SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Hij is geen moslim tochquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dank voor je DM, maar ben wel benieuwd wat je nou precies aanstellerij vindt.
Wow, hij kan ook iets anders zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:28 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr jij bent het schoolvoorbeeld van slijmbal bij Nederlanders
quote:
Jij bent vast ook geen moslim...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie je zo opwinden om die cartoons..
Dat zei je zelf een xquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Jij bent vast ook geen moslim...
Nee, snap je dat niet? Heb je de cartoons gezien?!quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:32 schreef zarGon het volgende:
Ik snap niet waarom jullie je zo opwinden om die cartoons..
Ja, ik snap het niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, snap je dat niet?
Ja.quote:Heb je de cartoons gezien?!
Dan kijk je er niet naar.quote:Sowieso mogen er geen afbeeldingen zijn. En al helemaal niet op zo een walgelijke manier.
Volgens mij heb ik gezegd dat ik een gelegenheidsmoslim ben.quote:
GC / Turken op FOK! #1088 Luie Syl.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Dank voor je DM, maar ben wel benieuwd wat je nou precies aanstellerij vindt.
Daar oordeelt Allah overquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gezegd dat ik een gelegenheidsmoslim ben.
Je reactie kwam over als 'hij vindt het aanstellerij, want hij is geen moslim.' zarGon lijkt mijn mening te delen, dus dan zal hij ook wel geen moslim zijn...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik snap het niet.
[..]
Ja..
[ afbeelding ]
Deze is wel geinig.. Niet grappig, maar geinig.
[..]
Dan kijk je er niet naar..
wat is dit dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Ja, vind je deze ook grappig?
Tövbe ya Rasool Allah
het overgrote deel is lame en geforceerd, maar er zitten een aantal leuke tussenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tövbe ya Rasool Allah
Ik heb erom kunnen lachen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tövbe ya Rasool Allah
Bedankt, ik kwam even niet op het juiste woord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
hier geldt vooral http://nl.wikipedia.org/wiki/Streisandeffect
Genoeg pagina's die dankzij deze wijze zijn geblokkeerd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:51 schreef zarGon het volgende:
ik snap niet zo waarom je denkt zoiets te kunnen beīnvloeden door te rapporteren op facebookjullie weten allemaal dat het internet niet te reguleren is, linksom of rechtsom plaatsen mensen toch wel wat ze willen; help ze tenminste niet door het zelf te verspreiden
je maakt het ook leuker voor ze door je zo op te winden, je laat ze merken dat het je raakt, dus gaan ze ermee door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |