quote:Op zondag 16 maart 2014 10:58 schreef klumsy het volgende:
Als iemand nog tips heeft om te leren ergens af te gaan als ze er opgeklommen is graag
Nu gaat ze gewoon eerst met haar handen en hoofd naar beneden,
maar nou niet bepaald veilig is... Maar krijg het er niet in dat ze eerst met haar benen moet....
Het is wel valdag zo te lezenquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef Fieder het volgende:
Kyara groep 1 stoelen! Welke heb je?
Loj wat knap van Ow! Lekker hoor. En ben benieuwd naar het tienminutengesprek![]()
Omen lekker, een half dagje.
L is net van de bank gevallen op zijn hoofdhij huilde meteen en daarna heb ik er niks meer van gemerkt (gewoon gespeeld enzo). Dan hoef ik verder niks te doen toch?
De mijnes is ook al een paar keer van bed/bank afgevallen. (Ik ben niet zo handig als Omen, grijp steeds misquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:50 schreef Fieder het volgende:
Kyara groep 1 stoelen! Welke heb je?
Loj wat knap van Ow! Lekker hoor. En ben benieuwd naar het tienminutengesprek![]()
Omen lekker, een half dagje.
L is net van de bank gevallen op zijn hoofdhij huilde meteen en daarna heb ik er niks meer van gemerkt (gewoon gespeeld enzo). Dan hoef ik verder niks te doen toch?
Aah, wat een ellende kan dat zijn hè, zo'n opstakel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:06 schreef Zolena het volgende:
Hier gaat ook alles zijn gangetje. M. loopt nu wel achter een loopkarretje. Alleen het ding draaien snapt ie nog niet zo goed. Dus hij loopt heel enthousiast achter het karretje aan, knalt ie tegen de muur en dan gaat ie heel hard huilentot ik het karretje weer omdraai en meneer weer verder kan lopen...
Haha, ik vind het er altijd wel karakteristiek uitzien. Van die kinderen met altijd blauwe schenen en geschaafde ellebogen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Het is wel valdag zo te lezenecht sneu zeg. Wordt het ook blauw? Als hij gewoon helder is en gewoon beweegt gaat het in principe goed.
Lauren viel vanochtend met haar voorhoofd tegen de stoelpoot (hoe is me nog steeds een raadsel), ik dacht dat het wel mee viel maar gezien het blauwe ei op haar voorhoofd was het toch erger dan gedacht. Daarna nathan's kamer schoongemaakt waar ze op en af Nathan's bed aan het klimmen was duikt ze er op een gegeven moment head first af dus heeft ze ook nog een blauw oog. Charmante kids, i have them... Van alle huilbuien was ze zo moe daar ik haar naar bed heb gebracht... Ik ben erg blij dat CB bezoek pas in mei is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Bardossa'tjes die ik van KZ overnam zijn geniaalquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:54 schreef Omentielvo het volgende:
fijn dat ze goedgekeurd zijn
Mooie stats. En ik duim dat ze geen last van de prikjes krijgen
Ik wil trouwens binnenkort schoentjes voor Riley kopen. Wat zijn goede en leuke schoentjes voor een jonge dreumes
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mooie stats Kyara!
Wij zijn voor een Romer Versafix gegaan met de gedachte dat we de familyfix/ cosi-combo voor een tweede zouden kunnen gebruiken.
[..]
De Bardossa'tjes die ik van KZ overnam zijn geniaal
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
WIj hebben sinds vanmorgen een dierentuinabbo. Muppet was me toch een partij boos dat ze geen zebra kon aaien.![]()
Die hebben wij dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:54 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Wij gaan misschien dit jaar voor een abbo op Safaripark Beekse Bergen. Voor 50 euro pp en J. gratis kan dat nooit erg tegenvallen toch?
Hij is nog nooit in de dierentuin geweest, maar vindt dieren op de kinderboerderij geweldig interessant...
Ik wist dat jij de hoofdschuldige was ja.quote:
Ha, ik wist helemaal niet dat je in de buurt woontquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die hebben wij dusheel betaalbaar inderdaad. Eén van mijn redenen was dat ze geitjes heel cool vindt maar je er hier in Tilburg nergens gewoon tussen mag rondlopen. En het is overzichtelijk genoeg om gewoon voor een uurtje of anderhalf heen te gaan.
Ik wist het van jou door de URL van je foto's volgens mij. Staat daar niet iets met BE in? (of haal ik nou dingen door elkaar?)quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ha, ik wist helemaal niet dat je in de buurt woont. Geiten worden hier ook heel cool bevonden, net als eenden en kippen. Konijnen aaien was nog wel wat eng, maar deze durfal kruipt dan wel weer op mega-grote honden af. Dat wordt dus nog wat met leeuwen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |