Met dubbel ff spring ik in de autoquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:51 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Wel als hij met mij alleen is, liefde van de man gaat door de maag.
Nog wat Ossenstaart lieffie?
Dat komt serieus voorquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
DM-en naar elkaar zeker terwijl je naast elkaar in bed ligt
We zijn net Rienk en Nicoline.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
DM-en naar elkaar zeker terwijl je naast elkaar in bed ligt
Is dubbel D ook goed?quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met dubbel ff spring ik in de auto [ afbeelding ]
Die neem ik meequote:
het geweldige amsterdam. ze stonden met zijn 7e ruzie te maken. was goed voor utopia.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
op woensdagnacht? in welk centrum woon jij dan?
Ossenstaart soep manquote:
Nah... het was een basis voor een lullig groentensoepje had ze al verklaptquote:
oooh leuk wijkje dus!quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:56 schreef isax het volgende:
[..]
het geweldige amsterdam. ze stonden met zijn 7e ruzie te maken. was goed voor utopia.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nah... het was een basis voor een lullig groentensoepje had ze al verklapt
Jij mag echt niet bij mij komen eten, no no noquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:57 schreef Inodder het volgende:
[..]
Nah... het was een basis voor een lullig groentensoepje had ze al verklapt
Waar dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:58 schreef isax het volgende:
[..]
over het algemeen wel! ze mogen wel wat doen aan die taxi's maar voor de rest top.
Ja joh...quote:
1 verkeerde opmerking en je bent meteen gebaned.... zijn ze op fok toch flexibelerquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:59 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Jij mag echt niet bij mij komen eten, no no no
Tja, dat is nu eenmaal het lot van oldby'squote:Op donderdag 27 maart 2014 02:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
1 verkeerde opmerking en je bent meteen gebaned.... zijn ze op fok toch flexibeler
Paar keer de hond in de pot helpt ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
1 verkeerde opmerking en je bent meteen gebaned.... zijn ze op fok toch flexibeler
Gelukkig sta ik zelf mijn mannetje nog wel in de keuken....quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Paar keer de hond in de pot helpt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |