quote:Op zondag 16 maart 2014 10:58 schreef klumsy het volgende:
Als iemand nog tips heeft om te leren ergens af te gaan als ze er opgeklommen is graag
Nu gaat ze gewoon eerst met haar handen en hoofd naar beneden,
maar nou niet bepaald veilig is... Maar krijg het er niet in dat ze eerst met haar benen moet....
Het is wel valdag zo te lezenquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef Fieder het volgende:
Kyara groep 1 stoelen! Welke heb je?
Loj wat knap van Ow! Lekker hoor. En ben benieuwd naar het tienminutengesprek![]()
Omen lekker, een half dagje.
L is net van de bank gevallen op zijn hoofdhij huilde meteen en daarna heb ik er niks meer van gemerkt (gewoon gespeeld enzo). Dan hoef ik verder niks te doen toch?
De mijnes is ook al een paar keer van bed/bank afgevallen. (Ik ben niet zo handig als Omen, grijp steeds misquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef Fieder het volgende:
Kyara groep 1 stoelen! Welke heb je?
Loj wat knap van Ow! Lekker hoor. En ben benieuwd naar het tienminutengesprek![]()
Omen lekker, een half dagje.
L is net van de bank gevallen op zijn hoofdhij huilde meteen en daarna heb ik er niks meer van gemerkt (gewoon gespeeld enzo). Dan hoef ik verder niks te doen toch?
Aah, wat een ellende kan dat zijn hè, zo'n opstakel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:06 schreef Zolena het volgende:
Hier gaat ook alles zijn gangetje. M. loopt nu wel achter een loopkarretje. Alleen het ding draaien snapt ie nog niet zo goed. Dus hij loopt heel enthousiast achter het karretje aan, knalt ie tegen de muur en dan gaat ie heel hard huilentot ik het karretje weer omdraai en meneer weer verder kan lopen...
Haha, ik vind het er altijd wel karakteristiek uitzien. Van die kinderen met altijd blauwe schenen en geschaafde ellebogen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is wel valdag zo te lezenecht sneu zeg. Wordt het ook blauw? Als hij gewoon helder is en gewoon beweegt gaat het in principe goed.
Lauren viel vanochtend met haar voorhoofd tegen de stoelpoot (hoe is me nog steeds een raadsel), ik dacht dat het wel mee viel maar gezien het blauwe ei op haar voorhoofd was het toch erger dan gedacht. Daarna nathan's kamer schoongemaakt waar ze op en af Nathan's bed aan het klimmen was duikt ze er op een gegeven moment head first af dus heeft ze ook nog een blauw oog. Charmante kids, i have them... Van alle huilbuien was ze zo moe daar ik haar naar bed heb gebracht... Ik ben erg blij dat CB bezoek pas in mei is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Bardossa'tjes die ik van KZ overnam zijn geniaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:54 schreef Omentielvo het volgende:
fijn dat ze goedgekeurd zijn
Mooie stats. En ik duim dat ze geen last van de prikjes krijgen
Ik wil trouwens binnenkort schoentjes voor Riley kopen. Wat zijn goede en leuke schoentjes voor een jonge dreumes
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie stats Kyara!
Wij zijn voor een Romer Versafix gegaan met de gedachte dat we de familyfix/ cosi-combo voor een tweede zouden kunnen gebruiken.
[..]
De Bardossa'tjes die ik van KZ overnam zijn geniaal
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
WIj hebben sinds vanmorgen een dierentuinabbo. Muppet was me toch een partij boos dat ze geen zebra kon aaien.![]()
Die hebben wij dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij gaan misschien dit jaar voor een abbo op Safaripark Beekse Bergen. Voor 50 euro pp en J. gratis kan dat nooit erg tegenvallen toch?
Hij is nog nooit in de dierentuin geweest, maar vindt dieren op de kinderboerderij geweldig interessant...
Ik wist dat jij de hoofdschuldige was ja.quote:
Ha, ik wist helemaal niet dat je in de buurt woontquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die hebben wij dusheel betaalbaar inderdaad. Eén van mijn redenen was dat ze geitjes heel cool vindt maar je er hier in Tilburg nergens gewoon tussen mag rondlopen. En het is overzichtelijk genoeg om gewoon voor een uurtje of anderhalf heen te gaan.
Ik wist het van jou door de URL van je foto's volgens mij. Staat daar niet iets met BE in? (of haal ik nou dingen door elkaar?)quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ha, ik wist helemaal niet dat je in de buurt woont. Geiten worden hier ook heel cool bevonden, net als eenden en kippen. Konijnen aaien was nog wel wat eng, maar deze durfal kruipt dan wel weer op mega-grote honden af. Dat wordt dus nog wat met leeuwen
![]()
Oh, zou kunnen dat m'n photobucket zo is ingesteld ja... Na ja, is ook geen geheim...quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wist het van jou door de URL van je foto's volgens mij. Staat daar niet iets met BE in? (of haal ik nou dingen door elkaar?)
Ik wilde zeggen "ach, bij mij staat het ook gewoon in mijn profiel", maar schijnbaar heb ik het er ooit uitgehaald.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:22 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, zou kunnen dat m'n photobucket zo is ingesteld ja... Na ja, is ook geen geheim...
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:18 schreef Kyara het volgende:
Zijn jullie weer begonnen Ophelia? Of wil je wachten tot Otje zelf klaar is met bv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind je geen aansteller hoor, een fles met water vind ik tot daar aan toe, maar een fles met zoetigheid (laat staan twee) zou ik ook niet kunnen waarderen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef Loj het volgende:
Tien minutengesprek ging goed! Gelukkig, ik zag er een beetje tegenop. Maar ze zei meteen al, laten we het niet hebben over het huilen en de verlatingsangst van Ow. Ze vond hem leuk, goede eter en hij ontwikkelt zich normaal![]()
Alleen vertelde ze dat hij 2 flessen sap per dag drinkt... Terwijl ik duidelijk heb aangegeven water en tuitbekermaar dat zal nu vast wel goed komen. Of ben ik een aansteller met m'n sap en suiker?
Even mn dagboekje geraadpleegdquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:38 schreef Olf het volgende:
Hooooi!
Ik heb het idee dat de 15e maand de maand der grootse ontwikkelingen is, herkent iemand dat? Ze snapt opeens zoveel! Ik kan d'r sturen om iets voor me in de prullenbak te gooienen ze gebruikt veel meer woordjes (nog niet vlekkeloos maar wel vaak in de goeie richting), houten puzzel gaat soort van oke! Zo leuk! Nu pas echt baby-af voor m'n gevoel!
Ah ja, dat is precies een voorbeeld van iets wat ik echt niet chill zou vinden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Praktisch gefeliciteerd Olf!!![]()
Niet te snel denken dat afspraken duidelijk zijn, Otje had laatst knakworst gekregen (niet dat ze het at, maar toch) want ze dachten dat ze alleen geen vlees op brood kreeg.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 04:16 schreef Incantrix het volgende:
Ohai Klums, jij hier?
Loj, wij hebben dat met Stef ook gehad, en toen wij meldden dat we liever hadden dat hij water kreeg vertelden ze dat het een beetje standaard was geworden omdat er veel ouders waren die ruzie maakten wanneer hun kind alleen maar water kreeg. Als ze zoveel betaalden voor de opvang wilden ze wel dat hun kind 'echt drinken' kreeg, water was te goedkoop![]()
Bij Isabel weet ik het niet, maar denk ik wel dat ze aanmaak oid krijgt. Thuis krijgt ze dat ook, omdat ze vanaf het begin al in alle toonaarden weigert water te drinken..
Ennuhm, ohai![]()
ik hier?
Op de kinderboerderij achter de aldi op het wilhelminapark heeft lisa gewoon tussen de geitjes gelopen. de hekjes zijn dicht maar kan je zelf openmaken en dat vonden ze prima.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die hebben wij dusheel betaalbaar inderdaad. Eén van mijn redenen was dat ze geitjes heel cool vindt maar je er hier in Tilburg nergens gewoon tussen mag rondlopen. En het is overzichtelijk genoeg om gewoon voor een uurtje of anderhalf heen te gaan.
[..]
Ik wist dat jij de hoofdschuldige was ja.Bedankt voor die nieuwe dure hobby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O en ik heb een heuze peuter hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sam1993 op 28-03-2014 09:24:11 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Ja voor bijna alles, om discussie te voorkomen dus. Zoet beleg (alleen bij peutergroep en pas na een 'gezonde' boterham) zelfs voor of er sudocrème gesmeerd mocht worden bij rode billen. Snoep doen ze gewoon niet. Zelfs pepernoten met sinterklaas bij de peutergroep leverde een discussie op (mocht uiteindelijk wel). Ik snap het ergens wel, elke ouder wil eigen dingen. Ze wouden gewoon van die discussies af. En als je echt bijzondere dingen eist (bijvoorbeeld alles biologisch) moet je dat zelf meegeven, snap ik ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:30 schreef Olf het volgende:
Wow, moeten tekenen voor sap?Moest dat dan ook los voor soepstengel/waterijsje in de zomer etc?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef klumsy het volgende:
L&LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat zijn ze toch leuk
Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:08 schreef Zolena het volgende:
Omen mooi lijntje!
Kyara geitje+D![]()
Danic gefeliciteerd![]()
Samen spelen![]()
En niet in het goede topic maar tochWat leuk!!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
doorslapenquote:Op zondag 30 maart 2014 08:51 schreef klumsy het volgende:
Vervelend dat ze zo een last van de prikjes heeft gehad, Lola mag eind april...
En even eenLola heeft doorgeslapen vannacht, en was pas kwart voor 7 wakker! Oké nieuwe tijd maar daar hebben we het gewoon even niet over
ja bizar idd. Maar oren/mond is allemaal met elkaar verbonden. Zou best kunnen zijn dat ze door het liggen meer druk (en dus pijn) ergens voelt...quote:Op zondag 30 maart 2014 12:08 schreef kleinzusje het volgende:
Was het ook Skoap. We zijn niet zo snel bezorgd, maar dit was te naar.
Wel heel fijn dat er verder niks is. Nu wakker en weer vrolijk. Het is dus vooral als ze ligt en slaapt. Daarom dachten we aan oorontsteking. Bizar toch ? zo veel last van tanden ? Of komt het omdat ze zo laat is ?
Hoe is het bij jullie ? Om weer terug te zijn in Nederland ?
Kz ik heb het nog niet kunnen vinden. Maar volgens mij was het Lidocaïne oid, in ieder geval een verdovend middel en op een dosering, dat je het gerust aan zo'n kleintje kunt geven. Je gaat het dan op een wattenstaafje doen en op het gevoelige tandvlees aanbrengen waar de tandjes doorbreken. Recept vragen kan geen kwaad toch. Dan heb je het in huis als je het nodig mocht hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
Dank je Omen !
Fijn Tinu ! Heel graag. ga ik morgen even een recept vragen as we weer zo'n nacht hebben.
Nu, overdag, weer helemaal vrolijk.
Deze is in een andere wijk in de stad. Kwam er ook pas achter toen ik er op gewezen werdquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara wat een hele leuke foto's. En echt een leuke speeltuin
In mijn buurt heb je niet zulke leuke buitenspeeltuinen voor kleintjes. Ik ben nog zoekende dus
Waarschijnlijk vliegen we maandag heen en vrijdag weer terug (en landen we zaterdagochtend weer in NL)quote:Op zondag 30 maart 2014 19:55 schreef kleinzusje het volgende:
Wouw Skoap wat een internationaal leven hebben jullie![]()
Gaan jullie lang weg ?
Yep. We werken voor hetzelfde bedrijf. Gelukkig ben ik wel zijn baasquote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Omentielvo het volgende:
Skoap gaan jij enallebei maar New York? Fijn dat L. bij je ouders kan blijven. Al zullen jullie hem vast wel missen
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heuj, steun-en-toeverlaat tijdens beginnende bevallingen!![]()
hoe is het met jou/jullie??
Oh, echt? Haha, briljantquote:Op maandag 31 maart 2014 07:58 schreef Gulara het volgende:
[..]![]()
Heb ik al eens verteld dat ik om die reden nog aan je moest denken tijdens m'n bevalling.![]()
Hier gaat het prima.
Pi wordt ineens heel groot. En het is zo'n gezellig kind. Echt zo eens die houdt van humor.![]()
En echt zo'n lomp jommetje.
Met jullie?
Dat was het ookquote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Omentielvo het volgende:
Olf klinkt gezellig de minimeet met Suiker![]()
Alleen op recept ?quote:Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dat was het ook![]()
Ik lees hier vast een beetje in\
KZ Die lidocaïne werkte hier SUPERGOED. Alleen kreeg hij er een enorme lip vanAls hij niet overgevoelig was zou ik het echt met liters smeren denk ik
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Suikertante het volgende:
Oh, ik heb het over Dentinox, heb ik niet goed gelezen? In Dentinox zit ook Lidocaïne.
Ik had wel de gel die ene louche figuur waar van ik geen naa *kuchCoco zal noemen uit Duitsland heeft geritseld.
Gengigel?quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Suikertante het volgende:
Oh, ik heb het over Dentinox, heb ik niet goed gelezen? In Dentinox zit ook Lidocaïne.
Ik had wel de gel die ene louche figuur waar van ik geen naa *kuchCoco zal noemen uit Duitsland heeft geritseld.
Die gel had ik ook maar ik vind de Nederlandse druppels eerlijk gezegd fijner. En met een wattenstaafje ook makkelijker aan te brengen (die gel slikken ze hier meteen door dus vraag me af in hoeverre dat dan helptquote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Suikertante het volgende:
Oh, ah, dat klinkt handig! Ik heb wel eens Gengigel gebruikt maar Dentinox werkt hier beter. Verdooft beter heb ik het idee. is F'je al bijna een dreumes joh!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:23 schreef Suikertante het volgende:
Nee echt dentinox gel tante! En hier precies andersom Kyara. Die gel wreef ik met m'n vinger op z'n tandvlees en dat wattenstaafje daar had ik de indruk dat het gewoon ergens verdweennouja, ieder z'n voorkeur!
Ik heb trouwens pas voor een tand z'n pijn mogen verzachten en dat was zijn voortand, dus ik heb makkelijk praten
Welnee, dat duurt nog twee weken johquote:Op maandag 31 maart 2014 21:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
is F'je al bijna een dreumes joh!
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:28 schreef Kyara het volgende:
al die knopjes....![]()
![]()
![]()
ik heb niemands post geedit toch?![]()
Tnx voor de tip, die ga ik morgen eens uitproberen (of vannachtquote:Op dinsdag 1 april 2014 14:04 schreef Incantrix het volgende:
Rileydat is toch opk gewoon dé manier om van vervelende lui af te komen?
Klums, wat vervelendIsabel heeft dat ook heel lang gehad, maar het begint nu eindelijk minder te worden. Hoopdat Lola dat ook zo doet..
Loj, hier helpt het om 'ssssst' te zeggen en je vinger tegen je mond te houden. Tenminste, eigenlijk werkt het voor geen meter, maar ze vind het leuk om je dan na te doen, dan houdt ze haar hand tegen haar mond en blaast er dan een soort van tegenaan, heel lief (en dan gilt ze dus automagisch niet meer). Ik corrigeer het gillen meestal wel, omdat Isabel vooral graag gilt tegen haar broer, die dan gezellig meedoet. Omwille van de trommelvliezen van iedereen in een omtrek van ca. anderhalve kilometer probeer ik haar dus maar chill te krijgen
Doen jullie kindjes ook zo veel na? Isabel is daar zó mee bezig! Als ze een tube ziet gaat ze een tandenborstel zoeken en met de tube op de borstel slaan, als ze een billendoekje ofzo te pakken krijgt gaat ze de tafel schoonmaken en omdat haar broer dat altijd doet kent ze al een hele handshake(zo cute.. High five-babyboks-bliksem doet ze dan
)
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:35 schreef Suikertante het volgende:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:20 schreef LadyBlack het volgende:
Jaa leuk om alvast even te lezen wat me te wachten staat
quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef pessie het volgende:
Broer-zus liefde is geweldig. Lauren kan het handelen als Nathan weer vol op haar gaat liggen en Nathan vind het stiekem wel grappig als ze zijn zandkasteel kapotmaakt. Ze lachen de hele dag om elkaar, kruipen achter elkaar aan, leren van alles van elkaar (ja Lauren kan nu ook sputteren) en zijn gewoon blij dat ze elkaar hebben. Ik ben zo blij dat we toch op dat moment ervoor zijn gegaan en we toch een tweede kindje mochten krijgen. Ondanks dat onze wereld instortte en we een heel moeilijke tijd hebben gehad is ze er, ze maakt zoveel goed. Ze is nieuw leven ondanks wat we zijn kwijtgeraakt.
En nu moet ik huilen
herkenbaar.. Luc had vandaag in een onbewaakt ogenblik wat bakstenen ergens uitgehaald en is lekker met het zand gaan spelenquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Toen ik Saar vandaag ophaalde bij het kdv, werd mij verteld dat ze met de week ondeugender wordt![]()
Zeer ondernemend, heel lief en vriendelijk, maar ook echt ondeugend. Op een leuke manier meestal, dat dan weer welZe vinden haar in ieder geval heel leuk zeggen ze iedere keer
Wat schattig van die namen! En hoe typisch dat hij blijkbaar vooral meisjesnamen opnoemt. Sjansbeer!quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef Skoap het volgende:
[..]
herkenbaar.. Luc had vandaag in een onbewaakt ogenblik wat bakstenen ergens uitgehaald en is lekker met het zand gaan spelen![]()
![]()
En hij kent alle kinderen hun naam en ik mag eigenlijk niet weg voor hij heeft gezegde wie wie is
"Dat is Victoria en dat is Arla en dat is ...."
Dat waarschijnlijk niet. Maar het is wel vriendelijk dat ze erbij zeggen dat ze haar heel lief en ondernemend vinden, en haar 'ondeugendheid' vooral erg grappig en leuk. Ze kunnen ook alleen zeggen dat ze 'ondeugend' is en het daarbij laten, lijkt mij.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
Maar zijn en KDV s die zeggen dat ze een kind niet leuk vinden ?
Nou, niet hun gezicht, maar wat mijn buurvrouw en nichtje zeggen over de kinderen op hun kdvquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
Maar zijn en KDV s die zeggen dat ze een kind niet leuk vinden ?
Wat leuk pessie...en dat terwijl je 2 maanden eerder maar niet begreep waarom zoveel mensen al een tweede onderweg hadden:Dquote:Op dinsdag 1 april 2014 22:42 schreef pessie het volgende:
Broer-zus liefde is geweldig. Lauren kan het handelen als Nathan weer vol op haar gaat liggen en Nathan vind het stiekem wel grappig als ze zijn zandkasteel kapotmaakt. Ze lachen de hele dag om elkaar, kruipen achter elkaar aan, leren van alles van elkaar (ja Lauren kan nu ook sputteren) en zijn gewoon blij dat ze elkaar hebben. Ik ben zo blij dat we toch op dat moment ervoor zijn gegaan en we toch een tweede kindje mochten krijgen. Ondanks dat onze wereld instortte en we een heel moeilijke tijd hebben gehad is ze er, ze maakt zoveel goed. Ze is nieuw leven ondanks wat we zijn kwijtgeraakt.
En nu moet ik huilen
Dat is ook leuk! Gisteren toen ik Saar ging halen, sprak een peutertje me daar aan "Mama Saar??"quote:Op woensdag 2 april 2014 06:13 schreef Gulara het volgende:
Mama van Riley
![]()
Ik denk dat ik een beetje opstijg de eerste keer dat iemand dat tegen me zegt.![]()
quote:Op woensdag 2 april 2014 08:28 schreef Mineola het volgende:
Hoi!
Niks te melden eigenlijk, ik heb gewoon het allerleukste kind van de hele wereld en ik geniet me suf! Vooral omdat hij de hele dag heel trots papa? papa? papa? papa! mama? mama! papa? mama! mama? papa! zegt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En omdat hij zand onhoog gooit, van glijbanen houdt en woooo!!! zegt als hij iets moois ziet of aardbeien in z'n yoghurt ontdekt![]()
Oh, ik vind het wel herkenbaar dat je je ineens extra goed/opnieuw (?) beseft dat je moeder bent, dat je gewoon een KIND hebtquote:Op woensdag 2 april 2014 13:03 schreef Omentielvo het volgende:
Gulara dat is echt een smeltmomentje. Maar ik heb het ook soms dat ik het ineens weer besef. Dan sta ik mijn tanden te poetsen ofzo en ineens het besef dat ik mama ben. Dan kan ik zo emo worden
Mineola
LB wat gezellig
quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:32 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wat leuk pessie...en dat terwijl je 2 maanden eerder maar niet begreep waarom zoveel mensen al een tweede onderweg hadden:D
Ja, beetje wel geloof ik. Sowieso valt nu goed op wat voor 'n motorische kluns M eigenlijk isquote:Op woensdag 2 april 2014 14:58 schreef Gulara het volgende:
Je klauterduo. Kan me voorstellen dat dat wennen is, ook voor M.?
Snelle Saar!quote:Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Phaedra, wat klinkt dat lief, met zijn gekleur
Haha, waarom mag ze niet lopen van M, kyara
We hebben saar nu een paar keer op twee-woord-zinnen betrapt. Ze lijkt echt hard te gaan met veel dingen. Wel leuk om te zien, al die ontwikkelingen!
Ja Luc hetzelfde, die begon met 2 en zit nu al op 4 / 5 somsquote:Op woensdag 2 april 2014 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
We hebben saar nu een paar keer op twee-woord-zinnen betrapt. Ze lijkt echt hard te gaan met veel dingen. Wel leuk om te zien, al die ontwikkelingen!
Het zit inmiddels al zo ingebakken dat het ook als "monsterkoek" op het boodschappenlijstje staatquote:Op woensdag 2 april 2014 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Kyara, mónsterkoek omg, schrijf het op!!
Dat was ik niet hoor, dat was Jquote:Op woensdag 2 april 2014 20:47 schreef Tinuviel het volgende:
Wat lief Kyara in het huisje met 2 jongens, zag ik dat goed? Arme M.
quote:
Even het hele verhaal.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:20 schreef Gulara het volgende:
Ik ben net m'n ontbijt aan het pakken en zie dat Pi vannacht geen flesje heeft gehad!![]()
![]()
Dat is al zo'n 11 uur zonder fles. Megarecord!![]()
Eerst even zwemmen en dan ga ik zo even uitgebreid reageren.
Slaap lekker allemaal!
Ach meisje, even een virtuele knuffel. Ik snap dat het je dan allemaal even teveel werd.quote:Op woensdag 2 april 2014 23:45 schreef danic het volgende:
[..]![]()
En inderdaad was heel heftig vond ik. Veel terugdenken en herbeleven.
Wat heel jammer was, was dat er iets was misgegaan met het verlof systeem van het werk van mijn vriend, waardoor hij niet vrij was. Hij moest om 14.00 naar zijn werk terwijl het feest om 13.00 begon![]()
Toen de visite ook nog langzaam mijn huis sloopte (allemaal per ongeluk en het meeste te repareren maar toch) knakte er iets en heb ik in de keuken even heel onbedaarlijk staan te huilen. Zo stom, maar ik kòn niet meer.
Vandaag eerste echte sessie emdr gehad en ook dat was heftig. Er kwamen veel emoties naar boven die ik was 'vergeten'. Maar goed dat het gebeurde want dan kunnen we ermee verder.
Maar dat is dus ook een beetje de reden dat er nog geen verjaardagsspam is.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 april 2014 11:18 schreef Gulara het volgende:
[..]
Even het hele verhaal.![]()
Disclaimer: Sinds ik geen borstvoeding meer geef slaap ik door al het gebrul van m'n kind heen. Ook vannacht prima geslapen dus.
Vanochtend belde"Heb je gezien wat er op het aanrecht stond?"
Dus ik vertelde dat ik het zo goed vond dat ie de hele nacht had doorgeslapen.![]()
Niet dus.
Meneer was blijkbaar al vanaf 23:00 aan het spoken. We geven hem liever niet voor 1:00 een fles omdat ie dan zo vroeg wakker wordt.
Dus toenom 00:30 voor de derde keer z'n bed uit moest bedacht hij dat hij Pi een fles zou geven als hij weer wakker zou worden.
Alleen dat vergat ie dus.![]()
![]()
Dus hij kon er vannacht zo'n beetje elke 45min à uur uit ivm huilend kind. Heeft om 4:00 nog even gedacht om misschien nog maar een flesjete maken. Maar dat uiteindelijk niet gedaan.
Vanochtend was hij verbaasd dat ie zo ongelofelijk sjaggo was. En toen Pi de waterfles van z'n vader pakte en alles een malle eruit begon te drinken besloot ie maar op te staan om een flesje te maken.
En daar op het aanrecht zag ie toen het nachtflesje.![]()
En dan te bedenken dat als de rollen omgedraaid waren ik hem al 10x mokkend wakker had gemaakt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2014 17:44 schreef Kyara het volgende:
Hier is het vooral drama als ik de kamer uit ga. En vooral J vertoont nogal diva gedrag
Oeh ja, lijkt me echt heel leuk ja !quote:Op donderdag 3 april 2014 21:59 schreef Kyara het volgende:
Wat leuk KZ!
Envoor het 1e tandje!
Meet is wel wat groter inderdaad, niet heel massaal geloof ik.
Twiske moeten we van de zomer maar een keertje overdoen als peutermeet denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:45 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, nee !!! 1e ONDER tand![]()
Boven al 4 tanden en b/o 4 kiezen
quote:Op donderdag 3 april 2014 22:54 schreef Gulara het volgende:
Als ik volgende keer in het land ben. Ga ik minimeeten, dan weten jullie dat. Ik heb iedereen maar amper (of niet ) fatsoenlijk kunnen spreken.
+1quote:Op donderdag 3 april 2014 22:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ticket al geboekt? Dan pak ik mijn agenda er even bij
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef danic het volgende:
Hier is vanmorgen pas het kwartje gevallen dat ze jarig was. Heel de dag door roept ze (hoer)"aaaah" en gooit dan dr handjes in de lucht.
Slimpie
Ja dat doe ik ookquote:Op vrijdag 4 april 2014 13:39 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind die driftbuien ook lastig hoor. Ik doe een mix van negeren, afleiden en aanspreken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:40 schreef danic het volgende:
Hier is vanmorgen pas het kwartje gevallen dat ze jarig was. Heel de dag door roept ze (hoer)"aaaah" en gooit dan dr handjes in de lucht.
Slimpie
quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:37 schreef Incantrix het volgende:
Isabel is vanochtend trouwens op de ontbijttafel geklommen, heeft een pak hagelslag gejat, heeft 'm op de grond opengemaakt en hagelslagjes gestrooid. Sta je even thee in te schenken, draai je je om zit die kleine dief lekker hagelslagjes te peuzelen
Ik gok op gelukquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:45 schreef Kyara het volgende:
Hahaha, leuk om te lezen. Inca met haar hagelslagdief en minizusje met haar babybuggy.
Slim bedacht die schildertape Gulara! En beterschap voor Ow Loj.
Hier hebben we momenteel meer te stellen met grote broer en zijn peuterperikelen dan met de dreumesjes. Dus die fietsen nu overal een beetje tussendoor.
Maaarrrr, ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar we zitten nu wel op dag 10 na de BMR en er is helemaal niks (nog?) aan de handBorstvoeding? Geen kdv? Gewoon geluk? Wie zal het zeggen. Kleine jompel
Dat was Ow! En dat deed hij van de week weerquote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
Fieder: trok die van jou nou de stop uit het badje ?
Neequote:Op zaterdag 5 april 2014 14:04 schreef kleinzusje het volgende:
Fieder: trok die van jou nou de stop uit het badje ?
Geweldig !quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:07 schreef mousemicky het volgende:
Kz, jep eerste keer! De zebra's en chimps waren echt heel dichtbij, dus die zag ie heel goed. De olifanten maakten dan weer geen indruk. Hij heeft denk ik langniet alles mee gekregen, maar we hadden een breed lachende J. iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |