SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
lol probeer me anders de neggen als ik CT Fletchergod quotequote:Op donderdag 27 maart 2014 08:35 schreef no1uknow het volgende:
Betanolic wint de award voor meest afgezaagde TT's
[ afbeelding ]
Zeker, ik DM je even onze instagram.quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Maken jullie ook samen gym pics met #beautyandthebeast?
Yep, ik ben de #beastquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef Sapstengel het volgende:
Maken jullie ook samen gym pics met #beautyandthebeast?
Nice, maar pre-puberale kinderen die aan weigthlifting doen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:46 schreef stoeltafel het volgende:
15 jaar en even 120 kilo liften en nog vrouw ook
Leuke familie, http://www.dailymail.co.u(...)ing-weight-gold.html
volgens mij heeft ze al een beginnend snorretjequote:Op donderdag 27 maart 2014 09:22 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nice, maar pre-puberale kinderen die aan weigthlifting doen?
Een mannenhoofd iig welquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze al een beginnend snorretje![]()
![]()
Hoe gaat het met cutten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
meh
tenminste, als het al weer gerepareerd is van gisteren avond...
hehequote:
wat heb je voor een baan nu?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
Mmm lekker thuiswerken in de ochtend #loonslaaf
Damn. Een reep chocolade eten midden in de nacht eten is een van de vele dingen die ik voor mijn dood nog wil doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hehe
fucking egh nie leuk
zondag werd ik midden in de nacht wakker zo slap als een vaatdoek shakend, ultra low blood sugar...... reep chocola midden in de nacht![]()
dieeet ruiend lol
en gisteren de yoga maar gecompenseerd. op 5000 i.p.v. de legite 4500 die het zoumoeten zijn....
maar verder ging het wel lol. Nu 10 dagen in ongeveer... 1x echt over de 4500 geweest.
v.h. weekend maar kijken hoeveel er af is.
In het begin is dat toch niet echt nuttig te meten gezien vocht e.d.
'k kan niet trainen als ik teweinig gegeten heb, dus het is best lastig om nog wat over te houden voor een PWO meal, wat toch wel belangrijk is...
lolquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:33 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn. Een reep chocolade eten midden in de nacht eten is een van de vele dingen die ik voor mijn dood nog wil doen.
Maar komt wel goed joh! Het is gewoon een kwestie van wennen. Later, wanneer je je doel hebt gehaald, zul je lachend terugkijken naar je struggles.
BBQ slopen. Pull ups gaan vooruit. Hoeveel reps maken de beesten hier?.quote:
mooi resultaat man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:41 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
BBQ slopen. Pull ups gaan vooruit. Hoeveel reps maken de beesten hier?.
Gisteren 6-5-5, wel perfecte vorm, laag tempo. Begon begonnen met negatieve pull ups, zo dramatisch was het.
Wat doe jij bv RaymondK?
Dit. Het maakt nogal wat uit of zo'n ecto-puber van 60kg pull-ups doet of jij met het dubbele gewicht. Hang maar eens 2x20kg aan het middel van die ecto-puper en het lukt hem niet eens om die pull-up stang vast te blijven houden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mooi resultaat man.
gewone pull ups gaan wel. setjes van 8 of 10. Wel vol uithangen dan, en rustig om laag, en echt over de bar heen kijken. Ik doe ze altijd na lats pull ups.
maar lats pull up setje van 8 dan 6 dan 4 dan 3![]()
lol
ben er gewoon te zwaar voor. 'k ga dan nog ff lats pull down doen op de machine daarna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |