Een vriendin van mij, krijgt altijd wel meer aandacht omdat ze shirtjes met inkijk draagt zegt ze. Maar ik weet niet of dat ook bij mij zou werken. Heeft iemand hier ervaring mee? Tips?
Dan komt dat vanzelf goed. Gewoon lekker jezelf blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:57 schreef xLumos het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel, maar bij jongens klapte ik eerst altijd dicht terwijl ik zelf best een vrolijk persoon ben. Nu gaat het wel heel wat beter.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan komt dat vanzelf goed. Gewoon lekker jezelf blijven.
Waarom heb je behoeft aan jongens? Is dat omdat de rest dat ook doet, omdat je vind dat dat hoort of omdat je nieuwsgierig bent. Alleen in het laatste geval zou je wat meer moeite misschien kunnen ondernemen.
Eerder omdat ik nieuwsgierig ben en me gewoon aangetrokken voel tot jongens haha. Ik heb nu ook wel wat meer rust, dus ik ben wel klaar voor een nieuwe stap in mijn leven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:05 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dan komt dat vanzelf goed. Gewoon lekker jezelf blijven.
Waarom heb je behoeft aan jongens? Is dat omdat de rest dat ook doet, omdat je vind dat dat hoort of omdat je nieuwsgierig bent. Alleen in het laatste geval zou je wat meer moeite misschien kunnen ondernemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is inderdaad gewoon een feitquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:17 schreef Rodawa het volgende:
Al die homo's hier.wat zijn dat nou voor adviezen.
Meer inkijk =/= meer aandacht.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Om een leuk leven te hebben en gelukkig te zijn heb je echt geen aandacht "nodig" van jongens. Dat denk je nu, dat past bij je leeftijd, maar heus, ik zou me gewoon met leuke dingen bezig houden ipv zoiets onbenulligs. Want wat voor type jongen wil je dan aantrekken met veel bloot? De geile pubertjes die alleen voor je tieten gaan? Ik hoop niet dat je daar ja op antwoordt. Wees lekker jezelf! En uiteindelijk heb je alleen maar aandacht nodig van die ene te gekke jongen waar je jezelf bij kan zijn
Jemig wat ben jij zuur. Wat is er mis met een geile puber op die leeftijd? Dat hoort toch allemaal bij het proces van volwassen worden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Om een leuk leven te hebben en gelukkig te zijn heb je echt geen aandacht "nodig" van jongens. Dat denk je nu, dat past bij je leeftijd, maar heus, ik zou me gewoon met leuke dingen bezig houden ipv zoiets onbenulligs. Want wat voor type jongen wil je dan aantrekken met veel bloot? De geile pubertjes die alleen voor je tieten gaan? Ik hoop niet dat je daar ja op antwoordt. Wees lekker jezelf! En uiteindelijk heb je alleen maar aandacht nodig van die ene te gekke jongen waar je jezelf bij kan zijn
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Helemaal top, niets aan toe te voegen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef Isabeau het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |